En ymmärrä noita Masmart/Fiksuruoka -hehkuttajia
Joo, jotain edullisempaa on. Mutta monet kaikenlaista, mitä en itse käytä: valmiskastikkeita, muroja, keksejä, tuotteita, joissa turhaa sokeria..
Kommentit (62)
Mä selaan Fiksuruoan silloin tällöin läpi ja kerään tilattavaksi vain sellaista, mitä ostaisin muutenkin. Matsmart on näistä kalliimpi, ja tuotteet pienemmissä erissä.
Meillä Fiksuruoalta tilattuja ovat olleet esim. konetiskitabletit, astianpesuaine, pyykkiaine, shampoo ja hoitoaine, deodorantit (monipakkaus itselleni, ei niin väliä mikä tuoksu) kikherneet, tomaattimurska, kahvi, kesäaikaan juomien (tölkkilimut, pillimehut, smoothiet) monipakkaukset. Päälle otan sentin tuotteet, jos ovat meillä kuluvaa tavaraa. Lasten synttäreiden aikaan olen joskus tehnyt myös herkkutilauksia, eli tilannut sipsit, keksit ja karkit.
En hehkuttaisi mitään ihmesäästöjä, mutta silloin tosiaan säästää, jos varoo turhua heräteostoja ja tilaa sellaista mitä ostaisi muutenkin. Nyt en ole kesän jälkeen vielä tilannut mitään.
Höpsis. Riippuu ihan siitä millaiset aleprosentit on. Ostin just peltipöntöissä punajuurta tuolta naurettavan halvalla. Ajattelin borssia keitellä pakkaseen. Olikohan kilohinta 0,5e, ja valmiiksi kypsää, etikkakin kuuluu borssin aineksiin.
Tietysti jos on totaali-pa niin silloin varmaan syö vaan makaronia ja kaurapuuroa. Mutta jos jaksaa kytätä noita täkyjä tuolta voi hyvinkin kannattaa. Salaattikastikkeet, majot, kaikki maustaminen. Höttöjen yli voi hypätä. Vaihteluahan tuolta löytää syömisiin.