Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Muita kiukkuisia vauvoja näin helteellä?!!
19.06.2006 |
Meidän ysikuinen on tänään ollut poikkeuksen ärtyinen. Koko aika kiukkuaa jotakin, enkä osaa muuta keksiä syyksi kuin tämän helteen. Vettä olen antanut hörppyinä useinkin ja poika vaippasillaan. Huomenna onneksi varmaan helpottaa, kun pääsemme mummolaan, jossa talo melko viileä..
Kommentit (2)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Kasikuinen myös pirun kiukkunen koko ajan=( Just lähdössä taas kylpyyn