Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olisin halunnut perheen, mutta en kelvannut kenellekään.

Vierailija
31.12.2019 |

Ärsyttää tuo joka paikassa kauhistelu, että ihmiset eivät nykyään halua lapsia.
Pitäisi huomioida, että todellakaan tämä ei aina ole oma valinta.
Yksikään mies ei ole huolinut minua, joten hankala tässä perhettä on perustaa.
Ärsyttää kun etuoikeutetut ( =ihmiset, joille parisuhde on valinta) eivät ymmärrä, miten onnekkaita ovat.

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä näköinen Ap on? Täällä olisi ehkä kiinnostunut mies jos olet todella hyvännäköinen, mitään pakollista tarvetta minulla ei ole parisuhteelle joten olen vaativa ulkonäön suhteen.

Vierailija
42/50 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on omasta itsestä kiinni, itsesäälissä rypevät ihmiset ei kiinnosta ketään.

Minua ainakin kiinnostaisi itsesäälissä rypevä nainen. Vieläpä paljon enemmän kuin joku elämän onnenpotkima ilopilleri.

Eikä ole omasta itsestä aina kiinni, vaikka mitä väittäisitte.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän puolenkymmentä miestä noin 40 kieppeillä jotka eivät ole puolisoa löytäneet. Kaikki ok näköisiä, työpaikat on. Siistejäkin mutta mikä siinä dödön käytössä on niin vaikeaa? Tai hampaan pesu?

Suurin syy kylläkin asenteessa kun pitäisi uskaltaa luottaa itseensä tilanteessa kuin tilanteessa eikä vain kun liehittelee jotakuta. On vaikea luottaa ihmiseen jonka persoonallisuus on välillä avoin ja sitten sulkeutunut. Mikä on se oikea? Ja kun on tarpeeksi töksäytellyt niin ei enää kiinnosta. Aitous puuttuu.

En tiedä osuinko oikeaan mutta tässä yksi havainto.

Vierailija
44/50 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä näköinen Ap on? Täällä olisi ehkä kiinnostunut mies jos olet todella hyvännäköinen, mitään pakollista tarvetta minulla ei ole parisuhteelle joten olen vaativa ulkonäön suhteen.

Anna kun arvaan. Ei saa olla ruma ja kookas? Alkaa olemaan jo vakio

Vierailija
45/50 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähiten tässä ehkä kaipaan (ainakaan minä, ap) mitään neuvoja parisuhteen saamiseksi, koska oikeasti - olen tehnyt kaiken, mitä ihminen kohtuuden nimissä voi. Ja myöskään nämä "sain lopulta perheen kolmekymppisenä"- tarinat ei millään tasolla lämmitä, kun tosiaan ikää on jo itsellä liikaa eikä tällä tarinalla ollut onnellista loppua! ( Kiva että sulla oli).

AP

Millaisista paikoista olet ap yrittänyt miestä etsiä? Entä muut ketjun naiset?

Itse olen 38 mies ja suhdeviritelmäni ovat olleet onnettomia, silloin harvoin kun niitä on tullut. Toivoisin nykyään löytäväni jonkun tähän ketjuun vastanneiden naisten kaltaisen naisen, koska en usko, että saan enää hyvää suhdetta aikaiseksi "ihmisuhdemenestyjä" tyyppisen naisen kanssa, jolla on liuta exiä ja joka on ollut suurimman osan elämäänsä parisuhteessa. Meidän kokemusmaailmojen erot olisivat liian isot, tuollainen nainen ei voisi ikinä ymmärtää minua enkä minä häntä.

Vierailija
46/50 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähdin muualle jolloin löytyi. Kyllä harmitti naisena etten voinut samalla tavoin lähestyä lähellä olevia kumppaniehdokkaita kuin miehet. Viro oli hetken aikaa listalla, mutta päädyin kuitenkin menemään hiukan edemmäs Eurooppaan.

Vierailija
47/50 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikuinen paradoksi: mistä tunnistaa kuka nainen on vain ujo ja toivoisi lähestymistä vs. kuka viestittää tarkoituksella ettei ole soveliasta lähestyä. 

Vierailija
48/50 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikuinen paradoksi: mistä tunnistaa kuka nainen on vain ujo ja toivoisi lähestymistä vs. kuka viestittää tarkoituksella ettei ole soveliasta lähestyä. 

Tätä miettii ne miehet joilla ei ole naista. Ne joilla on, lähestyy jos kiinnostaa. 

Vierailija
49/50 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä miettii ne miehet joilla ei ole naista. Ne joilla on, lähestyy jos kiinnostaa. 

Totta. Melko surullista katsella näin miehenä, kun naiset edelleen kolmevitosina jopa nelikymppisinä lankeavat varattujen miesten pyöritykseen, kun varatut, usein pelimiestyyppiset miehet, ovat niin smootheja ja kuitenkin päällekäyviä.

Vierailija
50/50 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis suomalainen nainen on ihan paras. Kun sille juttelee ihan ohimennen, ilman edes minkäänlaisia taka-ajatuksia, tulee torjutuksi samantien inhon katseen saattelemana  :DD 

Oikein naurattaa välillä, mutta ei viitsi sanoa ilkeästi, että juuei, ei kiinnosta sillä lailla minuakaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi seitsemän