En tule koskaan saamaan tyttöystävää
En tule koskaan löytämään elämän kumppania koska olen kalju :(
Kommentit (16)
Toiset tykkää posliineista sekä ylä, että alapää posliineista.
Prinssi Williamkin on kalju ja Harry kohta!
Jaahas, olet siis vihdoin hommannut sen hammasimplantin?
Vierailija kirjoitti:
Prinssi Williamkin on kalju ja Harry kohta!
Kuninkaalliset ovat vähän eri asia.
Olet jo useamman vuoden asiaa vauvapalstalla märehtinyt ja aina sulle on kannustavia sanoja sanottu. Mutta sun puolestahan me emme voi naista hankkia, se osuus on sun omalla vastuulla.
Kertaan omat sanani: veljeni on kalju samoin kuin isäni, hänellä on ihana vaimo ja lapset. Paras ystäväni on kalju ja lisäksi melko pienikokoinen, myös *sieltä* (ollaan saunottu porukassa joten tiedän -selvennettäköön siis että olen nainen ja bf mies), mutta ei hänellä koskaan ole naisista puutetta ollut. Valloittava luonne on se joka puree. Muutam viikko sitten olin yhden kaljun miehen hautajaisissa. Kaipaamaan jäi vaimo ja 3 lasta meidän muiden sukulaisten ja ystävien lisäksi.
Niin että lopeta se valitus, kasvata henkiset munat ja lähde ulos.
Ei sitä toista ihmistä mitään saada kuin lahjaa vaan sitä mietitään millaista kumppania minä kaipaan ja kaipaisiko sellainen minua. Jos en toivomalleni kelpaa, mietin onko omissa kriteereissä vikaa vai voisinko itse jotenkin muuttua haluttavammaksi kaipaamani seuran makuun. Sitten alkaa jalkatyö, pitää hakeutua oikeaan seuraan ja sitkeästi tutustuu ihmisiin muinakin kuin objekteina joita kaivaten etäältä katsotaan ja ihaillaan.
Muhkea parta vie huomion. Se ikäänkuin tasaa tuon puutteen... tosi on!
Olisit kirjoittanut heti aloitukseen, että "En tule koskaan saamaan tyttöystävää, koska minulle ei kelpaa kukaan"
Olisi kiva lukea toisten kaljujen miesten positiivisia kokemuksia esim Tinderistä ja nettideiteistä. Tähänastiset vastaukset ovat selvästi naisten kirjoittamia ja eivät uppoa ainakaan minuun.
-ei ap
50 sixty kirjoitti:
Muhkea parta vie huomion. Se ikäänkuin tasaa tuon puutteen... tosi on!
Kaikille ei kasva parta kunnolla.
Vierailija kirjoitti:
Olisit kirjoittanut heti aloitukseen, että "En tule koskaan saamaan tyttöystävää, koska minulle ei kelpaa kukaan"
Minulle kelpaa kuka nainen vain kunhan normaalipainoinen, on nainen ja löytyy syke :(
Kaljut miehet on kuumia<3
Ja kyllä, itseasiassa myös silloin, kun kyseessä ei ole joku lihaksikas toimintaelokuvaa tähdittävä miljonääri, vaan joku nörtimpi tavis-ihminen.
Ihastun muutenkin lähes aina ihmisiin, joissa on omasta mielestään joku ulkoinen ”vika” tai sitten omituisiin, epävarmoihin höpöttäjiin. Kunhan edes jossain asioissa omaavat itsearvostusta ja intohimoa ja kohtelevat mua hyvin, haluan vaan hoitaa heidät ehjäksi. <3
Mun kaltaisia naisia kyllä löytyy muitakin, joten pidä silmät vaan auki ja usko itseesi. Ja etsi vaikka tällä välin harrastukseksi joku intohimon kohde. Se parantaa sun hyvinvointia, saat onnistumisen kokemuksia ja lisäät sillä ”kiinnostusarvoasi” tai jotain. Mikään ei ole niin upeeta kuin nähdä toinen ihminen tekemässä jotain, mistä se nauttii ja missä on omimmillaan.
Tsemppiä.
N25
Vierailija kirjoitti:
Kaljut miehet on kuumia<3
Ja kyllä, itseasiassa myös silloin, kun kyseessä ei ole joku lihaksikas toimintaelokuvaa tähdittävä miljonääri, vaan joku nörtimpi tavis-ihminen.
Ihastun muutenkin lähes aina ihmisiin, joissa on omasta mielestään joku ulkoinen ”vika” tai sitten omituisiin, epävarmoihin höpöttäjiin. Kunhan edes jossain asioissa omaavat itsearvostusta ja intohimoa ja kohtelevat mua hyvin, haluan vaan hoitaa heidät ehjäksi. <3
Mun kaltaisia naisia kyllä löytyy muitakin, joten pidä silmät vaan auki ja usko itseesi. Ja etsi vaikka tällä välin harrastukseksi joku intohimon kohde. Se parantaa sun hyvinvointia, saat onnistumisen kokemuksia ja lisäät sillä ”kiinnostusarvoasi” tai jotain. Mikään ei ole niin upeeta kuin nähdä toinen ihminen tekemässä jotain, mistä se nauttii ja missä on omimmillaan.
Tsemppiä.
N25
Tämä oli kiva vastaus, kiitos! :)
Minä taas ihmettelen miten minulla on aina ollut naisia ihan riittämiin, tuskin olen mikään erikoisen komeakaan, voisiko naiset kertoa mikä miehessä vetää? Itse olen ihan normi näköinen, luonteeltani kova ja päättäväinen mutta myös hellä ja toisen huomioon ottava. Sängyssä olen kuulema hyvä. Aina ihmetellyt asiaa kun tapaan esim. harrastukseni yhteydessä jonkun kauniin naisen mitä kaikki kuolaavat niin ei aikaakaan kun hän laittaa viestiä ja koittaa jutella ja sopia tapaamista jne.
Vierailija kirjoitti:
Olisi kiva lukea toisten kaljujen miesten positiivisia kokemuksia esim Tinderistä ja nettideiteistä. Tähänastiset vastaukset ovat selvästi naisten kirjoittamia ja eivät uppoa ainakaan minuun.
-ei ap
Tällä palstalla nyt on 80-90% kirjoittajista naisia, että miesten vastauksia kannattaa etsiä jostain muualta.
Sitä ennen kannattaa mennä ruuhka-aikana Prismaan katsomaan kaljuja miehiä vaimon ja/tai lasten kanssa
Mistä olet yrittänyt etsiä?