Huoh... ihan kiinnostava Tinder-mies löytyi myös Suomi24 sivulta, hakee naista 18 - 42 kun itse 46-vuotias. Tietenkin.
Kommentit (1148)
Vierailija kirjoitti:
Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ikäero on teille noin valtava asia?
Jos olisin sinkku niin laittaisin itsekin laajan ikähaitarin.
Nainen voi olla ihana iästä riippumatta.Mitä yhteistä voisi olla 18- vuotiaalla naisella ja 48- vuotiaalla miehellä? Kirjoittaisitteko yhdessä blogia ja seuraisitte tubetähtiä? Ja miettisitte, että lähtisinkö opiskelemaan sitä vai tätä, kunhan olen kirjoittanut ylioppilaaksi? Ja sitten olisit yötä naisen luona, hänen huoneessaan tämä vanhempien kotona?
Tuo on osin turhaakin älyllistämistä. Onko kaikilla niillä sadoilla tai tuhansilla naisilla, jotka ovat maanneet jonkun leffatähden tai koripallon pomputtajan kanssa hirveän paljon yhteistä juuri sen miehen kanssa? Ei varmaan, mutta alkukantainen markkina-arvo on korkea, koska mies omaa korkean sosiaalisen aseman, on komea, jättiläinen yms. ja yhteisiä tekemisiä tarkastellaan sitten ulkonäön ja statuksen kautta ja se lämpimien voileipien tekeminen yhdessä tuntuu hengelliseltä kokemukselta.
Samalla tavalla keski-ikäiselle mies nuori tavisnainen voi tuntua samalta kuin se NHL-tähti naiselle ja monelle miehelle se tuntuu siltä jo nuorena, koska naisten markkina-arvon katto on hyvin alhaalla ja hyvinkin tavallinen nainen voi olla hyvin haluttu.
Keski-ikäisenä naisena minä en hae enkä kaipaa mitään koripallonpomputtajaa, leffatähteä saati NHL-pelaajaa. Kaipaan ikäistäni tavallista fiksua miestä. Samaa toivon myös mieheltä. Mies joka haluaa seurustella nuoren naisen kanssa siksi, että saa siitä jonkinlaisia markkina-arvoon liittyviä tunne-elämyksiä, ei olisi oikeanlainen kumppani minulle. Ylipäätään jotain markkina-arvoteorioita tosimielellä pohtiva mies ei olisi oikeanlainen kumppani minulle.
Tai myöskään sellaista miestä joka hakee "jotain 18- vuotiasta bimboa pantavaksi"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on katkeraa vanhoille naisille on miehet himoitsee nuorempia.
Onneksi se ei meitä miehiä haittaa vaikka joku vanhempi nainen ei hyväksy asiaa. Itselläåkin 6v nuorempi, minä 31 ja hän 25. Ei oikein vanhemmat naiset kiinnosta.
6 vuoden ikäero suuntaan tai toiseen on ihan normaalia. Tässä puhuttiin yli 20 vuotta nuoremman hakemisesta.
Pekka Haavisto on 20 vuotta vanhempi kuin liittohomonsa. Sekin on siis heissä ei-normaalia.
Ohiksena: Haavisto löysi liittohomonsa livenä (muistaakseni) baarista. Ei ole ikärajoja tarvinnut asetella. Että ei aivan sama asia. eri
Ikäeron puolesta on aivan sama asia. Pekan osalta tiedämme, että hän otti paheksuttavan paljon nuoremman. Ketjun mammat ainakin paheksuvat.
En minä ainakaan paheksu. Ei mulle muiden ikäeroilla ole väliä. En vain itse haluaisi miestä, joka tuntee tarvetta erityisesti etsiä itseään reilusti nuorempaa naista.
Huvittuneena olen selaillut esim. suomi24 treffi-ilmoituksia, joissa ihannekumppani on tarkoin sinne määritetty. Esim. joku random 45 v. mies laittaa ikähaarukaksi 18-39 ja usein myös paino ja pituuskin on aika tarkkaan määritelty. Tottahan toki se mies varmasti tuollaista etsii, mutta kuka oikeasti on niin tyhmä että laittaa nuo noin tarkasti esille? Tuskin noiden miesten viestiboksit pullistelevat, joten epämiellyttävien naisten viestit on helppo jättää huomiotta. Ja nuo kriteerit karkottavat ihan varmasti fiksun naisen, vaikka täyttäisikin nuo ihannekumppanin vaatimukset.
Miksi siis tuommoista täyttä tyhmyyttä, joka varmistaa että yksin jäävät? :D
Vierailija kirjoitti:
Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ikäero on teille noin valtava asia?
Jos olisin sinkku niin laittaisin itsekin laajan ikähaitarin.
Nainen voi olla ihana iästä riippumatta.Mitä yhteistä voisi olla 18- vuotiaalla naisella ja 48- vuotiaalla miehellä? Kirjoittaisitteko yhdessä blogia ja seuraisitte tubetähtiä? Ja miettisitte, että lähtisinkö opiskelemaan sitä vai tätä, kunhan olen kirjoittanut ylioppilaaksi? Ja sitten olisit yötä naisen luona, hänen huoneessaan tämä vanhempien kotona?
Tuo on osin turhaakin älyllistämistä. Onko kaikilla niillä sadoilla tai tuhansilla naisilla, jotka ovat maanneet jonkun leffatähden tai koripallon pomputtajan kanssa hirveän paljon yhteistä juuri sen miehen kanssa? Ei varmaan, mutta alkukantainen markkina-arvo on korkea, koska mies omaa korkean sosiaalisen aseman, on komea, jättiläinen yms. ja yhteisiä tekemisiä tarkastellaan sitten ulkonäön ja statuksen kautta ja se lämpimien voileipien tekeminen yhdessä tuntuu hengelliseltä kokemukselta.
Samalla tavalla keski-ikäiselle mies nuori tavisnainen voi tuntua samalta kuin se NHL-tähti naiselle ja monelle miehelle se tuntuu siltä jo nuorena, koska naisten markkina-arvon katto on hyvin alhaalla ja hyvinkin tavallinen nainen voi olla hyvin haluttu.
Keski-ikäisenä naisena minä en hae enkä kaipaa mitään koripallonpomputtajaa, leffatähteä saati NHL-pelaajaa. Kaipaan ikäistäni tavallista fiksua miestä. Samaa toivon myös mieheltä. Mies joka haluaa seurustella nuoren naisen kanssa siksi, että saa siitä jonkinlaisia markkina-arvoon liittyviä tunne-elämyksiä, ei olisi oikeanlainen kumppani minulle. Ylipäätään jotain markkina-arvoteorioita tosimielellä pohtiva mies ei olisi oikeanlainen kumppani minulle.
Kyllä. Samaa mieltä. Siksi onkin hyvä, että jos on nettideiteillä voi jo nämä miehet kärsiä pois eikä haaskata aikaa niihin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta on vain hyvä, että tällaiset ukot paljastaa itsensä rehellisillä ikähaarukoillaan. Osaa kiertää kaukaa.
Itse deittailen yleensä hiukan nuorempia kaikinpuolin viehättävä miehiä, siis tyyliin 3-6 vuotta nuorempia. Ainakin voi olla varma ettei oo mitään ikäfetisistejä kyseessä. :)Luuletko, että vanhamman naisen deittailu sulkee pois nuorempien naisen deittailun? Naisten vedättäminen on helpompaa kuin kuvittelin.
No kerroppa että miksi näin teet? Jos te miehet kerta biologian mukaan haluatte nuoren naisen ja kaikki miehet, jos ne vaan pystyisi , niin ottaisi alle 30- vuotiaan naisen kumppanikseen ja kerta on mahdollista saada se nuori nainen,niin miksi silloin haaskaatte aikaanne siihen vanhempaan naiseen?
Ei mene minulle tajuntaan tämä logiikka.
Eli ei ole mahdollista.
Maailmassa ei riitä rautalanka vääntämään asiaa muotoon, joka menee tajuntaasi, joten jätän tällä kertaa väliin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta on vain hyvä, että tällaiset ukot paljastaa itsensä rehellisillä ikähaarukoillaan. Osaa kiertää kaukaa.
Itse deittailen yleensä hiukan nuorempia kaikinpuolin viehättävä miehiä, siis tyyliin 3-6 vuotta nuorempia. Ainakin voi olla varma ettei oo mitään ikäfetisistejä kyseessä. :)Luuletko, että vanhamman naisen deittailu sulkee pois nuorempien naisen deittailun? Naisten vedättäminen on helpompaa kuin kuvittelin.
No kerroppa että miksi näin teet? Jos te miehet kerta biologian mukaan haluatte nuoren naisen ja kaikki miehet, jos ne vaan pystyisi , niin ottaisi alle 30- vuotiaan naisen kumppanikseen ja kerta on mahdollista saada se nuori nainen,niin miksi silloin haaskaatte aikaanne siihen vanhempaan naiseen?
Eli ei ole mahdollista.
Yksinkertaista: miehet tyytyvät. Samalla toki sitten haikaillaan vanhuuteen asti nuoremmasta.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on kyllä ollut hyvä ketju, kiitos siitä. Enpä enää ota täälläkään enää näitä miesten ulinoita siitä, että eivät saa Tinderissä mätsejä tai ei löydy naista, kun ovat niin kranttuja tosissaan- miesten oma vika, pilaavat omat saumansa jo alkumetreillä. Kukapa +40-- vuotias nainen haluaa vastata 46- vuotiaalla miehelle, joka haaveilee 18- vuotiaasta?
Toiset saa ja toiset ei, keskimäärin yhtä paljon kuin naiset. Ja sinänsä hyvä, että täällä keskustellaan miehistä, jotka myös saavat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten se on sinulta pois?
En ole ap, mutta itseltäni se olisi "pois" siinä mielessä, että tutustuminen alustavasti kiinnostavalta vaikuttaneeseen mieheen tyssäisi tuohon. Olisi se varmasti joka tapauksessa tyssännyt, koska tuskinpa mies olisi sitä onnistunut salaamaan, että hänelle maistuisi yhtä hyvin tytär kuin äiti, joten siinä mielessä hyvä vain että asia selvisi noin nopeasti.
Mä en voisi kuvitellakaan olevani miehen kanssa, jolle kelpaa sekä tytär, että äiti. Viisaita miehiä on myös tarjolla :)
Hmmm.. Mistäköhän päin maailmaa nämä viisaat miehet löytyvät? Käsittääkseni on ihan universaalia, että miehet pitävät noin 20-vuotiasta naista kaikkein viehättävimpänä omasta iästä riippumatta:
https://interactive.hs.fi/arkku/public/generated/38655suZKj/pix/GIF_mie…
https://interactive.hs.fi/arkku/public/generated/38654CeDMBvE/pix/GIF_n…
Mitä väliä sillä on ketä pitää viehättimpänä? Kyllähän minäkin pidän 25-vuotiaita nuorukaisia keskimäärin vetävämpinä kuin 45-vuotiaita, ikää itselläni 37v. Ei ne 25-vuotiaat ole silti minulle niitä optimaalisimpia kumppaneita, vaan lähinnä 30-42-vuotiaat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli ei ole mahdollista.
Yksinkertaista: miehet tyytyvät. Samalla toki sitten haikaillaan vanhuuteen asti nuoremmasta.
Parisuhdeasioissa lähes kaikki joutuvat lopulta tyytymään, jopa naiset (ei kaikille löydy komeita, fiksuja, menestyviä miehiä).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli ei ole mahdollista.
Parisuhdeasioissa lähes kaikki joutuvat lopulta tyytymään, jopa naiset (ei kaikille löydy komeita, fiksuja, menestyviä miehiä).
Kyllä, mutta on eri asia olla kuitenkin tyytyväinen siihen mitä sai ja rakastaa aidosti kumppaniaan, kuin haaveilla 24/7 nuoremmasta ja kauniimmasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole ap, mutta itseltäni se olisi "pois" siinä mielessä, että tutustuminen alustavasti kiinnostavalta vaikuttaneeseen mieheen tyssäisi tuohon. Olisi se varmasti joka tapauksessa tyssännyt, koska tuskinpa mies olisi sitä onnistunut salaamaan, että hänelle maistuisi yhtä hyvin tytär kuin äiti, joten siinä mielessä hyvä vain että asia selvisi noin nopeasti.
Mä en voisi kuvitellakaan olevani miehen kanssa, jolle kelpaa sekä tytär, että äiti. Viisaita miehiä on myös tarjolla :)
Siinä dataa miesten ikäpreferensseistä nettideiteiltä:
https://i.kinja-img.com/gawker-media/image/upload/s--DLkNc9vg--/f_auto/…
Aika monellekin näyttäisi kelpaavan se tytär.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen harrastanut sitä että deittailen useampaa miestä yhtäaikaa, kun ei sitä voi tietää, että kuka on se oikea. Ongelma on vaan se, että miehet eivät kestä tätä, vaan suuttuvat ja loukkaantuvat, jos saavat tietää.
Oikea asenne, mitä enemmän miehiä, sitä parempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli ei ole mahdollista.
Tämäpä se on ero meissä miehissä ja naisissa. Naiset eivät tyydy olemaan sellaisen miehen kanssa, johon mies "on tyytynyt". Nainen on mieluummin silloin vaikka yksin ja onnellisempi kuin tuollaisessa suhteessa. Te miehet ette osa olla yksin ja olette onnettomia, joten he tyydutte. Miksiköhän naiset mieluummin valitsevat sinnkuuden, ottavat eron.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luuletko että oikeasti on miehiä joille ei kelpaisi tytär :)
Luulen. Aikuinen mies, jolla on omia tyttäriä, ymmärtää kyllä että vaikka nuori nainen on kaunis katsella ja heitä voi haluta seksuaalisestikin, elämänkumppanilta haluaa muita asioita.
Mutta jos oma kehitys on pysähtynyt nuoreen aikuisuuteen eikä ole kokemusta parisuhteesta ja perheestä saati omia teini-ikäisiä tyttäriä, niin sitä voi kuvitella että arki nuoren puolison kanssa olisi pelkkää ihanaa seksiä.
Luulen. Aikuinen nainen, jolla on omia poikia, ymmärtää kyllä että vaikka pitkä mies on komea katsella ja heitä voi haluta seksuaalisestikin, elämänkumppanilta haluaa muita asioita.
Mutta jos oma kehitys on pysähtynyt nuoreen aikuisuuteen eikä ole kokemusta parisuhteesta ja perheestä saati omia teini-ikäisiä poikia, niin sitä voi kuvitella että arki pitkän puolison kanssa olisi pelkkää ihanaa seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli ei ole mahdollista.
Tämäpä se on ero meissä miehissä ja naisissa. Naiset eivät tyydy olemaan sellaisen miehen kanssa, johon mies "on tyytynyt". Nainen on mieluummin silloin vaikka yksin ja onnellisempi kuin tuollaisessa suhteessa. Te miehet ette osa olla yksin ja olette onnettomia, joten he tyydutte. Miksiköhän naiset mieluummin valitsevat sinnkuuden, ottavat eron.
Ei se näin mene. Parhaat ottaa ensi parhaat päältä, ja jäljelle jäävät sitten miettivät tyytyvätkö toisiinsa vai ovatko yksin.
Miesten mielipide:
On täysin oikeutettua, että miehet toivovat löytävänsä parasta, eli nuoren kauniin naisen.
On täysin väärin, että naiset toivovat löytävänsä parasta, eli komean menestyvän miehen.
Vierailija kirjoitti:
Miesten mielipide:
On täysin oikeutettua, että miehet toivovat löytävänsä parasta, eli nuoren kauniin naisen.
On täysin väärin, että naiset toivovat löytävänsä parasta, eli komean menestyvän miehen.
Tässäpä oli harvinaisen hyvä tiivistys. Miehet eivät salli naisille sitä mitä itse tekevät, näinhän on ollut vuosituhansien ajan.
Miesten mielipide:
On täysin oikeutettua, että miehet suosivat nuoria naisia.
On täysin väärin, että naiset suosivat pitkiä miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli ei ole mahdollista.
Maailmassa ei riitä rautalanka vääntämään asiaa muotoon, joka menee tajuntaasi, joten jätän tällä kertaa väliin.
Hei kuule. Kyllä naiset tajuaa, mutta sinä et hyväksy sitä, että meidän naisten mielestä olet idiootti ja ajattelutapasi on idioottimainen. Etkä sinä siitä mitään enempää hyötyä saa, vaikka niin luulet- päinvastoin. Ei naiset ole niin tyhmiä, etteikö ne tajuaisi, miten te miehet toimitte ja ajattelette. Sinä vain olet niin ylimielinen, että et tajua tätä.
No hei. No problem, ihan rauhassa saatte pitää 20- vuotiasta viehättävimpänä ja haluta nuorempia. Miksi sitten otatte nettideiteillä yhteyttä oman ikäisille tai jopa vanhempiin naisiin jos näin on? Eikö kannattaisi vaan tähdätä tuohon, mitä oikeasti haluatte? Kun ei meitä naisia kiinnosta miehet, jotka "varmuuden vupksi" laitan viestiä kaikille, mutta oikeasti haluan tuota. Se kun valitettavasti näkyy teistä. Ja ei , naiset eivät ole niin tyhmiä, että eivät tajuaisi. Haluaisitko itse miehenä olla vara 2,3 tai neljä, kun nainen itse asiassa haluaa jotain toista. Et. MUTTA jostain syystä te miehet kuvittelette, että naisten pitäisi suostua olemaan