Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä matkoja olette varanneet jo ensi vuodelle?

Vierailija
30.12.2019 |

Itse olen lähdössä tammikuussa Miamiin ja maaliskuun lopulla olisi reissu Englantiin. Syksyn reissua en ole vielä päättänyt.

Kommentit (63)

Vierailija
61/63 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keväällä Malediiveille, joku tonnin per yö superparatiisi-villa. Kävis kattomassa millasta on. Varmaan veetun kuuma ja tekee mieli ekan yön jälkeen kotia hämärään huoneeseen istuu koneelle ja vetää lihapiirakoita. No okei, en oo lähössä mihinkään. Kivaa olisi lähteä, mutta pelkään aina että matkasta ei jää mitään käteen vs käytetty rahasumma. Pari reissua on tehty ja molemmista jäi olo vähän njaah, noh tulipahan käytyä ja tuhlattua parik kk:n palkka, olipa nyt sitten jännä olevinaan. Ja melkein kaduttaa kun miettii mitä kaikkea muuta sillä summalla olis saanu. Oon kai masentunu. 

Vierailija
62/63 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään. Ajattelin tässä kevättalvella lähteä junalla tai bussilla käymään jossain kotimaan sisällä ja kesällä matkaan tietysti mökille. En lennä koskaan, turhaa saastutusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/63 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Thaimaa/Vietnam/Filippiinit varattuna. Lisäksi luultavaksi menen ystävien luokse Jenkkeihin sekä Portugaliin ja Walesiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kaksi