Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huoh... ihan kiinnostava Tinder-mies löytyi myös Suomi24 sivulta, hakee naista 18 - 42 kun itse 46-vuotias. Tietenkin.

Vierailija
30.12.2019 |

Ihan fiksulta mieheltä vaikutti kun tavattiin

Kommentit (1148)

Vierailija
501/1148 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

..vielä yksi lisäys, yhden tuttavan kautta minusta olisi kiinnostunut Aasialainen 26v kaunis neitsyt, tämäkin ihan tosi. Hän haluaisi kolme lasta ja minulle on tehty vasektomia, niin se hieman askarruttaa tilannetta. T. 44-v valkoinen heteromies

Sinä taisit jo todeta libidosi kadonneet 23-vuotiaana, ja että et ole kiinnostunut niin vanhoista naisista kuin esim tuo mainitsemasi 26v aasialainen on.

Mutta niin paljon näissä jutuissa on jo väriä, että uskokoon ken tahtoo.

Vierailija
502/1148 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä käyttöä on yli nelikymppiselle naiselle? T. M45

Eli sinun mielestäsi ei mitään vai? No hyvä, sitten voin hyvällä omallatunnolla ottaa eron miehestäni, kun minulla ei tee mitään.

Vastauksena kysymykseesi: jos mies haluaa intohimoisen parisuhteen, niin valitettavasti nelikymppinen nainen on siihen liian vanha. Toki vanhempi nainen voi olla ok, jos etsii vain asuinkumppania ja taloudenhoitajaa. Mielesstäni sinun kannattaa ottaa ero miehestäsi, varmasti mies on tyytyväinen. T. M45

Taas tämä "mies haluaa, miehet preferoivat". Jos saat nuorempia niin hyvä sulle ja jos omanikäisen kanssa ei nouse niin voi voi, mutta kun te ette yleisesti ottaen valitse naisia kuin kaupan hyllyltä ja sinähän et muuten toisten intohimoisia parisuhteita voi määritellä.

Mites sitten kun olet kuusikymppinen, maksulliset, ostomorsian? Eikö sinua vaivaa oma vanhenemisesi?

Tämä! Minä haluan ja minä saan. Joo ei. Ette saa, vaikka haluatte. Jos näin olisi, niin miksi sitten vingutte täällä ketjusta toiseen, että Tinderissä ei saa löysiä edes runolta ja lääkäriltä naisilta Yhyy?

Oho! Nyt taisi osua kunnolla maaliin :-). T. M45

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
503/1148 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kertokaapa nyt jo vihdoin miehet että mikä naisen pitäisi huolia itseään vanhempi kumppani, jos tekään ette huoli?

Vierailija
504/1148 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voin myös kertoa, että Aasialainen ystäväni, naispuoleinen kertoi, että heille on ihan tavallista, että mies on n. 15 vuotta vanhempi. Moni hänen nuorista n. 30v tutuista haluaisi olla kanssani. T. 44v valkoinen heteromies

Sattuneesta syystä, minulla on laaja tuttavapiiri Aasialaisia ihmisiä, kun olen työskennellyt Aasiassa ja myös Suomesta tunnen paljon Vietnamilaisia

Vierailija
505/1148 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

..vielä yksi lisäys, yhden tuttavan kautta minusta olisi kiinnostunut Aasialainen 26v kaunis neitsyt, tämäkin ihan tosi. Hän haluaisi kolme lasta ja minulle on tehty vasektomia, niin se hieman askarruttaa tilannetta. T. 44-v valkoinen heteromies

Tää oli ihan päivän paras:D. No, kaupankäyntiähän avioliitot ovat oikeastaan aina olleet, joten osta se neitsyt mutta muista että köyhän maan nainen haluaa ennen kaikkea turvatun elintason.

Miksi tuota valkoista ja heteroa pitää koko ajan korostaa? Oletko epävarma seksuaalisesta suuntautumisestasi?

Vierailija
506/1148 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

..vielä jatkoa, olen ollut itse sinkkuna 37v asti ja olen loppuelämäni, koska tässä iässä ei saa enää sitä mitä oikeasti haluaa. Parempi olla yksin. Onneksi sain yhden lapsen ja voin nauttia aidosta rakkaudesta loppuelämäni ja toivottavasti minusta tulee ukki. T. 44-v valkoinen heteromies

Toivottavasti et ole yhdenkään tyttölapsen ukki.

Saat kunnianloukkaus syytteen! Minä en ole pedo fiili! Oletko hullu? T. 44-v valkoinen heteromies

Kunnianloukkaussyytteitä ei jaella asioista, jotka kuvittelet itse.

En väittänyt minäkään.

Mutta loukkasit minun kunniaani, kun vihjailit tyttölapsista. Se tarkoittaisi vielä sitä, että harrastaisin insestiä. Minä rakastan lapsia, enkä tekisi ikinä mitään pahaa lapsille. Jos mies unelmoi nuorista naisista, niin se ei tee hänestä insestin harrastajaa, eikä pedo fiilia. 16v on suojaikä ja jos ei unelmoi sen alle, niin kaikki hyvin. Niin ja jos oma lapsenlapsi, joka olisi tyttö, olisi 16v, niin luuletko että normaali ihminen unelmoisi hänestä? Ihme tyyli, että haukkua miehet jotenkin sairaiksi, jotka muka himoitsevat omia tyttäreitään. Sinulla tässä taitaa olla sairas mieli. Minä en ole himoinnut ikinä edes omista serkuista, vaikka ovat todella seksikkäitä olleet ja serkun kanssa voi mennä vaikka naimisiin. Itse olen aina ajatellut, että serkun himoitseminenkin tuntuu vastenmieliseltä.

Kaikki mitä kirjoitat yllä ovat sinun omia ajatuksiasi. Niistä ei tule kirjoittamalla kenenkään muun sanomisia.

Mutta sinä loukkasit minua vanhaa miestä. Miten ajattelit hyvittää minulle?

Jos olet näin kokenut, sinun tulee hakea korvauksia jonkun viranomaisen avulla.

Haluan hyvityksen sinulta. Voisitko antaa esim. pimppaa?

Viranomaisteitse hyvitys tulee vastaajalta. Jos löytyy jotain mitä tuomita. Siellä ei jaella tosin pimppatuomioita. Missään ei sitäpaitsi lue, että minulla edes olisi moinen.

Jos sinulla on pikku nakki, niin sekin kelpaa, minä en ole niin turhan tarkka.

Eikun kunnianloukkaussyytettä tulille tämän ketjun perusteella.

Vierailija
507/1148 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli sinun mielestäsi ei mitään vai? No hyvä, sitten voin hyvällä omallatunnolla ottaa eron miehestäni, kun minulla ei tee mitään.

Vastauksena kysymykseesi: jos mies haluaa intohimoisen parisuhteen, niin valitettavasti nelikymppinen nainen on siihen liian vanha. Toki vanhempi nainen voi olla ok, jos etsii vain asuinkumppania ja taloudenhoitajaa. Mielesstäni sinun kannattaa ottaa ero miehestäsi, varmasti mies on tyytyväinen. T. M45

Taas tämä "mies haluaa, miehet preferoivat". Jos saat nuorempia niin hyvä sulle ja jos omanikäisen kanssa ei nouse niin voi voi, mutta kun te ette yleisesti ottaen valitse naisia kuin kaupan hyllyltä ja sinähän et muuten toisten intohimoisia parisuhteita voi määritellä.

Mites sitten kun olet kuusikymppinen, maksulliset, ostomorsian? Eikö sinua vaivaa oma vanhenemisesi?

Tämä! Minä haluan ja minä saan. Joo ei. Ette saa, vaikka haluatte. Jos näin olisi, niin miksi sitten vingutte täällä ketjusta toiseen, että Tinderissä ei saa löysiä edes runolta ja lääkäriltä naisilta Yhyy?

Mikä osui maaliin? Ihan oikeinhan tuo kommentoi. Kaiken maailman peräkammarinpojat asettelevat vaatimuksia.

Vierailija
508/1148 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Osua kunnolla maaliin?" No mutta, etkö sinä olekaan täällä asiallisesti keskustelemassa, vaan trollaamassa? eri

Vierailija
509/1148 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä osui maaliin? Ihan oikeinhan tuo kommentoi. Kaiken maailman peräkammarinpojat asettelevat vaatimuksia.

Trolli paljasti itsensä. eri

Vierailija
510/1148 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä juttu. Olin 3 vuotta sitten s24. Siellä on paljon näitä miehiä, jotka etsii itseään nuorempaa. Kovin oli "uhoavia" ne ilmoitukset. Kummasti minuakin sitten kuitenkin lähestyivät, vaikka olin vanhempi kuin ikäraja oli ja jopa minua nuorempiakin oli, hui. Mies löytyi muualta.Ja nyt kun kävin katsomassa uudelleen ystäväni kun pyysi, hän liittyi sinne, niin samat miehet siellä edelleen haikailu niiden nuorempien naisten perään..

Vierailija
511/1148 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää oli ihan päivän paras:D. No, kaupankäyntiähän avioliitot ovat oikeastaan aina olleet, joten osta se neitsyt mutta muista että köyhän maan nainen haluaa ennen kaikkea turvatun elintason.

Miksi tuota valkoista ja heteroa pitää koko ajan korostaa? Oletko epävarma seksuaalisesta suuntautumisestasi?

Minä olen Walkoinen Heteromies, eli luomakunnan krunu...Eikun kruunu

Vierailija
512/1148 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kertokaapa nyt jo vihdoin miehet että mikä naisen pitäisi huolia itseään vanhempi kumppani, jos tekään ette huoli?

No minä en huoli. Vain itseäni nuorempia, sillä yli 40- vuotiailla miehillä ei tee mitään.

Vierailija
513/1148 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Trolli paljasti itsensä. eri

Kuka trolli ja millä lailla oletettu trollius nyt paljastui? Minä saan kirjoitella tänne siinä kuin nuo ikäkriisisedätkin.

Vierailija
514/1148 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, naisten kanssa on kyse aina kaupanteosta, eikä aidosta rakkaudesta. Itse tunnen aitoa rakkautta vain lastani kohtaan, en ole koskaan rakastanut ketään naista, enkä koskaan rakasta. En voi rakastaa ihmistä, joka ei ole sukua minulle. Korostan valkoisuutta ja heteroseksuaalisuuttani, koska nykyään siitä ei saa olla ylpeä. Vaan pitäisi olla musta ja homo, jotta voi olla ylpeä. Minä olen valkoinen heteromies ja näin ollen luomakunnan kruunu. T. 44-v valkoinen heteromies

Ei sillä, että minulla mitään homoja ja mustia vastaan olisi. Olen ennakkoluuloton maailmankansalainen ja siksi on hyvä myös mainostaa sitä mitä olen, eli valkoinen heteromies. Sinä voit olla vaikka keltainen lesbonainen, ei se minua liikuta.

Vierailija
515/1148 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi. Eipä ole kiinnostava mies. Itse en huolisi keski-ikäistä miestä joka haluaa nuoren tytön. Yök.

N46

Vierailija
516/1148 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäpä siinä. Eipä ne vanhat ukot enää varttuneille naisille kelpaiskaan. Hyvä jos jollekin kelpaa. Yrittäähän aina saa. Tsemppiä vaan omaishoitajuuteen.

Vierailija
517/1148 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, naisten kanssa on kyse aina kaupanteosta, eikä aidosta rakkaudesta. Itse tunnen aitoa rakkautta vain lastani kohtaan, en ole koskaan rakastanut ketään naista, enkä koskaan rakasta. En voi rakastaa ihmistä, joka ei ole sukua minulle. Korostan valkoisuutta ja heteroseksuaalisuuttani, koska nykyään siitä ei saa olla ylpeä. Vaan pitäisi olla musta ja homo, jotta voi olla ylpeä. Minä olen valkoinen heteromies ja näin ollen luomakunnan kruunu. T. 44-v valkoinen heteromies

Ei sillä, että minulla mitään homoja ja mustia vastaan olisi. Olen ennakkoluuloton maailmankansalainen ja siksi on hyvä myös mainostaa sitä mitä olen, eli valkoinen heteromies. Sinä voit olla vaikka keltainen lesbonainen, ei se minua liikuta.

Kirjoitat niin sekavaa settiä että vaikutat selkeästi normaaliälyistä heikkolahjaisemmalta. Anteeksi tästä. Et muuten ole värisi ja sukupuolesi perusteella mikään kruunu. Maailmankansalaiselta et vaikuta ja normaali ihminen ei jauha koko ajan väriään ja suuntautuneisuuttaan.

Vierailija
518/1148 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huvittuneena olen selaillut esim. suomi24 treffi-ilmoituksia, joissa ihannekumppani on tarkoin sinne määritetty. Esim. joku random 45 v. mies laittaa ikähaarukaksi 18-39 ja usein myös paino ja pituuskin on aika tarkkaan määritelty. Tottahan toki se mies varmasti tuollaista etsii, mutta kuka oikeasti on niin tyhmä että laittaa nuo noin tarkasti esille? Tuskin noiden miesten viestiboksit pullistelevat, joten epämiellyttävien naisten viestit on helppo jättää huomiotta.  Ja nuo kriteerit karkottavat ihan varmasti fiksun naisen, vaikka täyttäisikin nuo ihannekumppanin vaatimukset.

Miksi siis tuommoista täyttä tyhmyyttä, joka varmistaa että yksin jäävät? :D

Onneksi laittavat. Ne voi sitten välttää. Suurempi ongelma ovat ne, jotka eivät laita. Ja jos palstapoikien jankkaukseen on uskomista, kaikki miehet haluavat nuoremman. Miksi hakea miestä lainkaan, ainakaan parisuhteeseen?

Joo ei. Antaa setämiesten jahdata ikuista nuoruuttaan. Nainen on yksin onnellisempi, kuin jonkun Jorma 46 ween kanssa, on tutnittu juttu ja alkekirjoitan. Ja jos haluaa sitä villiä.seksiä nuoren ja komean miehen kanssa, sekin on mahdollista- toisin kuin Jorma 46 tai Geijoilla, ei ole mahdollista villi seksi nuoren ja kauniin naisen kanssa. On muuten win- win tilanne, meille naisille nimittäin

Parasta tässä on, miten ne komeat parikymppiset miehet painaa nelikymppisiä valaita. Silmät kiinni ja pussi päässä, mutta silti. Ja sitten kavereille kerrotaan minkälaista haahkaa tällä kertaa painoi.

Hei, ei kiinnosta sub- sessiot. Sinä voit ihan rauhassa painaa niitä valasmiehiä, vaikka et olekkaan nuori ja komea mies ja pussi päässä, mutta ei ole minun juttu.

Meillä töissä on juuri tällainen komea parikymppinen jätkä, joka höylää kaikkea mitä liikkuu. Joka maanantai saa kuulla viikonlopun säädöt. Jonon ensimmäisenä on kauniit parikymppiset naiset, mutta jos flaksi ei käy, niin pikku hiljaa siirrytään alemmalle tasolle, kunnus raja tulee vastaan nelikymppisissä tonnikeijuissa. Mutta kuulemma reikä on reikä, rumallakin.

Ei se sit oo komee, jos pitää höylätä jotain sellaista mitä ei tahdo. Ja useimmat vanhemmat naiset on muuten vaikeampia kellistää kuin nuoret. Typeryyttä yleistää, että vanhemmat naiset ois jotenkin helpompia. :D

Tekee sivuhommina mallinkeikkaa, joten se kertoo kaiken "tasosta". Ja aina kuulemma ei vaan natsaa nuorien ja hyvänäköisten kanssa, joten jos jotain haluaa, on pakko tyytyä keräilyeriin.

Tuossahan ei ole järjen häivää. Miksi p*nna jotain sellaista mikä oksettaa? Taitaa siis salaa nauttia vanhojen rumilusten kyntämisestä. Että sellainen huonokäytöksinen sosiaalisia tilanteita ymmärtämätön "komistus" se sun työkaveris. Jos joku on oikeasti komea, fiksu ja supliikki, ei tarvitse tyytyä jakojäännöksiin.

Miksi tulkitset omiasi ja vieläpä siten että se vaatii sinulta ajatustenlukutaitoa, kun vastaus kysymykseesi tuli jo tuossa yllä? Aina ei käy flaksi ja reikä se on rumallakin.

Väitätkö oikeasti ettei komeilla miehillä ole valinnanvaraa? Että komea mies valitsisi mieluummin vanhan, ruman lihavan mätisäkin kuin esim. omanikäisen, normaalipainoisen seinäruusun? Kuinka pienessä kylässä tämä "komistus" oikein asuu kun pokailtavat naiset ovat joko huippukaunottaria tai lihavia mummoja???!

Oletko itse komea mies? Ellet ole, niin vetäydy syrjemmälle, et tiedä mistä puhut.

Voisitko myös itse todistaa, millä perusteella sun kommentit on edes olankohautuksen arvoisia?

-eri

Ei minua haittaa vaikka te kaksi kokoontuisitte yhteen kohauttelemaan olkianne, niin että suhina vaan käy. Ei minulla ole tarvetta todistaa sinulle yhtään mitään. Totean vaan itsestään selvyyden, että joku riviämmä ei tiedä sitä sun tätä komeiden miesten elämästä. Harvoin pääsee hän sellaista edes näkemään läheltä.

Mä nyt en olekaan riviämmä jo pelkästään siksi, että olen mies.

Ei se sitä poissulje.

Tuossa lauseessa on varmaan joku syvällinen viisaus piilotettuna, mutta se ei nyt vain aukene mulle.

Vierailija
519/1148 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kirjoitat niin sekavaa settiä että vaikutat selkeästi normaaliälyistä heikkolahjaisemmalta. Anteeksi tästä. Et muuten ole värisi ja sukupuolesi perusteella mikään kruunu. Maailmankansalaiselta et vaikuta ja normaali ihminen ei jauha koko ajan väriään ja suuntautuneisuuttaan.

Mulla tulee syystä tai toisesta mt-puolen avohoitopotilaat mieleen. eri

Vierailija
520/1148 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nr 134, sillä 25-vuotiaalla Jonaksella on 5-10 vuoden kokemus rakastelusta, joten enpä usko, että noin käy. Minulla on ihan oikeaa kokemusta sekä Jonaksesta että Jormasta, entä sinulla? Jos pelkästä seksistä puhutaan, niin Jonas voittaa valinnan 10-0.

No ei välttämättä...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yhdeksän