Mitä tarkoittaa, kun mies "tavallaan" seurustelee?
Eli mulla on ollut jo pidemmän aikaa ollut flirttiä miehen kanssa, jonka koko ajan oletin olevani itseni lailla sinkku (hänellä ei ole puolisoa eikä lapsia). Ollaan tutustuttu ja tavattu toisiamme työn kautta ja olen mieheen todella ihastunut.
Nyt mies kuitenkin viime tapaamisella kertoi, että hän "tavallaan seurustelee". Jotenkin tuo oli hirveä pettymys kun tyyppi kuitenkin on ollut flirttailussa sun muussa hyvinkin aktiivinen osapuoli. Tulee mieleen, että tarkoittaakohan tämä nyt sitä, että miehellä on kumppani joka olettaa tämän olevan uskollinen, mutta samalla mies kuitenkin haluaa pitää takaportin auki muillekin säädöille? Eli suomeksi sanottuna uskoton pelimies?
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Miksi tuollaista ei voi kysyä mieheltä suoraan? Eli siinä yhteydessä, kun tämä ilmoittaa "tavallaan seurustelevansa"? Kyllä on hankalaa monien naisten elämä, kun pitää näitä miesten sanavalintoja ja äänenpainoja sitten netin keskustelupalstoilla ruotia.
No näinhän se olisi mutta helpommin sanottu kuin tehty. Itselle on käynyt oikeastaan ihan täsmälleen samoin ja tuollainen totuus miehen suusta vetäisi yllättävyydessään maton niin täydellisesti jalkojen alta, että jotenkin sitä meni aivan lukkoon ja sanattomaksi. Itselle siis ei ollut sen jälkeen enää epäselvää mikään (juttu loppui tietenkin siihen paikkaan) mutta en osannut sanoa oikein mitään ja vissiin vaan tyyliin aha ja mä tästä sitten lähdenkin.
Ei kai sillä ole mitään väliä, se ihanan romanttinen söpöilykupla on rikki ja jutusta meni maku.
Miehellä on tyttis mut sulta kelpais kyllä panot siinä sivussa. Melkoinen kultakimpale, milloin teillä on häät? Vai onko mies jo naimisissa?
Vierailija kirjoitti:
Miehellä on tyttis mut sulta kelpais kyllä panot siinä sivussa. Melkoinen kultakimpale, milloin teillä on häät? Vai onko mies jo naimisissa?
Voi jestas näitä, jotka eivät vaivaudu lukemaan edes lyhyttä ketjua läpi, ennen kuin heittävät "fiksuja" kommenttejaan. Tuolla aiemmin jo kerroin kantani tilanteeseen plus sen, kuinka jatkossa aion asiaan/mieheen suhtautua. Ap
Seurustelee, mutta on heti valmis vaihtamaan toiseen naiseen jos parempi tulee eteen.
Homma ois tavallaan turn off ja sit vak off. En jää kyselemään.