Järkyttävä hermokipu jaloissa, eikä lääkäri uusi kipulääkettä
Siis aivan tajuton hermosärky joka estää nukkumisen, liikkumisen ja elämästä nauttimisen. Selkä on kuvattu ja todettu sen olevan sysipaska, kaikki kivut on todistettavissa. Mutta terveyskeskuslääkäri ei uusi, ei vaikka näkee ortopedin tekstit. Ortopedi on joululomalla, eka aika vasta 23.1.
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Mene yksityiselle.
Täytyy ilmeisesti. Se vaan, että heillä ei ole kuvia saatavilla selästäni, enkä haluaisi heti ekana maksaa uusia magneettikuvantamisia.
Vierailija kirjoitti:
Ja miksihän ei uusi?
Niinpä. Olisiko lääkkeitä mennyt vähän liikaa tai selkä ei olekaan niin sysipaska.
Vierailija kirjoitti:
Päivystys.
Jos on voimakas kipulääke, ei esim. Burana, päivystys ei ole velvollinen sellaisia antamaan. Voi olla että lukee nettisivuilla tämä info, mutta osaavat myös kertoa sen suiraan luukulla. Päivystys auttaa vain sellaisia, joilla on tietyt kipulääkkeet.
Vierailija kirjoitti:
Ja miksihän ei uusi?
Niin. Hoitaja lupasi varmistaa ettää uusii mutta soitti perään että lääkäri ei uusi kolmiolääkkeitä näkemättä. Voin varata ajan, mutta ne menevät viikkojen päähän kun ei ole akuutti asia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja miksihän ei uusi?
Niinpä. Olisiko lääkkeitä mennyt vähän liikaa tai selkä ei olekaan niin sysipaska.
Lääkettä on mennyt tarvittaessa. Olen pärjännyt kuukausia ilman, sitten taas hermokipua on enemmän ja joudun turvautumaan kipulääkkeisiin jotta saan nukutuksi ja pystyisin käymään töissä.
Jos ei pärjää kotilääkityksellä, niin sitten päivystykseen. Ja tämä on ihan päivystyksen kanta, minkä ovat mulle sanoneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mene yksityiselle.
Täytyy ilmeisesti. Se vaan, että heillä ei ole kuvia saatavilla selästäni, enkä haluaisi heti ekana maksaa uusia magneettikuvantamisia.
Voit pyytää julkiselta puolelta kuvat itsellesi.
Vierailija kirjoitti:
Jos ei pärjää kotilääkityksellä, niin sitten päivystykseen. Ja tämä on ihan päivystyksen kanta, minkä ovat mulle sanoneet.
Vaikka yksi tai kaksikin ihmistä sulle näin sanoisi, se ei takaa mitään. Ei ole mitään yhtenäistä "päivystyksen kantaa". Joka kerta on eri tilanne ja erit ihmiset, joilla voi olla täysin päinvastainen kanta kuin sillä edellisellä päivystyksen asiantuntijalla. Ei kannata uskoa aivan kaikkea, mitä terveydenhuollon ammattilaiset suustaan päästävät. Tai voi uskoa jos haluaa, mutta ihan omaa syytä kun joutuu pettymään.
Kai sä nyt omat selkäkuvat saat. Haet ne ja käyt jossain muualla lääkärissä.
Itse olen kyllä saanut itselleni kaikki kuvat mitä on ikinä otettu.
Lääkäri voi evätä vahvemmat kipulääkkeet jos potilas ei sitoudu esim. fysioterapiaan, oletko sitä kokeillut
Päivystykseen ja nyrkkiä pöytään. Älä anna periksi! Itse sain Tramalia 100mg kun olin sinnikäs ja sanoin että hyppään kohta auton alle jos ei tähän helvetinmoiseen särkyyn saa lääkettä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mene yksityiselle.
Eikö kuvat tai lausunto kuvista näy Kannassa?
Vierailija kirjoitti:
Lääkäri voi evätä vahvemmat kipulääkkeet jos potilas ei sitoudu esim. fysioterapiaan, oletko sitä kokeillut
On fysioterapiat käyty, kokeiltu hermojuuripuudutusta ja vahvistettu lihaksia. Rasitusmurtuma on ja pysyy. Ortopedi haluaisi tietysti leikata, en uskalla antaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mene yksityiselle.
Pyydä vanhat kuvasi muistitikulle. Maksaa pari kymppiä mutta on hyvä olla aina mukana.
Kannabis?