Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huoh... ihan kiinnostava Tinder-mies löytyi myös Suomi24 sivulta, hakee naista 18 - 42 kun itse 46-vuotias. Tietenkin.

Vierailija
30.12.2019 |

Ihan fiksulta mieheltä vaikutti kun tavattiin

Kommentit (1148)

Vierailija
201/1148 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten se on sinulta pois?

En ole ap, mutta itseltäni se olisi "pois" siinä mielessä, että tutustuminen alustavasti kiinnostavalta vaikuttaneeseen mieheen tyssäisi tuohon. Olisi se varmasti joka tapauksessa tyssännyt, koska tuskinpa mies olisi sitä onnistunut salaamaan, että hänelle maistuisi yhtä hyvin tytär kuin äiti, joten siinä mielessä hyvä vain että asia selvisi noin nopeasti.

Mä en voisi kuvitellakaan olevani miehen kanssa, jolle kelpaa sekä tytär, että äiti. Viisaita  miehiä on myös  tarjolla :)

Noin 90 prosenttisesti miehet valkkaisivat puolisoikseen alta kolmekymppisen, jos vaan vapaasti voisivat valita. Mactonin kaltaisia pervoja toki löytyy aina seasta kuten muitakin hulluja. Naisten edessä sitten pokkuroidaan epätoivoisesti miten milloinkin.

Naiset ovat henkisesti niin tasapaksuja pääsääntöisesti, että lähinnä nuoreus ja kauneus ratkaisee. Katsokaa vaikka heitä keillä on eniten valinnanvaraa.

Ööh, herää kysymys tunnetko ylipäätään naisia. Itse tunnen todella upeita yksilöitä.

Vierailija
202/1148 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti mies on henkisesti niin kehittymätön, että lukioikäinen tyttö on hänen tasoaan. :D

Elämä on varmaan mielenkiintoista miehillä, joilla ei ole peilejä.

Abien tunneilla oli fiksumpia keskusteluita kuin tädin 50v juhlissa. Iän tuomasta kehityksestä tulee ihan mieleen tunneäly ja muut sääliälykkyydet, kun ikääntyminen on monelle niin kurjaa

Nuorten älykkyys on tunnetusti joustavaa, vanhojen kristallisoitunutta elämänkokemukseen ja tietoon pohjautuvaa urautunutta ymmärrystä elämästä. Henkinen kehitys usein viittaa tähän ”viisauteen”, johon liittyy suhteellisuudentaju ja toisaalta kyvyttömyys/haluttomuus tarkastella asioita boxin ulkopuolelta. Molempia ajattelun muotoja tarvitaan. On kuitenkin luonnotonta, jos aikuinen mies kokee olevansa henkisesti teinitytöt kaltainen. Kuka opettaa seuraavaa sukupolvea, jos setämiehet ovat jämähtäneet 16-vuotiaan tasolle?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/1148 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on vain hyvä, että tällaiset ukot paljastaa itsensä rehellisillä ikähaarukoillaan. Osaa kiertää kaukaa.

Itse deittailen yleensä hiukan nuorempia kaikinpuolin viehättävä miehiä, siis tyyliin 3-6 vuotta nuorempia. Ainakin voi olla varma ettei oo mitään ikäfetisistejä kyseessä. :)

Vierailija
204/1148 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taas kerran palstamammat eivät ymmärrä tai halua ymmärtää mitä miehet haluavat. Joillakin miehillä puuttuu vain tilannetajua olla sanomatta sitä ääneen.

Hei, älä aliarvio meidän älykkyyttä. Kyllä kaikki tajuaa, mitä te haluatte ja miten te toimitte ja miksi- sinä ja te muut ette vaan tajua sitä, että ns "ammutte itseänne jalkaan" tällä toimintatavallanne. Kaikkea ei voi elämässä saada. Jos haluaa tavoitella lottovoittoa, sen kun tavoittelee, siinä vaan käy niin, että se onkin sitten se ainoa mitä voi tavoitella, kun muita vaihtoehtoja ei sitten enää ole.

MUTTA voihan sitä sitten jatkaa fantadioissaam elämistä- yksin

Siksi täällä on kirjoitettu tilannetajusta. Ja fiksumpi mies tekee usemman profiilin, yhden naisille, jotka ottavat itsensä liian vakavasti ja toisen naisille, joilla on huumorintajua.

Ahaa, eli se onkin vain vitsi ja naisten tilannetajua puutetta, ei me oikeasti himoita 18- vuotiasta....kunhan on ensin monta viestiä vaahdottu siitä, miten kaikki miehet haluaa nuoren naisen ja ainakin kiva päästä pumppaamaan. Okei

Melkein ymmärsit. Taidat olla niitä, jotka nauravat vitsille kolme kertaa: ensimmäisen kerran kun se kerrotaan, toisen kerran kun muut nauravat ja kolmannen kerran kun ymmärrät sen (noin kolmen päivän päästä.

Koita pari päivää miettiä mitä kirjoitin, niin palataan asiaan. 

Koetappa itse ensin tajuta mitä sinulle vastataan. Et tajua, kun olet niin itsekeskeinen ja omaan napaan tuijottava, että katsot asioita vain omasta näkökulmasta.

-eri-

Vierailija
205/1148 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ikäero on teille noin valtava asia?

Jos olisin sinkku niin laittaisin itsekin laajan ikähaitarin.

Nainen voi olla ihana iästä riippumatta.

Eiköhän tuo ole huono itsetunto.

mies51v

Sanoo mies, joka on itse ilmoittanut omalla kohdallaan naisten ikähaitariksi täällä 25-50 :D

Eipä se sinullekaan kelpaa edes tasan ikäisesi, mutta jos nainen on nuorempi, pidät 10v ikäeroakin "samanikäisyytenä". eri

No en ole deittipalveluissa ollenkaan, eikä tarkoitus ole edes mennä. Jokainen hakee mitä hakee. En ymmärrä miten tuo ikä voi naisille olla ongelma? Pankaa äijät iäksi 18-100v nainen, niin ei pitäisi olla ongelmaa.

mies51v

Näkyy sen verran kiinnostavan sinuakin että vänkytät aiheesta ja kerrot ketjuissa että naiset ovat nirsoja mutta mies saa hakea ketä vaan.

Vierailija
206/1148 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta on vain hyvä, että tällaiset ukot paljastaa itsensä rehellisillä ikähaarukoillaan. Osaa kiertää kaukaa.

Itse deittailen yleensä hiukan nuorempia kaikinpuolin viehättävä miehiä, siis tyyliin 3-6 vuotta nuorempia. Ainakin voi olla varma ettei oo mitään ikäfetisistejä kyseessä. :)

Luuletko, että vanhamman naisen deittailu sulkee pois nuorempien naisen deittailun? Naisten vedättäminen on helpompaa kuin kuvittelin.

Vierailija
207/1148 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taas kerran palstamammat eivät ymmärrä tai halua ymmärtää mitä miehet haluavat. Joillakin miehillä puuttuu vain tilannetajua olla sanomatta sitä ääneen.

Hei, älä aliarvio meidän älykkyyttä. Kyllä kaikki tajuaa, mitä te haluatte ja miten te toimitte ja miksi- sinä ja te muut ette vaan tajua sitä, että ns "ammutte itseänne jalkaan" tällä toimintatavallanne. Kaikkea ei voi elämässä saada. Jos haluaa tavoitella lottovoittoa, sen kun tavoittelee, siinä vaan käy niin, että se onkin sitten se ainoa mitä voi tavoitella, kun muita vaihtoehtoja ei sitten enää ole.

Siksi täällä on kirjoitettu tilannetajusta. Ja fiksumpi mies tekee usemman profiilin, yhden naisille, jotka ottavat itsensä liian vakavasti ja toisen naisille, joilla on huumorintajua.

Ahaa, eli se onkin vain vitsi ja naisten tilannetajua puutetta, ei me oikeasti himoita 18- vuotiasta....kunhan on ensin monta viestiä vaahdottu siitä, miten kaikki miehet haluaa nuoren naisen ja ainakin kiva päästä pumppaamaan. Okei

Melkein ymmärsit. Taidat olla niitä, jotka nauravat vitsille kolme kertaa: ensimmäisen kerran kun se kerrotaan, toisen kerran kun muut nauravat ja kolmannen kerran kun ymmärrät sen (noin kolmen päivän päästä.

Ooh aaah, ihan on älyn jättiläinen alentunut tänne meitä itseään alempiaan sivistämään. Ehkä tämä on sinunlaisellesi älykkäälle ja varsinkin vitun viksulle miehelle liian ala-arvoinen palsta jakaa noita suuren ajattelusi helmiä.

Vierailija
208/1148 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luuletko, että vanhamman naisen deittailu sulkee pois nuorempien naisen deittailun? Naisten vedättäminen on helpompaa kuin kuvittelin.

Minua hymyilyttää aina, kun luen vauvalehden palstalta miehen kehuvan naisten vedättämisellään ja/tai flaksillaan. Kyllä ne miehet, joille on kysyntää, viettävät vapaa-aikansa ihan muualla kuin meidän äitien seurassa.

Vierailija
209/1148 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koetappa itse ensin tajuta mitä sinulle vastataan. Et tajua, kun olet niin itsekeskeinen ja omaan napaan tuijottava, että katsot asioita vain omasta näkökulmasta.

-eri-

Ihon alle. Ihon alle.

Vierailija
210/1148 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli sinulla ei ole tavoitteena muu kuin naisten vedättäminen?

Vierailija
211/1148 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua hymyilyttää aina, kun luen vauvalehden palstalta miehen kehuvan naisten vedättämisellään ja/tai flaksillaan. Kyllä ne miehet, joille on kysyntää, viettävät vapaa-aikansa ihan muualla kuin meidän äitien seurassa.

Ja katselevat tv:stä vain luonto-ohjelmia ja uutisia. Pieni vinkki: ainakin toistaiseksi vauvan saamiseen tarvitaan myös mies.

Vierailija
212/1148 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan minkä vain ikäiset ihmiset voi deittailla kaiken ikäisiä ihmisiä. Jopa ne 25v. tytöt jotka deittailee pappa-ikäisiä voi samalla pyöritellä oman ikäisiä poikia (ja usein ne tekeekin niin).

Vierailija
213/1148 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kerroppa että miksi näin teet? Jos te miehet kerta biologian mukaan haluatte nuoren naisen ja kaikki miehet, jos ne vaan pystyisi , niin ottaisi alle 30- vuotiaan naisen kumppanikseen ja kerta on mahdollista saada se nuori nainen,niin miksi silloin haaskaatte aikaanne siihen vanhempaan naiseen?

Ei mene minulle tajuntaan tämä logiikka.

Eli ei ole mahdollista.

Vierailija
214/1148 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli sinulla ei ole tavoitteena muu kuin naisten vedättäminen?

Luetun ymmärtämisessä yhä vaikeuksia.

Vierailija
215/1148 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet saa ihan rauhassa haluta nettideiteillä itseään nuorempaa ja jopa sitä 18- vuotiasta, vaikka itse on 46- vuotias. Minä en naisena viitsi käyttää aikaani tommoision miehiin, vaan siirryn seuraavaan. Vaihtoehtoja meillä naisilla riittää. Näitä oli useita siellä s24:ssä muuten, kokeilun vähän aikaa. Kannattaa naiset kokeilla muita vaihtoehtoja kuin tuota, e-kontakti omi hyvä, siellä on fiksumpia miehiä kuin s24:ssä.

Vierailija
216/1148 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen harrastanut sitä että deittailen useampaa miestä yhtäaikaa, kun ei sitä voi tietää, että kuka on se oikea. Ongelma on vaan se, että miehet eivät kestä tätä, vaan suuttuvat ja loukkaantuvat, jos saavat tietää.

Vierailija
217/1148 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän tuo ole huono itsetunto.

mies51v

Sanoo mies, joka on itse ilmoittanut omalla kohdallaan naisten ikähaitariksi täällä 25-50 :D

Eipä se sinullekaan kelpaa edes tasan ikäisesi, mutta jos nainen on nuorempi, pidät 10v ikäeroakin "samanikäisyytenä". eri

No en ole deittipalveluissa ollenkaan, eikä tarkoitus ole edes mennä. Jokainen hakee mitä hakee. En ymmärrä miten tuo ikä voi naisille olla ongelma? Pankaa äijät iäksi 18-100v nainen, niin ei pitäisi olla ongelmaa.

mies51v

Näkyy sen verran kiinnostavan sinuakin että vänkytät aiheesta ja kerrot ketjuissa että naiset ovat nirsoja mutta mies saa hakea ketä vaan.

Hyvin vähän vastaan näihin. Naiset ei ole nirsoja, vaan hakevat yhtälailla sopivaa kuin miehetkin. 

Jokainen saa hakea ketä hakee

mies51v

Vierailija
218/1148 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä yhteistä voisi olla 18- vuotiaalla naisella ja 48- vuotiaalla miehellä? Kirjoittaisitteko yhdessä blogia ja seuraisitte tubetähtiä? Ja miettisitte, että lähtisinkö opiskelemaan sitä vai tätä, kunhan olen kirjoittanut ylioppilaaksi? Ja sitten olisit yötä naisen luona, hänen huoneessaan tämä vanhempien kotona?

Tuo on osin turhaakin älyllistämistä. Onko kaikilla niillä sadoilla tai tuhansilla naisilla, jotka ovat maanneet jonkun leffatähden tai koripallon pomputtajan kanssa hirveän paljon yhteistä juuri sen miehen kanssa? Ei varmaan, mutta alkukantainen markkina-arvo on korkea, koska mies omaa korkean sosiaalisen aseman, on komea, jättiläinen yms. ja yhteisiä tekemisiä tarkastellaan sitten ulkonäön ja statuksen kautta ja se lämpimien voileipien tekeminen yhdessä tuntuu hengelliseltä kokemukselta. 

Samalla tavalla keski-ikäiselle mies nuori tavisnainen voi tuntua samalta kuin se NHL-tähti naiselle ja monelle miehelle se tuntuu siltä jo nuorena, koska naisten markkina-arvon katto on hyvin alhaalla ja hyvinkin tavallinen nainen voi olla hyvin haluttu. 

Keski-ikäisenä naisena minä en hae enkä kaipaa mitään koripallonpomputtajaa, leffatähteä saati NHL-pelaajaa. Kaipaan ikäistäni tavallista fiksua miestä. Samaa toivon myös mieheltä. Mies joka haluaa seurustella nuoren naisen kanssa siksi, että saa siitä jonkinlaisia markkina-arvoon liittyviä tunne-elämyksiä, ei olisi oikeanlainen kumppani minulle. Ylipäätään jotain markkina-arvoteorioita tosimielellä pohtiva mies ei olisi oikeanlainen kumppani minulle.

Vierailija
219/1148 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten se on sinulta pois?

En ole ap, mutta itseltäni se olisi "pois" siinä mielessä, että tutustuminen alustavasti kiinnostavalta vaikuttaneeseen mieheen tyssäisi tuohon. Olisi se varmasti joka tapauksessa tyssännyt, koska tuskinpa mies olisi sitä onnistunut salaamaan, että hänelle maistuisi yhtä hyvin tytär kuin äiti, joten siinä mielessä hyvä vain että asia selvisi noin nopeasti.

Mä en voisi kuvitellakaan olevani miehen kanssa, jolle kelpaa sekä tytär, että äiti. Viisaita  miehiä on myös  tarjolla :)

Hmmm.. Mistäköhän päin maailmaa nämä viisaat miehet löytyvät? Käsittääkseni on ihan universaalia, että miehet pitävät noin 20-vuotiasta naista kaikkein viehättävimpänä omasta iästä riippumatta:

https://interactive.hs.fi/arkku/public/generated/38655suZKj/pix/GIF_mie…

https://interactive.hs.fi/arkku/public/generated/38654CeDMBvE/pix/GIF_n…

Vierailija
220/1148 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on kyllä ollut hyvä ketju, kiitos siitä. Enpä enää ota täälläkään enää näitä miesten ulinoita siitä, että eivät saa Tinderissä mätsejä tai ei löydy naista, kun ovat niin kranttuja tosissaan- miesten oma vika, pilaavat omat saumansa jo alkumetreillä. Kukapa +40-- vuotias nainen haluaa vastata 46- vuotiaalla miehelle, joka haaveilee 18- vuotiaasta?