Mihin aspergerin kannattaa kiinnittää huomiota vuonna 2020?
Kommentit (53)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harmitonta hupia!
Joo, sinulle ehkä, kiusaaja. Toivottavasti kärsit elämässäsi niin opit. Mieluiten lapsesi, niin opit paremmin.
En ole aloittaja mutta minua nauratti.
Olen adhd ja minulla on as-lapsi.
Ei se elämä aina niin totista tarvitse olla.
Minua ei naurattanut yhtään. Olen Asperger ja kiusattu aiheesta rankasti - juuri tuollaisella ”pitää ymmärtää”- narsistissadistisella tyylillä. Kiva jos sinulla on hauskaa, oliko lapsellasikin?
Vierailija kirjoitti:
Miksi Aspergereita kiusataan aina? Ihan aikuisiakin?
Älä jankuta. Onhan tuossa myös nentti ja adhd neuroskoopit. Ei kaiken tarvitse aina pyöriä aspergerin navan ympärillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä jankuta. Onhan tuossa myös nentti ja adhd neuroskoopit. Ei kaiken tarvitse aina pyöriä aspergerin navan ympärillä.
Painu vittu_un taikinanaama. Tämä on kiusaamisketju aspergereista, ja silloin se koskee heitä.
Ootteko jotenkin ylpeitä itestänne kun kiusaatte ihmisiä joilla on diagnoosi joille ei voi vittu mitään??!! Eikun odotas,nyt mä tajusin. Teillä on itellä jotain ongelmia,tylsä elämä niin teiän on pakko kiusata muita. Onnea vaan elämään. Tollasia ei kukaan halua ystäviksi!!
Mä niin inhoan sanaa neurotyypillinen. Luulin aluksi että se tarkoittaa aspergeria, adhd:tä ym. :D Sanana viittaa johonkin neuroosiin.
Onneksi muutenkin nykyään näistä lievemmistä autismin kirjon diagnooseista ollaan luopumassa. Niitä sai ennen todella helposti. Riitti vain jos kertoi tykkäävänsä enemmän klassisesta musiikista kuin Spice Girlseistä.
- as-diagnoosi -98
Vierailija kirjoitti:
Ootteko jotenkin ylpeitä itestänne kun kiusaatte ihmisiä joilla on diagnoosi joille ei voi vittu mitään??!! Eikun odotas,nyt mä tajusin. Teillä on itellä jotain ongelmia,tylsä elämä niin teiän on pakko kiusata muita. Onnea vaan elämään. Tollasia ei kukaan halua ystäviksi!!
Mulla on diagnoosi ja noi jutut huvitti.
Sun kiroilu ja rähinä ei naurata. Huumorintajua ei tarvii olla, mutta tarvisko käytöstapoja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on diagnoosi ja noi jutut huvitti.
Sun kiroilu ja rähinä ei naurata. Huumorintajua ei tarvii olla, mutta tarvisko käytöstapoja?
Ai niin että kiusaaminen/kaikki paska täytyy ottaa vastaan?!! Sori vaan en oo sellanen ihminen ja kyllä,mulla on enemmän käytöstapoja kun monella muulla täällä,pelle!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Painu vittu_un taikinanaama. Tämä on kiusaamisketju aspergereista, ja silloin se koskee heitä.
Vihanhallintavammainen:
Jätit taas Ritalinisi ottamatta, ja se näkyy. Kyrrpä kasvaa otsaasi vuonna 2020. Sinulla on jo kontollasi 5 törkeää pahoinpitelyä, 5 syytettä, 4 lähestymiskieltoa ja 15 aloitettua nakkikioskitappelua. Olisiko jo aika uskoa että viinakaan ei sinulle sovi. Ots lääkkeesi.
Työ: Ei sovi sinulle, älä hakeudu ihmisten pariin.
Rakkaus: Kävelikö muijasi taas väärin vai miksi hänellä on musta silmä ja katkennut solisluu? Vai kävikö hän jopa omin lupineen kaupassa?
Raha: Jostain jumalan oikusta kaikkein kusipäisimmät tyypit pärjäävät taloudellisesti tänä vuonna parhaiten, ja hyvä niin sillä sinulla onkin vahingonkorvauksia ja korvauksia kivuista ja säryistä makseltavanasi vino pino.
Add:
Vuosi taas vaihtui, huomasitko? Nyt pitäisi taas opetella uusi vuosiluku kirjoittamaan hankaliin lomakkeisiin. Tule jo pois istumasta autostasi, parkkeerasit jo 30 minuuttia sitten. Nyt vaan jalkaa ulos autosta ja eteenpäin.
Rakkaus:
Vieläkö hyysäät sitä kpäätä? Nyt laitat tyypin pihalle ja rakkauselämäsi kokee käänteen parempaan suuntaan. Ja kyllä, sinun täytyy sitä varten nousta pois autostasi. Se että olet ajatellut asian, ei ole sama kuin että olisit sen tehnyt.
Työ: Ei tule mitään, mistään.
Raha: Eikö sinulla vieläkään ole edunvalvojaa? Miten voi unohtaa laskunsa noin? Älä kuitenkaan hätäile, ulosotto perii lopulta omansa, tietäen että et riitauta.
Miten joku tänkin voi ottaa kiusaamisena?
Minun miehellä on add ja voin sanoa että piti kutinsa! Laskut jäävät maksamatta. Mutta hänellä onkin onneksi minut.
Vaasan mallin mukainen kiusaamisketju. Hyvä te!
Laittakaa vielä pakkoajatuksista kärsivälle oma neuroskooppi 2020, please.
Vierailija kirjoitti:
Minun miehellä on add ja voin sanoa että piti kutinsa! Laskut jäävät maksamatta. Mutta hänellä onkin onneksi minut.
Miksi v*tussa maksat miehesi laskut?! En katsoisi hetkeäkään tuollaista menoa.
Vierailija kirjoitti:
Vaasan mallin mukainen kiusaamisketju. Hyvä te!
”Meillä on kaikilla rajoitteemme!”
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi v*tussa maksat miehesi laskut?! En katsoisi hetkeäkään tuollaista menoa.
Meillä on yhteinen tili, minä hoidan laskut.
Meiltä löytyy joka lähtöön,nämä oli ihan mahtavia!!! Itse jään todella istumaan sinne autoon.. 😁
Voi voi kun säälin näitä kiusaajia,ei hyvin tuu elämässä käymään.
Noh mä luotan karmaan,silloin ei edes jumala auta:D
Vierailija kirjoitti:
Voi voi kun säälin näitä kiusaajia,ei hyvin tuu elämässä käymään.
Noh mä luotan karmaan,silloin ei edes jumala auta:D
”Minkä taakseen jättää, sen edestään löytää.”
Kirjaimellisesti.