Naapurilla on vieläkin JOULUVALOT
Jos ei ota niitä perjantaihin mennessä pois niin käyn huomauttamassa.
Kommentit (32)
En ota, ennenkuin on paljon valoisempaa.
Osoittaa oman moukkamaisuutesi. Yleensä joulujutut ovat loppuaiseen tai vaihtoehtoisesti nuutinpäivään asti.
joku jaksaa vuodesta toiseen tätä samaa asiaa pohtia.
Niin on meilläkin ja kuusikin on vielä sisällä.Ehkä sen viikonloppuna heitän ulos...
Ai kauheeta! Aion pitää jouluvaloja niin pitkään kuin minua huvittaa.
Mulla on luultavasti toukokuuhun asti :) Siinäpähän huomauttelet.
Vierailija kirjoitti:
Ai kauheeta! Aion pitää jouluvaloja niin pitkään kuin minua huvittaa.
Et meninaan pidä jos olet minun naapuri.
Joulukoristeet on tapana pitää loppiaiseen asti. Valoja taas voi käyttää niin pitkään kuin pimeä kausi päättyy eli tuonne tammikuun lopulle - jos niin haluaa.
Minun naapurilla on sellainen mauttomuuden huippu, kiipeilevä joulupukki vieläkin seinässä.
Älä nyt hätäile. Vaihan viikonloppuna sisä- ja ulkovaloihin. Niitä poltan sitten kyllä siihen saakka, että tulee valoisampaa 👍
Minä pidän valot niin pitkään kuin haluan. Naapurit saa myös pitää, tai olla pitämättä.
Ilmeeni kun olen tänään vasta laittamassa joulukuusta pystyyn korusteineen. Pysyy meidän perheessä kuusi ja valot yleensä helmikuuhun adti.
Mulla on vielä (teko)kuusikin. Otan loppiaisena pois. Tai vähän sen jälkeen. On niin kaunis ja ihanat koristeet etten malttaisi luopua!
Lapsien huoneissakin on kuuset vielä ×3 eli yksi kussakin. Ne lähtee loppiaisena. Valot jää heille vielä.
Ja valot saa olla muuallakin ihan kevääseen asti. Joitain en ota ollenkaan pois vaan roikkuu vuoden ympäri.
Tämä on provo selvästi, mutta meilläpä ne puskassa ympäri vuoden ja elokuussa viimeistään laitan päälle
Ovatko naapurisi jouluvalot häiritseviä? Vilkkuvia, tai killottavat suoraan teidän makuuhuoneen ikkunaan? Siinä tapauksessa olisit voinut vaatia niitä poistettavakai heti. Muussa tapauksessa pitäisi kiittää naapuria, että kustantaa valoa tähän pimeään vuidenaikaan.
Nuutinpäivä on vasta 13.1. Siihen asti saa joulukuusikin olla esillä.
Vierailija kirjoitti:
Ilmeeni kun olen tänään vasta laittamassa joulukuusta pystyyn korusteineen. Pysyy meidän perheessä kuusi ja valot yleensä helmikuuhun adti.
Miksi vasta tänään?
Kuitenkin kuusesta tykkäät kun helmikuuhin asti saa olla?
Itse tykkään myös kuusesta ja valoista. Laitan ennen joulua ja saa olla vuoden pimeimmän ajan yli. Viimeistään tammikuun puolivälissä lähtee kuitenkin se kuusi. Valot saa olla kyllä. Osa ympäri vuoden.
Käy vuan. Ilmaiset sivistymättömyytesi. Loppiainen on vielä ihan joulun pyhä. Vasta nuutinpäivänä on tapana kerätä joulukoristeet pois.
Ulkovalot kannatta pitää ulkona. On täällä sen verran pimeää.
Joillakin on jouluvalot vielä maaliskuussa. On sinulla suuret huolet.
Ei perjantaina ole vielä loppiainen