Eikö nykyään ole muuta vaihtoehtoa verhoille kuin Jysk, Ikea, Eurokangas ja Vallilla
En ole löytänyt mieleisiä verhoja ja kun googlettaa, tulee noita. Eurokangas ei nappaa, kun tässä kaupungissa myyjät eivät palvele ja muutenkin, tai sitten joka kaupassa on Vallillaa. En voi sietää Vallillaa, en ole yhtäkään mieleistä kuosia sieltä löytänyt. Ikeaa nyt kanssa tulee, mutta sinne en jaksa lähteä, kun ei ole lähellä. Jyskin valikoima oli huono. En haluaisi toisaalta tilatakaan, kun haluan nähdä kankaan paksuuden. Mieluiten vielä pitäisi löytää kangas, sillä meillä on olohuoneessa kaksi eri kokoista ikkunaa.
Kommentit (24)
Kirpputoreilta olen löytänyt hienoja verhoja todella edullisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin minäkin mutta muutaman kerran verhot on kyllä kutistuneet. Lyhentyneet tosi paljon. Yleensä olen ollut tyytyväinen.
Kangas pitää kutistaa ennen ompelua tai jättää kutistumisvara.
Nämä oli mittojen mukaan tilattu valmiiksi ommeltuina. Toiset kutistui jopa yli 5m ja toiset pari senttiä pesun jälkeen.
Kierrätyskeskuksen myymälässä on pitkä rekki täynnä verhoja. Itse löysin juuri eilen parisängynpäiväpeiton, jota olin n 3 kk ajan siellä käynyt etsimässä. Eilen oli tullut minulle täysin sopiva. Vaatii tietysti usean käynnin, että löytyy hyvät.
Kangas pitää kutistaa ennen ompelua tai jättää kutistumisvara.