Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko palstalla kaljuja miehiä, joilla käy flaksi Tinderissä/nettideiteissä?

Vierailija
31.12.2019 |

Kysymys otsikossa.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se on itsevarmuus joka naisia kaataa, ei mikään yksittäinen muu asia. Itsevarmuus ei tietenkään tarkoita että olisit kukkomainen tai röyhkeä. Sopiva itsevarmuus lihaksikkaalla kroppalla auttaa asiaa. Tuo puree joihinkin naiseen kuin veitsi voihin

mies51v

Mutta eikö lihasten treenaaminen naisten takia ole epäitsevarmaa? Eikö itsevarma ihminen tee juuri niitä juttuja mitä haluaa välittämättä muiden mielipiteistä?

Eli naiset ovat kaikki "epäitsevarmoja" jos ei naisten takia kannata treenata, niin oman terveyden kannalta ainakin.

mies51v

Vierailija
22/23 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, ikäluokassa 35+.

Juuri näin, mahtuu sinne muutama 29-32 myös, mutta pääosin yli kolmevitosia. Veikkaan, että jos kalju parikymppinen etsii tinderistä kumppania, saa kyllä kaikki muu olla aika kohillaan. Vanhemmilla naisilla on ollut enemmän aikaa tottua kaljuihin miehiin. Eikä vanhempana tietenkään ole yhtä paljon valinnanvaraa enää, miehillä tai naisilla.

Itse laitan lihavat, liian laihat, tatuoidut, useimmat tekstittömät, ja kokovartalokuvattomat profiilit vasemmalle, tai jos tekstissä on jotain todella ärsyttävää, tai lapsia liikaa, tai ne on liikaa esillä (kauppaatko lapsiasi tinderissä?), muut yleensä menee oikealle. Aina voi antaa mahdollisuuden, vaikka ei varsinaisesti edustaisi ihannetta.

n.20 mätsiä päivässä viikon ajan, sitten profiili piiloon. Osa poistuu mätseistä ennen kuin ehdin laittaa viestiä. 1-2 uutta tapaamista viikossa. En jaksa tätä rumbaa kuin reilun kuukauden kerralla, sitten on joko suhteenalku, tai menen tauolle. Keväällä ajattelin taas yrittää uutta kierrosta.

En kuitenkaan mitään loppuelemän naista ole löytänyt. Ehkä teen kaiken väärin, ehkä olen liian vanha, mutta ainakin olen tavannut kiinnostaviakin ihmisiä, ja hauskaakin on ollut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi seitsemän