Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toistuva bakteerivaginoosi menkkojen jälkeen.

Vierailija
30.12.2019 |

Nyt kaikki vinkit kehiin!

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
03.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua kaivataan. Bv taas menkkojen jälkeen :( mitä tehdä?

Vierailija
22/45 |
03.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gynelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
03.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Gynelle.

Gynellä käyty useaan otteeseen . Kaikki testit ja kokeet otettu. Bv joka ilmaantuu aina menkkojen jälkeen. Ei voi jatkuvasti syödä/ käyttää antibiootteja :(

Vierailija
24/45 |
03.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kellään kokemuksia??!

Vierailija
25/45 |
03.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä on ollut samaa ongelmaa, tuen omaa bakteeritoimintaa maitohappokapseleilla. Myös liiallinen peseminen ihan vedelläkin tuhoaa bakteeritasapainoa ja saa aikaan kuivuusongelmia ja vastustuskyvyn alenemista. Intiimialueelle tarkoitetulla saippualla saa pestä vain silloin, jos on tiedossa suuseksiä. Mutta gyne on varmaan nämä sinulle jo kertonutkin. Ei kai sulla ole vatsavaivoja ja ripulia? Se voi olla syynä myös, koska yhtään kakkabakteeria ei pitäisi päästä emättimen limakalvolle. 

En oikein muuta neuvoa keksi kuin oma keinoni eli maitohappobakteerikapseleita pitkinä kuureina. Ja juttele vielä gynekologin kanssa tilanteesta uudelleen. Näyttävätkö esimerkiksi limakalvot kuivilta? Kuivalla limakalvolla on kutinaa ja siihen iskevät kaikki vieraat bakteerit, jolloin paras hoito ovat kosteuttavat kapselit. Kuivat limakalvot voivat johtua imetyksestä tai lähestyvistä vaihdevuosista.

Vierailija
26/45 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Limakalvot ei kuivat. Ongelma toistuu kuukautisten jälkeen. Alkaa siis maitomainen pahanhajuinen vuoto ,johon liittyy kutinaa. En jaksa enää täätä

Vierailija
27/45 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksiä vain kondomin kanssa.

Vierailija
28/45 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Törkypllu...

Hoh mitä kommentteja

Vierailija
29/45 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
30/45 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama ongelma, iskee aina menkkojen jälkeen ja olen kokeillut kaikkea. Kestää aina 2-5 päivää ja menee sitten ohi mutta tulee jälleen menkkojen loputtua :/

Vierailija
31/45 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile juoda paljon puolukkamehua. Niin vähän sokeria siinä kuin suu sietää. Tuo toimii ainakin hiivaan, joten saattaisi auttaa bakteereihinkin? Jos ette käytä kondomia niin kai pistät ukkosi pesemään heppinsä kunnolla ennen kuin se tuo sitä lähellesikään?

Vierailija
32/45 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli koko nuoruuden ajan, sitten vasta väheni kun seksielämäkin väheni kertaan kuussa tai harvemmin. Vagisania tungen sinne aina ennen yhdyntää. Ja vähän väliä on hiivavuotoakin, niin joutuu Canestenia laittamaan.

Ainainen vaiva alapään kanssa. Ensin oli joka yhdynnän jälkeen, kunnes tuli avioero ja yhdynnät väheni. Lisäksi sitä bakteerivaginoosia melkein joka kuukausi. Raskauden aikana kun ei voinut enää käyttää Vagisan compia niin huomasin, että ihan sama mitä sinne laittaa niin se bakteerivaginoosi ja haju on ja pysyy. Gynekologeja käyty lävitse riittävästi jotta olen voinut todeta, ettei asialle voi mitään. Mun alapääni ei vaan kestänyt tiuhoja yhdyntöjä, koko ajan oli jotain vaivaa, nyt kun on vain harvakseltaan niin ongelmiakin on vähemmän.

Vierailija
33/45 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

33 korjaa

Eli siis ensin oli vitrsatieinfektioita joka yhdynnän jälkeen.

Vierailija
34/45 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käytän yhden canesbalance annoksen juuri ennen menkkoja ja pari niiden jälkeen. Muuten vagisania päivittäin pitämään ph normaalina. Kierre katkesi tällä puoli vuotta sitten ja vaivat ovat pysyneet poissa.

Vierailija
35/45 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama ongelma, iskee aina menkkojen jälkeen ja olen kokeillut kaikkea. Kestää aina 2-5 päivää ja menee sitten ohi mutta tulee jälleen menkkojen loputtua :/

Mutta saat sen aina pois 2-5 pvä päästä? Miten? Itsellä jää päälle

Vierailija
36/45 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
37/45 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene apteekkiin ja osta metronidazole 500 mg kuuri 2 x day 5 päivää.

Maksaa alle 1,2 €

Illalla on jo parempi.

Vierailija
38/45 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinulle on asennettuna Essure niin ne jatkuvat bagteerivaginoosit johtuu siitä. Se on aika yleinen oire Essure naisilla. Bagteerivaginoosit loppuu ihan heti kun poistaa Essuren.

Vierailija
39/45 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos sinulle on asennettuna Essure niin ne jatkuvat bagteerivaginoosit johtuu siitä. Se on aika yleinen oire Essure naisilla. Bagteerivaginoosit loppuu ihan heti kun poistaa Essuren.

ja anteeksi, minulla on tabletin kanssa mielipide eroja sanasta bakteeri. Asia kuitenkin sama.

Vierailija
40/45 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mene apteekkiin ja osta metronidazole 500 mg kuuri 2 x day 5 päivää.

Maksaa alle 1,2 €

Illalla on jo parempi.

Ei saa ilman reseptiä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi seitsemän