Seksi vanhemmalla iällä
Onko täällä ketään muita joka ei halua edes ajatella jotain viiskymppisten ja siitä vanhempien köyrimistä. Oli ne sitten vanhemmat, sisaruksia, naapureita, työkavereita.....Siis että tää in and out on jotenkin niin välttämätön vietti, mä en haluu kelaa
just noita kun vähän ällöttää. Paneskelin itse aikoinani varmaan aika paljon tai vähintään normaalisti mutta nyt yli viiskymppisenä ei kiinnosta ja tuntuu jopa vähän pervolta.
Kommentit (9)
Olin kerran 18-vuotiaana (kännissä) n. 50-vuotiaan miehen kanssa. Kys. ihminen oli aika tylsä ja itsekäs pano, muttei ällöttänyt vaikkei mies ollut kuumin kaikista. Seksiin kuuluu muitakin aisteja kuin näkö ja kun ikää tulee niin sopii korostaa erityisesti niitä muita aisteja. Niin luontokin on sen tarkoittanut, siksi on kaikille tulee ikänäkö ennemmin tai myöhemmin. :D
Ei ole muita.
Iän karttuessa seksi tuntuu aina vaan paremmalta. Tietysti paikkojen pitää olla kunnossa, että siitä voi nauttia täysillä.
Mies-68
Riippuu aika paljon ihmisestä. Tiedän miehen joka on 60v:kin vielä niin alfa, että nuoremmat voi väistyä suosiolla 😃
Vaikee kuvitella, että kymmenen vuoden päästä oisin joku kuiva kurppa jota seksi ällöttää.
Ap ei varmasti ole itse viisikymppinen😀 Teksti kuulostaa n 12-vuotiaan kirjoittamalta.
T. Viisikymppinen
Minä 77, kumppani 66, seksiä kaksi-kolme kertaa viikossa. Kummallakin vielä timmi, liikunnallinen vartalo. Ja salillakin käymme, vähän sillä alle 20-kymppisiä näkyy. Ja kas kummaa, harrastamme yhä silloin tällöin kotiseksivideiontia. Saattaahan olla, että sitten vanhainkodin kiikkustuolissa yli satavuotiaina katsellaan sitä, mihin ei enää itse pysty.
Olemme kuusikymppinen aviopari, yhdessä yli 38 vuotta. Seksiä on meillä kaksi kertaa viikossa aika säännöllisesti. Juuri pari tuntia sitten rakasteltiin ja edellinen kerta seksiä oli sunnuntaina. Kumpikin sai orgasmin ja hyvää teki taas.
Yli viiskymppiset miehet ovat parhaita rakastajia, helliä ja osaavia. Olen 25v. ja parasta seksiä olen saanut vanhemmilta yli 50v. miehiltä. Pojat ei oikein osaa.
Vaimon mielestä jo 40 on liian vanhoja moiseen. Eli ilman oltu jo 3 vuotta..
M44
Seksi on normaalein asia maailmassa. Se että se ällöttää sinua ei tarkoita että muita 50v ja ylöspäin se ällöttäisi.
Olet outo