Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nadia Ammourin valmennus

Pettynyt
31.12.2019 |

Haluan varoittaa kaikkia nadian räätälöidyistä paketeista. Tykkäsin hänen juoksupaketista ja sen innoittamana maksoin räätälöidystä ohjelmasta joka olikin jotain ihan muuta kun räätälöity. Hän on haalinu töitä ihan liikaa, en sano etteikö paketti olisi ollut hyvä,mutta se ei ollu räätälöity. En saanu siihen muutoksia matkan varrella vaikka pyysin ja hän mainostaa että muokataan. Lisäksi raportteihin hän jätti vastaamatta ja kaikista törkeintä ei vastannu loppu raporttiin. Annoin nätin palautteen eli juuri että tykkäsin juoksupaketista ja räätälöitykin oli ok muttei räätälöity ja että loukkasi ettei vastannu edes loppu raporttiin olinhan kuitenkin maksava asiakas ja se kuului hintaan että vastaa raportteihin joka viikko. Ja kun jätin tämän kommentin hänelle hän poisti sen heti ja Esti minut instassa. Eli älkää vaan hämääntykö siitä että vain positiivisia kommentteja,sillä hän estää kaikki negatiivisen vaikka minun kommentissa oli myös positiivista mukana. Olen erittäin järkyttyny hänen itsekkäästä ja lapsellisesta käytöksestä. Asian olisi voinu hoitaa asiallisesti pahoittelemalla ja vastaamalla sähköpostiini mutta kun hän lähti tähän,niin haluan varoittaa muita. Hän antaa itsestään instassa aivan erilaisen kuvan kuin mitä sit todellisuus on 😱

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä Instan perusteella niin rasittavan oloinen tyyppi, että en ostais tuolta mitään valmennuksia.

Vierailija
22/27 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä myös kokemus Nadian räätälöidystä paketista. Alkuun vaikutti hyvältä, mutta ohjelmien saamisessa kesti paljon luvattua kauemmin. Olisi ollut kohteliasta laittaa asiakkaalle viestiä välissä että on kiirettä tms. Tuli vähän huijattu olo. Rahat meni, mutta ohjelmia ei näy eikä kuulu. No, ne sit lopulta melkein 20 päivän odotuksen jälkeen saapui ja vaikutti ihan hyvältä, mutta omia kotoa löytyviä välineitä ei oltu otettu huomioon tai niitä mitä multa ei löydy, joten jouduin soveltaan koska hänelle asiasta mainitseminen ei auttanut. Yhteen raporttiin jätti myös vastaamatta enkä saanut koskaan vastauksia siinä esittämiini kysymyksiin. Loppuraporttiin sain vastauksen mutta ei ottanut lainkaan kantaa tuloksiin.

Lisäksi tuntui epäterveeltä neuvo että pitäisi vähentää yöunista treenatakseen.

Ohjelmat kyllä hyviä ja toimivia. Asiakaspalvelua voisi parantaa.

Ps. Olen antanut palautetta myös hänelle itselleen s-postin kautta, johon vastasi täysin asiallisesti. Jotenkin sattumalta vain, hän palautteeni jälkeen oli julkaissut instaansa asiakaspalautteita, joissa häntä kehutaan juuri niistä asioista joista olin antanut kritiikkiä. Liekö kuinka todellisia ne palautteet?

Neuvooko tosiaan treenaamaan yöunien kustannuksella :O Näihin nettivalmennuksiin pitäisi saada jonkinlainen lainsäädäntö, ihan mitä tahansa ei pitäisi saada kaupata. Kaikilla, esimerkiksi nuorilla, ei ole välttämättä riittävää lähdekriittisyyttä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, olin yhden treenin jättänyt siltä viikolta tekemättä, koska nukahdin nukuttaessani vauvaa ja heräsin keskellä yötä enkä viitsinyt sitten enää alkaa rehkimään. Tein sen treenin sit kuitenkin seuraavana päivänä.

Se ei kuitenkaan Nadialle kelvannut vaan näki että mulla on paljon petrattavaa treenien suhteen ja että "jostain pitää luopua saadakseen jotain hyvää" eli tässä tapauksessa luopua yöunista.

Vierailija
24/27 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauhistus 😱😱 Instasta kyllä näkee että usein ite valvoo johkin kahteen ja herää viideltä ettei juuri nuku vaan elää sen puolesta epätervettä elämää.

Mutta että käskee asiakkaidenkin huhkia yötä myöten 😫

Vierailija
25/27 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

90-luvulla ei ollut mitään nettivalmennuksia eikä nettidieettejä ja silti ihmiset oli paremmassa kunnossa lenkkipoluilla ja kuntosaleilla, tuosta voi kukin tehdä omat johtopäätöksensä.

Vierailija
26/27 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että on entisen julkkisnyrkkeilijän puoliso ei tee ammattimaiseksi personal traineriksi. Niin hän taitaa itse kuvitella.

Vierailija
27/27 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, aika rajua jos yöunista pitäisi ruveta tinkimään treenien vuoksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yhdeksän