Olipas nuoriso kännissä kun kävin pikaisesti ulkona
Huutoa, kiroilua ja uhkailua 12-15 hengen nuorisolauma tuli vastaan. Onneksi kauppaan on lyhyt matka ja pääsin ehjin nahoin kotiini.
Kommentit (5)
Assburger kirjoitti:
Missäpäin maaiömaa moista mökellystä enää?
Itse 16-17v vietin uudenvuoden kylillä pussikaljaa juoden, mutta nykynuoriso on enemmän kotihiiriä.
11-14v katselevat elokuvaa äidin janssa ja 16v jututtaa kehitysvammaista isoveljeä, kävivät äsken pihalla potkukelkkailemassa.Eivät ole enää nuoria (k)apinoitsijoita teinit...
Vuosaaren lähialue.
Vierailija kirjoitti:
Assburger kirjoitti:
Itse 16-17v vietin uudenvuoden kylillä pussikaljaa juoden, mutta nykynuoriso on enemmän kotihiiriä.
11-14v katselevat elokuvaa äidin janssa ja 16v jututtaa kehitysvammaista isoveljeä, kävivät äsken pihalla potkukelkkailemassa.Eivät ole enää nuoria (k)apinoitsijoita teinit...
Vuosaaren lähialue.
Iso paikka, löytyy huonosti käyttäytyvää porukkaa, kun väkeäkin on paljon.
Täällä maalla muutos parempaan on ollut huikea.
Assburger kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Assburger kirjoitti:
Vuosaaren lähialue.
Iso paikka, löytyy huonosti käyttäytyvää porukkaa, kun väkeäkin on paljon.
Täällä maalla muutos parempaan on ollut huikea.
Saman huomannut, mutta johtuukohan siitä, että täällä maalla ei ole enää nuoria.
11-14v katselevat elokuvaa äidin janssa ja 16v jututtaa kehitysvammaista isoveljeä, kävivät äsken pihalla potkukelkkailemassa.
Eivät ole enää nuoria (k)apinoitsijoita teinit...