Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minua tuijotetaan ja se tekee inhottavan olon

Vierailija
31.12.2019 |

Menin mihin hyvänsä. Lopettakaa

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on vaan aineissa. Ihan lasiaiset lasittuneina. Jossain nesteessä.

Aina voit huutaa vaikka "rice cows!".

Riisilehmät lähtee?

Voit myös tarjota selffietä julkun kaa. Nimmari ois plussaa😆

Vierailija
22/34 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ennen tuijotettiin, nykyää ei paljoakaan. Mut huomasin et ku mul on korkoo kengissä, nii enemmän katotaa. Eli kai pituus ki vaikuttaa siihen huomaako, oon aiak lyhyt. Nykyää mieluiten kuljen nii etten herätä huomiota, koska nuorempana hain huomiota ulkonäöll tarkoituksella enkä enää kaipaa sitä... Mul riippuu aika paljon siitä että miö tuulella oon, jos otan kontaktia muihin esim miehiin, niin ne kyl kattoo enemmän ja jos oon avoimen olone. Miehet kattoo enemmän ku naiset 😊

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä todellakin joitain ihmisiä tuijotetaan eikä ole mistään lääkityksestä kiinni.

Esim. jos itselleni kertyy ylipainoa n. 20-30 kiloa, naamani ja poskeni turpoavat kuin ilmapallo. Silloin etenkin +60v ukot ja akat toljottavat kuin spitaalista montakin minuuttia putkeen. Joskus hyvin harvoin joku myös sanoo läskiksi tai huoraksi tuosta vaan.

Jos olen normaalipainossa, olen täysin näkymätön eikä kukaan mulkkaile eikä myöskään kommentoi.

-32v nainen

No miksi sitä ylipainoa kertyy?

Ei ole relevanttia, koska ketään ei ole oikeus toljottaa. Jos kuitenkin haluat tietää, paino jojoilee stressisyömisen takia joka aiheutuu töistä.

No onhan kaikilla OIKEUS toljottaa ihan niin paljon kuin tahtovat. Huonoa käytöstä se on, mutta oikeus siihen on siitä huolimatta.

No onhan minullakin OIKEUS suihkaista pippuria toljottajan simmuun. Huonoa käytöstä se on, mutta oikeus siihen on siitä huolimatta.

Vierailija
24/34 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä todellakin joitain ihmisiä tuijotetaan eikä ole mistään lääkityksestä kiinni.

Esim. jos itselleni kertyy ylipainoa n. 20-30 kiloa, naamani ja poskeni turpoavat kuin ilmapallo. Silloin etenkin +60v ukot ja akat toljottavat kuin spitaalista montakin minuuttia putkeen. Joskus hyvin harvoin joku myös sanoo läskiksi tai huoraksi tuosta vaan.

Jos olen normaalipainossa, olen täysin näkymätön eikä kukaan mulkkaile eikä myöskään kommentoi.

-32v nainen

Ei ole relevanttia, koska ketään ei ole oikeus toljottaa. Jos kuitenkin haluat tietää, paino jojoilee stressisyömisen takia joka aiheutuu töistä.

No onhan kaikilla OIKEUS toljottaa ihan niin paljon kuin tahtovat. Huonoa käytöstä se on, mutta oikeus siihen on siitä huolimatta.

No onhan minullakin OIKEUS suihkaista pippuria toljottajan simmuun. Huonoa käytöstä se on, mutta oikeus siihen on siitä huolimatta.

Itseasiassa sinulla ei ole tuollaista oikeutta vaan syyllistyt hätävarjelun liioitteluun. Nähdään käräjillä.

Vierailija
25/34 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muakin tuijotetaan paljon, varsinkin naiset tuijottaa tosi avoimesti. Junassa vältän aina istumasta nuoria naisia vastapäätä, kun saattavat tuijottaa mua sen 10 min silmiä räpäyttämättä. Kuvittelen aina päässäni, että eivät vaan saa silmiään irti musta kun oon niin saatanan upea :D Vaikka ehkä oon vaan tosi erikoisen näköinen, en tiedä mistä johtuu.

N32

Tuijota takaisin. Oikein katselet heidät päästä varpaisiin.

Vierailija
26/34 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-32v nainen

Tuollaista oikeutta sinulla kyllä ei ole. Mutta saat tuijottaa takaisin niin paljon kuin sielu sietää.

27/34 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavan kerran, kun tuntuu siltä, että sua tuijotetaan, käännä päätäsi siihen suuntaan ja huomaat, että se olikin liikennemerkki tai puu, joka siinä sinua tuijotti.

Vierailija
28/34 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muakin tuijotetaan paljon, varsinkin naiset tuijottaa tosi avoimesti. Junassa vältän aina istumasta nuoria naisia vastapäätä, kun saattavat tuijottaa mua sen 10 min silmiä räpäyttämättä. Kuvittelen aina päässäni, että eivät vaan saa silmiään irti musta kun oon niin saatanan upea :D Vaikka ehkä oon vaan tosi erikoisen näköinen, en tiedä mistä johtuu.

N32

Eli tuijotatte toisianne 10minuuttia? Saattaa muut tuijottaa ihmeteelen, miksi tuo N32 tuijottaa minua :p

Vierailija
29/34 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-32v nainen

Tuolla logiikalla minulla on oikeus varastaa sinun autosi, koska sinä tuijotit minun autoani :D

Vierailija
30/34 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ah, toljottavat ihmiset 🖤 Minulla on uusi proteesi ja tottuminen kesken. Kävelyni on siis hieman hassun näköistä. Parasta on toljotus ja kävelytyylini matkinen ja kunnon röhönauru päälle! Ihmiset 🖤

Vierailija
31/34 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää kanssa kun toiset vanhat ämmät tuijottaa eivätkä älyä kuinka typerää se on ennen kuin tuijotan takaisin.

T:Eräs vanha ämmä.

Vierailija
32/34 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N32

Eli tuijotatte toisianne 10minuuttia? Saattaa muut tuijottaa ihmeteelen, miksi tuo N32 tuijottaa minua :p

Hahah! Ei, äiti on sentään opettanut käytöstapoja.

Kyllähän sen tuntee kun joku tuijottaa. Kun nostaa katseensa kännystä, niin siinähän se mollottaa. Käännän omani ikkunaan ja näen lasin heijastuksesta, että vieläkin kyttää. Jatkan kännyn räpläystä tuiman katseen alaisuudessa ja välillä taas käännän katseeni ikkunasta ulos. Yhä se siellä heijastuksessa tiiraa :D

Eikä varmasti johdu meikistä. Nuorten naisten tekoripsihärpäkkeiden rinnalla olen hyvinkin vaatimattomasti varustettu.

Vierailija
33/34 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni vaan luulee että tuijotetaan, kun on itse epävarma. Tyypillistä nuorille naisille. Mutta maailma nyt vaan on tällainen paikka.

Vierailija
34/34 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väärä poliittinen mielipide. Ala ontumaan niin eivät kehtaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yhdeksän