Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisella kokoonpanolla juhlitte huomenna

Vierailija
30.12.2019 |

Ja mitä syötte?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin pienellä ja köyhällä, nakit per nuppi. 

Vierailija
2/15 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avomies, hänen vanhemmat sekä miehen sisko + siskon mies ja lapset.

Jotain lihapataa ja snacksejä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ja mies ja ystäväpariskunta. Parhaita, pitkäaikaisia ystäviä.

En tiedä mitä pääruoaksi syödään, kun ollaan heillä. Mutta yöpalaksi leivoin ihanan sipulijuustopiiraan. 

Vierailija
4/15 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perheen kesken (vanhemmat ja 16v poika)...taas jälleen.

Päivälliseksi pihvit, uuniperunaa ja joku kastike. Ehkä haen jonkun pakastekakun jälkkäriksi. Illan mittaan sit varmaan sipsejä ja joulusuklaata.

Mies ja poika menevät varmaan jotain paukkuja ampumaan. Itse en tykkää niistä joten istun kotona. Klo 24 avataan kuohuviinipullo ja sit joutaakin nukkumaan.

Vierailija
5/15 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksin olen.

Vierailija
6/15 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan yksin ja ranskalaiset uuniin..

Vierailija
7/15 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan oman perheen kesken, mies, minä ja lapset. Ei olla suunniteltu yhtään mitään erikoista. Lapset ovat vielä liian pieniä valvomaan 00 saakka, varmaan katsotaan miehen kanssa illalla leffaa tms. Syödään jotain ihan normaalia, varmaan joku hyvä salaatti.

Vierailija
8/15 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä vielä. Asumme pienellä paikalla, jossa useimmat ovat tuttuja keskenään ja ihmiset piipahtelevat juhannuksena, uutenavuonna jne. toistensa luona ihan sopimattakin.

Mutta ainakin omalla perheellä ja pari ystävää. 

Vierailija
9/15 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten vietin joulunkin, yksin, ja kinkkua taidan vielä syödä.

Vierailija
10/15 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruoka jonosta taas viikon ruoat kassiin ja taas yksin entrecote pihvin paistoon kuten perjantainakin

Vierailija
11/15 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis oikeasti 16-vuotias viihtyy uudenvuodenaattona vanhempien kanssa? Erikoista.

Meillä 16v on ulkona kavereitten kanssa (oletan, koska on joka ilta), 11v. varmaan pelaa kavereitten kanssa, mies on töissä ja minä istun yksin sohvalla. Ja olen seuraani erittäin tyytyväinen.

En ole vielä ruokia miettinyt, nuorisolla ei ole toiveita kuulemma, ja mä voin syödä vaikka porkkanaa. 

Vierailija
12/15 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttis on 300km päässä ja minä 300km päässä hänestä, yhteensä siis 600km etäisyys.

Nakin ajattelin syödä.

Vierailija
13/15 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

^ Ihanaa, me ollaan eksytetty alapeukuttaja. 

Vierailija
14/15 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis oikeasti 16-vuotias viihtyy uudenvuodenaattona vanhempien kanssa? Erikoista.

Meillä 16v on ulkona kavereitten kanssa (oletan, koska on joka ilta), 11v. varmaan pelaa kavereitten kanssa, mies on töissä ja minä istun yksin sohvalla. Ja olen seuraani erittäin tyytyväinen.

En ole vielä ruokia miettinyt, nuorisolla ei ole toiveita kuulemma, ja mä voin syödä vaikka porkkanaa. 

Moneenko asti annat 16-vuotiaan olla ulkona?

Vierailija
15/15 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pojalla ei ole kavereita joten siks on kotona.

-nro 4

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme neljä