Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi usalaiset hymyilee aina pakonomaisesti valokuvissa kuin haljenneet nakit?

Vierailija
31.12.2019 |

Kuvanottohetken ajaksi naamalle vedetään haljennut nakki-ilme, joka katoaa naamalta samalla sekunnilla kun kuva on otettu. Sitten ollaan taas yhtä tympeitä kuin aiemminkin.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko se kulttuuri perustuu huijaukseen.

Vierailija
2/31 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haljennutta nakkia toivot sinä pimpslooraasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D haljennut nakki! Kiitos!

Muuten, olen niin ikäloppu, että muistan kun Neuvostoliitto hajosi. Venäjälle sitten perustettiin ensimmäinen Mac Donaldl's jonne myyjiä koulutettiin. Heitä käskettiin hymyilemään asiakkaille. Ei mennyt perille. Miksi ihmeessä heidän pitäisi hymyillä asiakkaalle, he ihmettelivät!

Vierailija
4/31 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se ole huipputeennäinen kulttuuri? Onko ne ihmiset aidosti mukavia?

Vierailija
5/31 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai kysyvät mitä kuuluu vaikkei oikeasti kiinnosta? Testasin kerran. Vastasin, että itse asiassa mulla menee helv huonosti, rahat loppu, ukko petti ja kissa pitää viedä piikille kun se on sairas ja vanha. Meni jenkki hämilleen ensin, sai sitten sanottua että sorry to hear that ja alkoi puhumaan säästä.

Vierailija
6/31 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö - kulttuuri. Mies se tulee räkänokastakin vaan ei turhannaurajasta.

Vierailija
7/31 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö se ole huipputeennäinen kulttuuri? Onko ne ihmiset aidosti mukavia?

Kulttuurista en tiedä, mutta ihmiset ovat aivan samanlaisia kuin muuallakin iloinen ja suruineen. Puhuttelukielikulttuuri on täysin erilainen kuin Suomessa.

Vierailija
8/31 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin nuorena vaihto-oppilaana oregonissa. En ymmärtänyt kyseistä kulttuuria, jossa kysytään , että how are you, eikä edes haluta kuulla vastausta. Kerroin aina, miten ikävöin suomeen, mummi kuoli ja itselläni on sopeutumisongelmia. Kysyjät olivat vaivaantuneita. Kuulin myöhemmin, että minua pidettiin outona.

Vierailija
9/31 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, mutta haljenneet nakit ei hymyile. Ne huutaa kauhuissaan.

Vierailija
10/31 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö - kulttuuri. Mies se tulee räkänokastakin vaan ei turhannaurajasta.

Mielummin olen hymyilevä ja nauravainen mies kuin përsekipeä hartiat lyntyssä kävelevä äksyilijä.

Vierailija
11/31 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

olin nuorena vaihto-oppilaana oregonissa. En ymmärtänyt kyseistä kulttuuria, jossa kysytään , että how are you, eikä edes haluta kuulla vastausta. Kerroin aina, miten ikävöin suomeen, mummi kuoli ja itselläni on sopeutumisongelmia. Kysyjät olivat vaivaantuneita. Kuulin myöhemmin, että minua pidettiin outona.

Minä tein tuota samaa, mutta onneksi luokkakaveri kertoi että se on outoa ennen kuin nolasin itseäni vielä enemmän.

Vierailija
12/31 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

:D haljennut nakki! Kiitos!

Muuten, olen niin ikäloppu, että muistan kun Neuvostoliitto hajosi. Venäjälle sitten perustettiin ensimmäinen Mac Donaldl's jonne myyjiä koulutettiin. Heitä käskettiin hymyilemään asiakkaille. Ei mennyt perille. Miksi ihmeessä heidän pitäisi hymyillä asiakkaalle, he ihmettelivät!

Pätee yhä Venäjällä.

Vierailija
13/31 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla, että jossain Usa:n sydänmailla kahvilassa viereen istuvan "hyvää päivää kirvesvartta" puhuminen on pinnallista, mutta miten se on muka parempi, että pena peräkylän matkahuollon baarissa tuijottaa jurottaen lasinpohjaa mykkänä?

Vierailija
14/31 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et selvästikään osaa keittää nakkeja oikein.

Vierailija
15/31 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://twitter.com/jordylancaster/status/1196235268635996160

Tässä todellisuus kuvien takana. :D Lyhyt videonpätkä.

Vierailija
16/31 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niillähän on monilla se lääkitys. En muista minkä niminen mutta mainitaan monissa elokuvissa. Kunnon aineilla kuka tahansa hymyilee kuin hangon keksi. Niin ja onhan siellä tosi helppoa saada resepti kukalle. Että ei mikään ihme kun hymyt on leveitä.

Vierailija
17/31 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

😀<--->😐

Vierailija
18/31 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koko se kulttuuri perustuu huijaukseen.

👆

Vierailija
19/31 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi olla väkisin negatiivinen kuin positiivinen?

Vierailija
20/31 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usa:ssa täytyy vaan hymyillä ja näyttää, että kaikki on hyvin, vaikka todellisuus olisi aivan muuta. Pinnallinen kulttuuri, jossa ei haluta kohdata ikäviä asioita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi seitsemän