Naapurilla on vieläkin JOULUVALOT
Jos ei ota niitä perjantaihin mennessä pois niin käyn huomauttamassa.
Kommentit (32)
Meillä joulu loppuu vasta nuutinpäivänä eli 13.1. "Hyvä Tuomas joulun tuopi, paha Nuutti pois sen viepi."
Valoja pidän helmikuun alkuun asti pihalla.
Ihmisten, joita häiritsevät muiden ihmisten täysin vaarattomat ja harmittomat tavat, kannattaisi miettiä miksi näin on, koska ongelma on lähinnä oman päänne sisällä.
Jos tavoista on harmia, kuten vaikka makuuhuoneenne ikkunan vieressä ympärivuorokauden välkkyvissä joululauluja kajauttelevista valoista, tai vaikka parvekkeenne vieressä olevasta tuulikellokokoelmasta, ottakaa asia puheeksi niin ajoissa että että voitte tehdä sen ystävällisesti, älkääkä valittako täällä.
Juu, kyllä, minä tykkään päteä.
Vierailija kirjoitti:
Älä nyt hätäile. Vaihan viikonloppuna sisä- ja ulkovaloihin. Niitä poltan sitten kyllä siihen saakka, että tulee valoisampaa 👍
Miten ne eroavat jouluvaloista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä nyt hätäile. Vaihan viikonloppuna sisä- ja ulkovaloihin. Niitä poltan sitten kyllä siihen saakka, että tulee valoisampaa 👍
Miten ne eroavat jouluvaloista?
Jouluvaloina pitäisin sellaisia kolmiokynttelikköjä tai esim. nuo tähdet ikkunoissa jotka meillä on. Tai jouluaiheiset, muut on vaan valoja. T: eri
Minulla Joulu kestää 4 kuukautta <3
Laitan kaikki jouluun liittyvät asiat ja valot jo marraskuun alusta, koska silloin on yleensä ankeinta ja pimeintä. Helmikuun jälkeen alkaa helpottamaan. Asun korvessa Joulumaassa 4 kuukautta vuodessa koirien kanssa. <3
Vierailija kirjoitti:
Minulla Joulu kestää 4 kuukautta <3
Laitan kaikki jouluun liittyvät asiat ja valot jo marraskuun alusta, koska silloin on yleensä ankeinta ja pimeintä. Helmikuun jälkeen alkaa helpottamaan. Asun korvessa Joulumaassa 4 kuukautta vuodessa koirien kanssa. <3
Sielunsisar!
Laitan valot ulos mökillä toukokuun puolivälissä ja poistan lokakuussa .
Vierailija kirjoitti:
Tämä on provo selvästi, mutta meilläpä ne puskassa ympäri vuoden ja elokuussa viimeistään laitan päälle
Samoin 🙂
Katsellaan sitten pääsiäisenä, silloin joulukoristeet vaihdetaan tipuihin ja rairuohoa istutetaan joka kippoon ja purnukkaan. Suklaamunia piilotellaan niin innokkaasti, että viimeiset löytyvät vasta kun juhannussiivousta tehdään. Ja kun juhannuksen jälkeen viedään koivut ovenpielistä pois, aletaankin jo suunnittelemaan joulua 😁!
Otan omani vasta masliskuussa pois.Piristää näin pimeällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai kauheeta! Aion pitää jouluvaloja niin pitkään kuin minua huvittaa.
Et meninaan pidä jos olet minun naapuri.
Kivitän ikkunasi jos kosket jouluvaloihini.
Älä katso niitä, jos noin paljon haittaavat sinun elämää