Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huoh... ihan kiinnostava Tinder-mies löytyi myös Suomi24 sivulta, hakee naista 18 - 42 kun itse 46-vuotias. Tietenkin.

Vierailija
30.12.2019 |

Ihan fiksulta mieheltä vaikutti kun tavattiin

Kommentit (1148)

Vierailija
761/1148 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset ei ymmärrä että ikä on miehelle vain yksi tekijä seksuaalisessa kiinnostavuudessa..

Todella kaunis 35v ja vähän pyöreä 20v voivat olla ihan yhtä kiinnostavia.

Kyllä se aika selväksi on tullut. Se ei ole, että miksi miehet eivät sitten jätä tietyn ikäisiä naisia täysin rauhaan.

Vierailija
762/1148 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketjun perusteella ap oli täysin oikeassa skipatessaan ikärajat laittaneen miehen. Tosin kommentteja luettua hänen ilmeisesti pitäisi skipata miehet kokonaan, kun miesten seksuaalinen kiinnostus näyttäisi lopahtavan jonnekin 30 ikävuoden tienoille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
763/1148 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meinasi mennä Tinderiin tai muuhun nettideittiin tms. En mene

Kiitos, väitin luodon

N48

Turha sinun toivoisi menettää on. Kyllä sieltä helmiäkin löytyy. Ja on oikeastaan hyvä, että naisilla on eri kriteerejä karsia jo profiilin perusteella tarjontaa.

Vierailija
764/1148 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei näemmä riitä, että kiertää Tinderin ja nettideitit kaukaa. Pitää osata kiertää kaukaa irl nekin, jotka keräilevät 20-30 vuotta nuorempia irtopanoja. Kuvittelin aiemmin yli 50v miehet konservatiivisemmiksi myös naishistorialtaan, mutta sen kuvitelman voi näköjään unohtaa. Mitä vanhempi, sen hullumpi. 70v ikämiehiä käy jo kerjäämässä ongelmia itselleen hivin muodossa. Thaimaan lomista ei kannata edes aloittaa.

Itseään kymmeniä vuosia nuorempia irtopanoja kerännyt on todennäköisesti vaihtamassa nuorempaan tai pitämässä salasuhteita nuorempien kanssa. Molemmista saa sitten syyttää vain itseään jos sellaiseen on haksahtanut.

Vierailija
765/1148 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika moni menee nyt halpaan, eikä ajattele loogisesti. Jos mies etsii tietynikäistä naista, se ei ole sama kuin löytäminen. Nuorissa ikäluokissa on noin 50 000 yksilön miesenemmistö. Pari nuorta naista kertoi täällä, etteivät halua deittailla vanhoja miehiä eli yli 25-vuotiaita. Naisia on treffipalstoilla ilmeisesti huomattavasti vähemmän. Naiset eivät pääsääntöisesti vastaa näille vain itseään nuorempia etsiville miehille. Miehet jäävät pyörimään palstoille ja lällättämään naisille, etteivät huoli heitä.

Vierailija
766/1148 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika moni menee nyt halpaan, eikä ajattele loogisesti. Jos mies etsii tietynikäistä naista, se ei ole sama kuin löytäminen. Nuorissa ikäluokissa on noin 50 000 yksilön miesenemmistö. Pari nuorta naista kertoi täällä, etteivät halua deittailla vanhoja miehiä eli yli 25-vuotiaita. Naisia on treffipalstoilla ilmeisesti huomattavasti vähemmän. Naiset eivät pääsääntöisesti vastaa näille vain itseään nuorempia etsiville miehille. Miehet jäävät pyörimään palstoille ja lällättämään naisille, etteivät huoli heitä.

Täytyy vaan kiertää kaukaa miehet, jotka etsivät itseään nuorempaa näistä ja 20-30vuotiasta. Minusta on hyvä että nämä miehet laittavat sen ikärajatouveen ilmoituksensa, niin ei tarvitse haaskata aikaansa heihin. Miehiä riittää muutenkin, myös meille keski-ikäisinä, jos siis enää ylipäätään semmoisen haluamme

Vierailija
767/1148 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täytyy vaan kiertää kaukaa miehet, jotka etsivät itseään nuorempaa näistä ja 20-30vuotiasta. Minusta on hyvä että nämä miehet laittavat sen ikärajatouveen ilmoituksensa, niin ei tarvitse haaskata aikaansa heihin. Miehiä riittää muutenkin, myös meille keski-ikäisinä, jos siis enää ylipäätään semmoisen haluamme

Tämä on hyvä ohje, sillä oman kokemukseni mukaan tuosta kategoriasta löytyivät ne kaikkein ei-fiksuimmat miehet

Vierailija
768/1148 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo miesjoukko on niitä ikuisesti naisettomia. Heillä on luultavasti motiivi yrittää estää myös muita pariutumista. Olin 49-vuotiaana naisena treffipalstalla, jonne laitoin ilmoituksen perjantaina. Jo maanantaina tapasin miehen, jonka kanssa olen nyt avoliitossa. Karsin hyvin huolellisesti miesjoukon seasta kolme, joiden kanssa sovin treffit.

Vierailija
769/1148 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketjun perusteella ap oli täysin oikeassa skipatessaan ikärajat laittaneen miehen. Tosin kommentteja luettua hänen ilmeisesti pitäisi skipata miehet kokonaan, kun miesten seksuaalinen kiinnostus näyttäisi lopahtavan jonnekin 30 ikävuoden tienoille.

Jos naiset valitsisivat miehen pelkästään tämän "seksuaalisen kiinnostavuuden " perusteella, niin se loppuisi myös meiltä. Itse en myöskään alkaisi suhteeseen miehen kanssa, joka olisi sitä mieltä, että panisin mieluummin Max 30-vuotiasta, mutta kun semmoista en saanut niin...lähtisi mies samantien kieroon etsimään sitä seksuaalisesti kiinnostavaa

Vierailija
770/1148 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisnäkökantilta tässä on yksi mietinnän aihe. Jos mies etsii kuuskymppisenä kaksikymppistä, muttei löydä häntä, niin moniko viisikymppinen nainen hänet haluaa? Mitä iloa on olla se b-vaihtoehto? Jankkauksena jankkauksen päälle: ei yhtikäs mitään. Jos joku mies ystävällisesti tarjoaa tuon tiedon noinkin helpolla, niin aivan mahtavaa. Kaikki eivät tee sitä.

Lällättäjät lällättäkööt vaikka kielensä rusetille. Johan tuo yksi "naistenmies" on ollut etsimässä varmaan vuoden uutta vaimoa. Juttu muuttuu ketjusta riippuen joko leppoisiksi poikamiespäiviksi tai kovaksi yrittämiseksi. Muutamaan otteeseen on jo aikatauluakin siltä osin muutettu. Ainoa mikä ei muutu, on lällätys.

Vierailija
771/1148 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos naiset valitsisivat miehen pelkästään tämän "seksuaalisen kiinnostavuuden " perusteella, niin se loppuisi myös meiltä. Itse en myöskään alkaisi suhteeseen miehen kanssa, joka olisi sitä mieltä, että panisin mieluummin Max 30-vuotiasta, mutta kun semmoista en saanut niin...lähtisi mies samantien kieroon etsimään sitä seksuaalisesti kiinnostavaa

Vaikea olla ajatuspoliisi. Teot toki puhuvat puolestaan, mutta silloin nopea raakaus ei onnistu, vaan sammakkoon tuhraantuu turhaan aikaa.

Vierailija
772/1148 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No niin. Kaikki saa toivoa mitä haluaa. Keski-ikäiset setämiehet teinityttömorsiamia. Mä sitten tästä edespäin toivon sitä alfaurosta, ja jos sitä ei löydy, niin sitten saatan güllisgarüsellissä pyöriä 25-vuotiaiden urosten kanssa. Jos ei alfaa löydy, niin ei se haittaa-pääsen ainakin panemaan komeiden nuorten miesten kanssa. Mutta se on varmaa, että s24 ja Tinkussa ja muualla pyörivät +40 setämiehet eivät ole minulle enää tämän ketjun luettuani mikään vaihtoehto. Ne pistetään suoraan syrjään. Eikä enää edes tunnu pahalta vaikkapa tylyttää, jos ei muuten usko jättää rauhaan. Yes!

Minä jätän koko suomimiehet rauhaan, vaikuttavat niin surkeilta.

Nuorena voi olla hyvä, mutta keski-ikäisenä niistä tulee tollasia kun noi mies51v ym. tyypit täällä, jättää perheen ja lähtee pillujahtiin.

Ei sovellu kumppaniksi eikä lasten isäksi, ei edes seksiin koska tuollaiset arvot ja asenteet ällöttää enkä voi kiihottua.

Yksinäisten u l i e n määrä Suomessa tulee vain kasvamaan.

Isät pilasivat poikiensa maineen.

Juu, jättänyt perheensäkin (jota ei edes ollut) ja pillusta ei juuri tietoakaan eron jälkeen:-)

Pojat hakee sitten naisensa muualta.

mies51v

Missä puhelimella paikalla päräyttävät 27v tytsyt, punapää ja mikä se toinen oli? Missä eksä, sehän on anteliaasti sulle jakanut, sun sanojesi mukaan.

Jos olet paskanpuhumisen aloittanut, niin pysy tarinassa. Myöhäistä se enää on vaihtaa. eri

27v tytsyä ei ole ollut kuin unelmissa..yks 22v kyllä oli..punapääkin vielä pyörii maisemissa. 

tv. 3x baarissa 7kk aikana ja ei deitti/tinder juttuja

mies51v

Hmm, suojaikärajan piti olla 25. No omista periaatteistahan voi luistaa.

Tai periaate tuli vasta tuon tapaamisen jälkeen.

Mies51v

Vierailija
773/1148 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No niin. Kaikki saa toivoa mitä haluaa. Keski-ikäiset setämiehet teinityttömorsiamia. Mä sitten tästä edespäin toivon sitä alfaurosta, ja jos sitä ei löydy, niin sitten saatan güllisgarüsellissä pyöriä 25-vuotiaiden urosten kanssa. Jos ei alfaa löydy, niin ei se haittaa-pääsen ainakin panemaan komeiden nuorten miesten kanssa. Mutta se on varmaa, että s24 ja Tinkussa ja muualla pyörivät +40 setämiehet eivät ole minulle enää tämän ketjun luettuani mikään vaihtoehto. Ne pistetään suoraan syrjään. Eikä enää edes tunnu pahalta vaikkapa tylyttää, jos ei muuten usko jättää rauhaan. Yes!

Minä jätän koko suomimiehet rauhaan, vaikuttavat niin surkeilta.

Nuorena voi olla hyvä, mutta keski-ikäisenä niistä tulee tollasia kun noi mies51v ym. tyypit täällä, jättää perheen ja lähtee pillujahtiin.

Ei sovellu kumppaniksi eikä lasten isäksi, ei edes seksiin koska tuollaiset arvot ja asenteet ällöttää enkä voi kiihottua.

Yksinäisten u l i e n määrä Suomessa tulee vain kasvamaan.

Isät pilasivat poikiensa maineen.

Juu, jättänyt perheensäkin (jota ei edes ollut) ja pillusta ei juuri tietoakaan eron jälkeen:-)

Pojat hakee sitten naisensa muualta.

mies51v

Missä puhelimella paikalla päräyttävät 27v tytsyt, punapää ja mikä se toinen oli? Missä eksä, sehän on anteliaasti sulle jakanut, sun sanojesi mukaan.

Jos olet paskanpuhumisen aloittanut, niin pysy tarinassa. Myöhäistä se enää on vaihtaa. eri

27v tytsyä ei ole ollut kuin unelmissa..yks 22v kyllä oli..punapääkin vielä pyörii maisemissa. 

tv. 3x baarissa 7kk aikana ja ei deitti/tinder juttuja

mies51v

Hmm, suojaikärajan piti olla 25. No omista periaatteistahan voi luistaa.

Tai periaate tuli vasta tuon tapaamisen jälkeen.

Mies51v

Arvoituksia, vähän kuten "ehkä eksäni jättikin minut". Johon olet joskus aiemmin vastannut jo oliko ehkä vai ehkä ei.

Vierailija
774/1148 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja ùllikset sitten ihmettelee miksi suomalaiset naiset ottaa esim turkkilaisen miehen. Just joo. Möllit

Minä ihmettelen. Turkkilaiset miehet kun ovat sovinisteja, naistenkaatajia ja ties mitä muuta. Tuossa perheessä olet taatusti se heikompi astia.

mies51v

Vierailija
775/1148 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja ùllikset sitten ihmettelee miksi suomalaiset naiset ottaa esim turkkilaisen miehen. Just joo. Möllit

Minä ihmettelen. Turkkilaiset miehet kun ovat sovinisteja, naistenkaatajia ja ties mitä muuta. Tuossa perheessä olet taatusti se heikompi astia.

mies51v

No mutta, olet kuvannut itseäsi noista kahdella. Vai 'ties mitä muuta' taitaa olla käyttämättä.

Vierailija
776/1148 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mies51v

No mutta, olet kuvannut itseäsi noista kahdella. Vai 'ties mitä muuta' taitaa olla käyttämättä.

Niin ja minä olen oksetus, joten miten tuo tyyliin vielä alkukantaisempi on parempi? Ruotsalaisen ymmärrän ovat niin softeja että antoivat maansakin pois

mies51v

Vierailija
777/1148 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mies51v

Niin ja minä olen oksetus, joten miten tuo tyyliin vielä alkukantaisempi on parempi? Ruotsalaisen ymmärrän ovat niin softeja että antoivat maansakin pois

mies51v

Jos siltä tuntuu, niin tee asialle jotain.

Vierailija
778/1148 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mies51v

Eikö sulla ollut viehkeät selitykset tuolla heikommalle astialle. Miksi se nyt on huono asia?

Vierailija
779/1148 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mies51v

mies51v

No en tee. Fiksuja naisiakin on vielä suomessa. Eikä nuo naiset ole minun makuuni. Ihmettelen vain logiikkaa.

mies51v

Vierailija
780/1148 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mies51v

mies51v

No en tee. Fiksuja naisiakin on vielä suomessa. Eikä nuo naiset ole minun makuuni. Ihmettelen vain logiikkaa.

mies51v

Sinä olet mielestäsi oksetus, mutta Suomessa on fiksuja naisiakin vielä, eikä nuo naiset ole sinun makuusi.

Ja sinä ihmettelet logiikkaa. No sillä lailla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän viisi