Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Otitko lukiolaisesi penkkaripäivän vapaaksi?

Vierailija
30.12.2019 |

Menitkö koululle katsomaan penkkaririemua ja sitä, kun lapsesi lähti kuorma-auton lavalla matkaan?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin otin vapaata, tuollaisena päivänä lapsi tarvitsee kaiken vanhempien tuen. Muutenkin osallistuin kunnolla, laitoin edellisen vapun kissa-asuni ylle ja menin mukaan abiriehaan. Abiristeilylle en mahtunut mukaan vaikka soittelin jopa rehtorille peruutuspaikkojen toivossa.

Vierailija
2/18 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikkani oli lukion lähellä, joten otin pari tuntia plustunneista liukumaa ja menin katsomaan uloskannon ja kuormureiden lähdön.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo oliskin näppärää, jos työpaikka lähellä, mutta matkoineen juttuun menee n.3-4h niin ei onnistu. Eikä työnikään sitä kyllä sallisi, siis kesken päivän poistumista.

Ap

Vierailija
4/18 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja nytkö pitäisi naurattaa 1?

Pahoittelut, mutta ei irtoo.

Ap

Luulin vitsiksi. Veikkaan, että suurin osa penkkareita viettävistä ei halua vanhempiaan paikalle pällistelemään.

Vierailija
5/18 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tullut edes mieleen.

Vierailija
6/18 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, siellä on sellainen tohina päällä ettei päählöt varmaan edes huomaisi vanhempiaan ja toisaalta eihän siellä seistä kyltti kourassa, että olen sen ja sen äiti/isä eli ei pääse profiloitumaan tai nolostumaan teini.

Voisin kuvitella, että olisi aika hienoa nähdä se oma lapsi siinä, tietynlainen virstanpylväs sekin päivä:)

Ap

Vierailija
7/18 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Luulin vitsiksi. Veikkaan, että suurin osa penkkareita viettävistä ei halua vanhempiaan paikalle pällistelemään.

Asiaa voi kysyä omalta lapselta. Luulisi olevan ok, jos vanhempi ei heiluttele ja huutele "Pekka-kultsimultsipuppeli, täällä me ollaan".

Vierailija
8/18 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Niinpä ja penkkareita viettävät ovat täysi-ikäisiä. Naurettavaa ottaa vapaapäivä aikuisen lapsen menoja varten.

Vierailija
9/18 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noh, siellä on sellainen tohina päällä ettei päählöt varmaan edes huomaisi vanhempiaan ja toisaalta eihän siellä seistä kyltti kourassa, että olen sen ja sen äiti/isä eli ei pääse profiloitumaan tai nolostumaan teini.

Voisin kuvitella, että olisi aika hienoa nähdä se oma lapsi siinä, tietynlainen virstanpylväs sekin päivä:)

Ap

Jep nähdä oma lapsi ympärikännissä riekkumassa. Ehkä kaikkien kannalta parasta että vanhemmat eivät mitenkään puutu noihin.

Vierailija
10/18 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä me aiomme mennä katsomaan. Ei Helsingissä ne nuoret erota ketä siellä kadunvarren tungoksessa on. Ihanaa että Ressu pääsee palaamaan takaisin keskustaan väistötiloista.

Vierailija
11/18 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Jep nähdä oma lapsi ympärikännissä riekkumassa. Ehkä kaikkien kannalta parasta että vanhemmat eivät mitenkään puutu noihin.

En oleta kenenkään olevan humalassa!

Ei omissakaan penkkareissani kukaan ollut humalassa.

Vierailija
12/18 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä me aiomme mennä katsomaan. Ei Helsingissä ne nuoret erota ketä siellä kadunvarren tungoksessa on. Ihanaa että Ressu pääsee palaamaan takaisin keskustaan väistötiloista.

No toki voi kadunvarteen mennä vilkuttelemaan jos sattuu reitti sopivasti, mutta ei todellakaan mihinkään koululle tai koulun pihalle.

Vierailija
13/18 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kännissä? En muista yhdenkään oppilaan olleen kännissä omissa penkkareissani. Saattoihan joku olla huikan ottanut, mutta ei mitään örvellystä todellakaan. 

Ehkä ajat ovat muuttuneet. 

Vierailija
14/18 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kännissä? En muista yhdenkään oppilaan olleen kännissä omissa penkkareissani. Saattoihan joku olla huikan ottanut, mutta ei mitään örvellystä todellakaan. 

Ehkä ajat ovat muuttuneet. 

Ilmeisesti, pohjasin kommentin vaan omaan viimekeväiseen kokemuukseeni erään suurehkon kaupungin urheilulukiosta.

Vierailija
15/18 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Tämä kuulostaa omaan korvaani lähinnä sarkasmilta, terveisin viime kevään abi 😀

Vierailija
16/18 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Eikö se ole niin, että päihteettömien nuorten joukko on kasvanut tasaiseen tahtiin viime aikoina? Tietysti kannattaa tulla hymiöllä vahvistamaan, että itse kuulut känniläisten porukkaan. 

Vierailija
17/18 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No toki voi kadunvarteen mennä vilkuttelemaan jos sattuu reitti sopivasti, mutta ei todellakaan mihinkään koululle tai koulun pihalle.

No ne ajaa tietyn reitin ja meidän lapsen bussit lähtee puiston laidasta. Siellä voi pällistellä.

Vierailija
18/18 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Eikö se ole niin, että päihteettömien nuorten joukko on kasvanut tasaiseen tahtiin viime aikoina? Tietysti kannattaa tulla hymiöllä vahvistamaan, että itse kuulut känniläisten porukkaan. 

Itse olin selvänä koko penkkarit, koska olin antibioottikuurilla, enkä yleensäkään harrasta humalanhakuista juomista, mutta nämä olivat havaintoja kanssaihmisistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kolme