Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olisin halunnut perheen, mutta en kelvannut kenellekään.

Vierailija
31.12.2019 |

Ärsyttää tuo joka paikassa kauhistelu, että ihmiset eivät nykyään halua lapsia.
Pitäisi huomioida, että todellakaan tämä ei aina ole oma valinta.
Yksikään mies ei ole huolinut minua, joten hankala tässä perhettä on perustaa.
Ärsyttää kun etuoikeutetut ( =ihmiset, joille parisuhde on valinta) eivät ymmärrä, miten onnekkaita ovat.

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä, kukaan mies ei ole ottanut minua tosissaan. Kaikille ei vaan valitettavasti löydy "sitä oikeaa".

Vierailija
2/50 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama minulla. Olin ujo, en uskaltanut koskaan lähestyä ketään. Jos joku kiinnostui minusta, jäädyin täysin. Elämä on mennyt töissä ja yksiöni asuntovelkaa maksaessa, nyt vanhemmiten vanhaa isääni hoitaessa. En edes ollut ruma, vaan kaunis nuori nainen, jos sillä on mitään merkitystä. Huono itsetunto, ujous ja vanhempien kasvatus aiheutti sen, että en koskaan osannut olla vastakkaisen sukupuolen seurassa. Kotikasvatus oli sitä, että töitä on tehtävä. Kaikki muu on turhaa. Nyt työttömänä (56v), en tiedä, mitä teen elämälläni, koska töitä ei löydy.

Vierailija
4/50 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syy on siinä, että ehkä et ole kelpuuttanut sellaisia, jotka olisivat halunneet sinun kanssasi perheen. Kyllä niitä ihmisiä on.

Vierailija
5/50 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama minulla. Olin ujo, en uskaltanut koskaan lähestyä ketään. Jos joku kiinnostui minusta, jäädyin täysin. Elämä on mennyt töissä ja yksiöni asuntovelkaa maksaessa, nyt vanhemmiten vanhaa isääni hoitaessa. En edes ollut ruma, vaan kaunis nuori nainen, jos sillä on mitään merkitystä. Huono itsetunto, ujous ja vanhempien kasvatus aiheutti sen, että en koskaan osannut olla vastakkaisen sukupuolen seurassa. Kotikasvatus oli sitä, että töitä on tehtävä. Kaikki muu on turhaa. Nyt työttömänä (56v), en tiedä, mitä teen elämälläni, koska töitä ei löydy.

Voisitko olla miehen kanssa, jolla on jo lapsia? Leski? Saisit lapset kaupanpäälle.

Asioilla on tapana järjestyä. Luota vain elämään.

Vierailija
6/50 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas en kelpuuttanut ketään heistä/ löytänyt sopivaa.

Enkä koskaan oikein halunnut lapsia.

Reilumpaa sitten olla tekemättä kuin tehdä

lapsia, joita ei oikeasti halua. Tai tehdä vain ” kun kuuluu tehdä”.

Vierailija
7/50 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole vielä luovuttanut haaveilemasta.

M43 

Vierailija
8/50 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitat kai kuitenkin ettet ole kelvannut kellekään isoleukaiselle öljymiljonäärille ja miljonääriurheilijalle (mikä taas johtuu siitä ettei niitä ole miehistä kuin pienen pieni osa, joten he eivät ehdi kaikkialle). 

Vierailija
9/50 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin toisesta kulttuurista miehen, joka halusi perheen ja lapsia. Suomalaiset jollakin tavalla pelkäävät perheen perustamista. Kaiken pitää olla täydellistä. Kyse on kuitenkin luottamuksesta elämään ja siihen, että elämä kantaa.

Vierailija
10/50 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, ei tämä herkkua ole. Nauti vapaudesta!

Vierailija
11/50 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitat kai kuitenkin ettet ole kelvannut kellekään isoleukaiselle öljymiljonäärille ja miljonääriurheilijalle (mikä taas johtuu siitä ettei niitä ole miehistä kuin pienen pieni osa, joten he eivät ehdi kaikkialle). 

Jos tuollaista etsii, niin saa lopun elämäänsä etsiä.

Ennen parisuhteen löytymistä meditoin paljon: harjoittelin irti päästämistä. Annoin elämälläni luvan päästää rakkauden sisään. Päätin, että en pyri hallitsemaan sitä muotoa, jolla elämä haluaa minulle rakkauden antaa.

Vierailija
12/50 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen kyllä huolitaan. Onhan minullakin mues. T. Ammattivalittaja

Vierailija
13/50 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olisin kuulemma kelvannut monellekin, harmi vaan etteivät osanneet sitä paremmin tietooni tuoda.

M40+

Vierailija
14/50 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuvittele olevasi mies, joka oikeasti ajattelee näin.

Vierailija
15/50 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokainen kyllä huolitaan. Onhan minullakin mues. T. Ammattivalittaja

Olen samaa mieltä. Joidenkin sydän vain ei ole auki. Ja he ovat myös niin laput silmillä, että eivät näe ympärillä olevia vaihtoehtoja. Rakkautta on ympärillä, kunhan päästää sen sisään.

Vierailija
16/50 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syy on siinä, että ehkä et ole kelpuuttanut sellaisia, jotka olisivat halunneet sinun kanssasi perheen. Kyllä niitä ihmisiä on.

Mitä tarkoitat kelpuuttamisella? Jos on ihan yksin? Eikä ympärillä ole ketään? Mitä silloin voi kelpuuttaa? Joo, voi mennä torille, mutta ei sielläkään kukaan tule kysymään, kelpuutatko minut. 

Vierailija
17/50 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei käy tasan onnen lahjat 🙄 Mä taas kärsinyt siitä että kaikki miehet aina halunut mun kanssa lapsia. Hyviä suhteitakin kaatunut mun haluttomuuteen niitä tehdä. t. 3 lasta, 2 aborttia

Vierailija
18/50 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Löysin toisesta kulttuurista miehen, joka halusi perheen ja lapsia. Suomalaiset jollakin tavalla pelkäävät perheen perustamista. Kaiken pitää olla täydellistä. Kyse on kuitenkin luottamuksesta elämään ja siihen, että elämä kantaa.

No minä en luottanut vielä silloin, kun itse löysin sen ulkomaalaisen, jonka kanssa olisi pitänyt vaan uskaltaa.

Vierailija
19/50 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olisin kuulemma kelvannut monellekin, harmi vaan etteivät osanneet sitä paremmin tietooni tuoda.

M40+

Sitä voi kuvitella. Mutta lopputulos on se mikä on. Se pakka, joka jää käteen.

Ihmisiä on eri väristä, muotoisia ja mallisia. Jos itse on neliö ja valitsee ympyrän, lopputulos on kaunis suorakaide, jossa on pyöreät kulmat.

Vierailija
20/50 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumppanin löytäminen ei ole koskaan liian myöhäistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yksi