Porissa palaa raketin sytyttämä omakotitalo
Kommentit (26)
Toivottavasti ihmiset pelastuivat.
Kyllä on idioottien meininkiä taas.
Lisää näitä, sitä nopeammin tämä älytön paukuttaminen loppuu.
Juu, pittää olla tarkkana missä ampuu niitä raketteja.
Pitäis rajata alueet missä saa ampua. Kiinteistöistä ym rakennuksista pitäis olla tietty etäisyys.
Vierailija kirjoitti:
Pitäis rajata alueet missä saa ampua. Kiinteistöistä ym rakennuksista pitäis olla tietty etäisyys.
Eipä ne rakettien kanssa heiluvat paljon rajoista välitä. Monien kaupunkien keskustat on kieltoaluetta jo nyt ja katsopa klo 24 mikä on meininki.
Vierailija kirjoitti:
Tuskin niitä nyt kuistille saa ampua mutta kun kuka tahansa möhelä noita saa mäiskiä
Ja syyllistä tuskin saadaan kiinni. Toivottavasti itse edes tajuaisi mitä sai aikaan
Ei ollut ensimmäinen kerta. Mun tuttuni talo paloi muutama vuosi sitten samalla tavalla, kun okt toisen kerroksen terasille ammuttiin vahingossa raketti. Eivätkä olleet edes kotona ja naapuri hälytti palokunnan.
Mä olen kerännyt raketin raatoja meidän talon katolta. Onneksi ei syttynyt mitään. Itse ei ammuttu mitään, eikä varsinkaan ketään, kun asutaan tiheään asutulla asuinalueella.
Kannattaa katsoa Tilannehuone en hälytys listaa. Tulipaloja on ympäri Suomen aikamoisen määrät. Mitäköhän moinen.
Jotkut on vastuuttomia mutta ei ole oikein rangaista siitä vastuullisia.
Valivalivali, ne onnilotulitteita eikä valitulitteita! Rapatessa roiskuu ja vakuutukset on sitä varten!
19.16 spottasin ensimmäiset paloautot - näin ainakin Porin keskustassa. Tuskin se meno siitä ainakaan paranee illan edestessä.
Vierailija kirjoitti:
Valivalivali, ne onnilotulitteita eikä valitulitteita! Rapatessa roiskuu ja vakuutukset on sitä varten!
Toivottavasti osuu sinun taloon
Ehdottomasti pitää kieltää kaikki. Parempi kun kaikki löhöäisivät vaan sohvallaan rutisemassa kaikesta nettiin kuten av mamma.
Ihan järjetöntä. Sattuisi vaan niin paljon noita vahinkoja että ensi vuonna totaalikielto
Raketti osui parvekkeelle ja sytytti tavarat siellä. Sitä kautta katon