Tapailemani mies toi minulle "tuliaisiksi" homejuustoa, pyysi siitä kuitenkin hinnan
En pyytänyt mitään tuliaisia. Oli käynyt jossain erikoisten juustojen kaupassa ja kuulemma ajatellut siellä minua. Kun antoi juuston, sanoi että hinta oli muuten X, jos voisin maksaa sen heti. Mielestäni vähän omituista? Ja ennenkun joku tulee huutamaan Porvoota, en keksinyt otsikkoon muutakaan sanamuotoa miten olisin asian ilmaissut.
Kommentit (17)
Mä olisin antanut juuston takaisin ja sulkenut oven nenän edessä. Tuollaisesta tyypistä ei voi koitua kuin ongelmia...
Saanut juustot leipäjonosta ja ajatteli tienata. En sinuna maksaisi mitään.
Vierailija kirjoitti:
Mistä te näitä tyyppejä oikein löydätte???
Porvoosta
Olitko pyytänyt tuomaan juustoa? Jos olet niin maksat, muuten työnnä juusto ja ukko ulos sun asunnosta.
Ei pidä maksaa. Kännykkäaikana voi kysyä, pidätkö, tuonko, maksaa x e jne...Tai voi tuoda tuliaisena aidosti. Voi tuliaisestakin kysyä kaupasta soittaen toki sitäkin, pitääkö, mutta ei hintaa mainiten. Ei miestä jättää tarvi, mutta keskustelkaa mikä on tuliainen ja haluatteko muu toisiltanne.
Jassoo, se on siis arki taas koittanut kun tapailemani mies-hullukin saapunut palstailemaan. Montako aloitusta aiot tänään väsätä aiheesta?
Leipäjonosta sai, sieltä saa usein homejuustoa. Annan ne aina naapurin mummolle. Samoin kuin maitojauheet.
Anna juusto takaisin ja sano, että se oli alennuksessa. Alkuperäinen hinta oli x euroa mutta alennettuna y euroa.
Ilmoita, että mies voi maksaa erotuksen suoraan sinun tilillesi.
Vierailija kirjoitti:
Jassoo, se on siis arki taas koittanut kun tapailemani mies-hullukin saapunut palstailemaan. Montako aloitusta aiot tänään väsätä aiheesta?
Kerro ihmeessä missä muodossa ja. tilanteen voisi otsikkoon tiivistää. Jos kyseessä on satunnainen mies. Ei oikein voi kirjoittaa vaan "mies" kun siitä saa kuvan että henkilö on kirjoittajan aviomies. Kenties "mies jota tapailen" mutta mitä se muuttaisi?
Häiriintynyt mies. Autisti, narsisti tms.
Sano heti että pidät raha-asiat erillään ystävyydestä. Jos loisii toisen lompakolla, on muutenkin rajaton. Josta ei hyvä seuraa.
Hienoa. Ja minä keitän kahvit ja tarjoan pullaa, niin voin sitten pyytää siitä maksun aina vierailta, vaikka ne eivät kahvia edes pyytäneet.
Vierailija kirjoitti:
Häiriintynyt mies. Autisti, narsisti tms.
Sano heti että pidät raha-asiat erillään ystävyydestä. Jos loisii toisen lompakolla, on muutenkin rajaton. Josta ei hyvä seuraa.
Joo ja sano, että voi viedä juuston mennessään ja älä enää tapaa, koskaan
"tapailemani mies".
Hohhoijaa. Ja aina mammat lankeaa tämän saman trollin tuotoksiin.
0/5 huono