Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka saada resupekka-ystäväni pukeutumaan kuin normaalit ihmiset?

Vierailija
30.12.2019 |

Viimeisen päälle muodikas ei todellakaan tarvitse olla, mutta ystäväni pukeutuu kuin spurgu.
Esim. Kaihtunut miesten lippis (hän on nainen) , t-paita kuin yöpaita ja yli-isot lököttävät pussihousut (nainen) sekä retkikengät jalassa.
Joskus on yllä ihan siisti mekko, mutta pukenut niiden kanssa urheilutrikoolegginsit ja retkikengät. Usein on tukka myös sekaisin kuin kananheltta.

Suurimmalla osalla ihmisistä on asialliset vermeet päällä, mutta en meinaa kehata kulkea julkisilla paikoilla ystäväni kanssa.
Hän yhdistelee aivan kummallisesti vaatteita yhteen, ei ole yhtään visuaalista silmää.
Pukeutuisi edes perusvaatteisiin.
Ei raaski laittaa yhtään rahaa vaatteisiin, aina pitäisi olla ilmaisia.
Joskus oli mulle tuputtamassa homeisia kenkiä, jotka olisi joutaneet roskiin.
Muutenkin on kova hamstraa tavaroita, tämä on vain pahentunut.
Samalla painonnousu on pahentanut ulkoasua, on hyvin epäsiistin oloinen.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tuo erottuu perus Kallion viherpopulaatiosta?

Vierailija
2/13 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sulla mitään muuta tekemistä kuin jankata noita vihervasemmistojuttujasi jokaiseen ketjuun?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mitä se sulle kuuluu,vaikka näkyykin,jos et ilkeä kulkea hänen kanssaan,älä kulje,ei ole pakko,ihmisellä on vapaa tahto>!

Vierailija
4/13 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä hän on köyhä/ei ole vara.

Vierailija
5/13 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä hän on köyhä/ei ole vara.

Hän on kaikkea muuta kuin köyhä. Ei raaski laittaa yhtään vaatteisiin rahaa. On sairaalloisen pihi (monessa asiassa). Toki hänen mielenterveysongelmat ovat pahentuneet, joten se selittää myös erittäin epäsiistiä olemusta.

Vierailija
6/13 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet köyhätkin kulkevat asiallisissa kamppeissa ilman että näyttävät laitapuolen kulkijoilta

Vierailija
7/13 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko sulla mitään muuta tekemistä kuin jankata noita vihervasemmistojuttujasi jokaiseen ketjuun?

Niin kauan kun tällä palstalla väitetään perusteetta persuja natseiksi niin ei ole.

Vierailija
8/13 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pk-seudulla uskalla enää kulkea asiallisissa vaatteissa

Vierailija
9/13 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle kyllä kelpaa kuvaamasi kaltainen nainen ihan sellaisenaan.

Vierailija
10/13 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyhänä mulla oli vaatetus viimeisen päälle. Mielenterveys retuperällä.

Nyt uusien arvojen ja paremman mielenterveyden kautta en enää laittaudu, koska en saa siitä mitään. Jos haluan laittautua, laittaudun. En näe vaivaa laittautua muita varten. Jos en kelpaa, sitten heippa.

Vierailija
11/13 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos jonkun olemus v*tuttaa noin pahasti, ei ehkä kannata viettää aikaa yhdessä.

Vierailija
12/13 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen myös parantumaton resupekka. Olen mies. Rupesin vähän muuttamaan asioita kun tajusin, että ihmisiä oikeasti hävetti kulkea seurassani. Ehdottasin, että vie ystäväsi kirpputorille. Vaatteet on halpoja ja koskaan ei tiedä, mitä löytää. Naisille noita vaatteita on yleensä todella paljon. Rahaakaan ei mene paljoa, ja kierrätyskeskuksiin yms. paikkoihin voi vaivattomasti viedä takaisin ne, mitä ei tarvitse.

Jos sulla on silmää näille asioille, niin menkää yhdessä. Voit vaikka näyttää, mikä sopii minkäkin kanssa. Jos epäilet, että se on vastahakoinen lähtemään vaateostoksille, niin yritä houkutella se "kierrokselle" muuten vaan. Sitten katsot muka itsellesi vaatteita ja löydät kaikkea, mikä sopisi hänelle hienosti. En tiedä, toimisiko tuo häneen, mutta hyvällä tavalla kierot naispuoliset sukulaiseni voisi tehdä noin ja yksi ikäänkuin tekikin mulle tuollaisen tempun.

Jos kaverillasi on vaikka jotain aistiyliherkkyyttä, josta ei ole puhunut, niin se saattaa siksikin pukeutua noihin telttoihin. Mulla on samaan taipumusta ja se tuli siksi mieleen. Varsinkin kun mainitsit nuo retkikengät, joita ilmeisesti pitää aina. Mulla on tietty helpompaa, mutta uskoisin, että nainenkin voi pukeutua löysiin vaatteisiin ja näyttää silti siistiltä.

Itselläni ei oikein ole mitään silmää, enkä mielestäni ole sen näköinen, että mitään voisi pukeutumalla pelastaa, mutta on jotkut uudet rytkyt tuoneet ihmisten ilmoilla näyttäytymisen jotenkin miellyttävämmäksi, enkä enää yleensä kaupoissakaan saa vartijoita tai myymäläetsiviä seurailemaan perässä.

Vierailija
13/13 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vie ystäväsi Espanjaan niin hoksaa pukeutumisensa puutteet pian.