Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pienin syy, milloin poistat Tinder-matchin?

Vierailija
29.12.2019 |

Minulla se taitaa olla se, kun mies kirjoittaa viestiksi ”huhuu” tai ”aiotko vastata” tai ”mihin katosit”. Erityisesti tuo huhuilu ärsyttää epätoivoisuudessaan. Poistoon menee heti.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mies ei vastaa ja viikko on kulunut, poistan matsin.

Vierailija
2/23 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse huhuilen siinä toivossa että tämä toinen joko vastaa tai poistaa mätsin. Tuttaa tollanen että mätsi tuli vaan enpä vastaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vastaa viestiin 2 viikon kuluessa.

Vierailija
4/23 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoi harrastavansa jotain miniatyyrisotapelejä. Ihan totaalinen turn off. Poistin samoin tein. 

Vierailija
5/23 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyt penis.

Vierailija
6/23 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emma K. kirjoitti:

Lyhyt penis.

Kertoi tämän Tinder-viestissä?

Vierailija
7/23 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse huhuilen siinä toivossa että tämä toinen joko vastaa tai poistaa mätsin. Tuttaa tollanen että mätsi tuli vaan enpä vastaa.

Ei kukaan vahingossa ole vastaamatta tai sitten sä olet hätäinen. Kaikki ei päivystä Tinderissä. Tuo huhuilu on noloa.

Vierailija
8/23 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun nainen oli vaihtanut kuvia, enkä tykännytkään enää uusista kuvista. Se ehkä pienin syy.

Vierailija
9/23 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Emma K. kirjoitti:

Lyhyt penis.

Kertoi tämän Tinder-viestissä?

Eikö tuo ole suora vastaus, syy miksi poistan matchin. Kaverin koko selvinnyt, miten lieneekään mutta se on poistamisen aihe.

Vierailija
10/23 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kukaan vahingossa ole vastaamatta tai sitten sä olet hätäinen. Kaikki ei päivystä Tinderissä. Tuo huhuilu on noloa.

Mutta jos aikaa on kulunut vaikka kolme viikkoa ja sen huhuilun jälkeen poistuu tunnissa.

Eli mission completed! Niitä roikottajia meinaa riittää ja se ärsyttää.

Vierailija
11/23 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun siteerasin Samu Haberin Vain elämää kappaleen sanoja, lähti ku hauki rannasta...

Vierailija
12/23 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset saavat matcheja ja viestejä suht paljon helpommin (JA runsaammin) kuin perus-miehet. 

Tuo huhuilu-tyyppinen viesti on sitä varten että koko ketju pomppaa sinne daamin viestijonon kärjille käymään.

Vertaa täälläkin käytettävään "UP"-viestiin......

Ei se ole epätoivoa, se on selviytymismekanismi. Toki sen huhuilun (uppauksen) kannattaa verhota johonkin puoliovelaan tai leikilliseen, eikä pelkkää huhuuta käyttää, se ei ehkä sa ainnostumaan jatkamaan keskustelua, mutta tarkoitus on selkeästi hieman hukassa mammeleilla........

Itse pidän selkeänä rajana että jos vastausta ei tule 48h aikana (jos olemme jo keskustelleet, ei koske ekaa viestiä), matchi lähtee.

Muistetaan aina mainita että "kaikki ei väijy siellä 24/7", mutta jännästi tulee kuvia lisää, uusia kuvia, profiiliteksti muuttuu, ja valtaosalla tuo appi vielä ILMOITTAA siitä että on tullut viesti. ELi jonkinlaista aktiviteettia kumminkin on aikaa pitää....

Ja onko sitten oikealla alustalla jos hakee seuraa/kavereita/suhdetta/panoa, mitälie, ja on aikaa ajaa asiaansa 2min joka kuukauden ekana maanantaina, jos se ei osu parittomalle päivälle, ja kuun asento on oikein?

.....vaaaaai, onko sittenkin ehkä siellä vain mittaamassa tykkäysten määrää itselleen? ;)

M39

Vierailija
13/23 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tulee viitteitä siitä että pelaa konsoli/tietokonepelejä.

Vierailija
14/23 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaamattomuus, vastaaminen vain suoriin kysymyksiin tai erilaiset arvot. 

Ellei keskustelu lähde käyntiin on se osoitus jommankumman/molempien puuttuvasta kiinnostuksesta.

Vierailija
15/23 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poistan matchin os nainen ei itse laita viestiä parin päivän sisällä, tai jos hän ei vastaa vuorokauden sisällä. Poistan myös sellaiset keskustelut aika nopeasti jos muutaman päivän sisällä ei sovi soittaminen tai tapaaminen.

Vierailija
16/23 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä (mies) en poista matchejä koskaan, ellei olla jo tavattu ja todettu, että jatketaan matkaa eri suuntiin.

Vierailija
17/23 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

PIENIN syy.... ei kaikki syyt.

Vierailija
18/23 |
02.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastaamattomuus, vastaaminen vain suoriin kysymyksiin tai erilaiset arvot. 

Ellei keskustelu lähde käyntiin on se osoitus jommankumman/molempien puuttuvasta kiinnostuksesta.

Jos erilaiset arvot ovat pienin syy, mikähän on iso syy?

Vierailija
19/23 |
02.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä poista mätsejä, ne häviävät ennnen pitkää itsestään.

Vierailija
20/23 |
02.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä poistan mätsejä, jos ei laita viestiä, vastaa viestiin, keskustelu ei etene, tulee heti jokin deal breaker esille tms. Usein kerrytän mätsejä aikani ja sitten poistan kaikki ei-aktiiviset kerralla. Mätsejä tulee paljon, mutta järkeviä yhteydenottoja ani harvassa. Yritin välillä olla itse aktiivisempi aloittamalla keskustelua heti, kun tuli mätsi, mutta kun ei vastausta ole kuulunut pariin päivään poistin mätsin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kuusi