Onko täällä muita jotka viihdytte 100% yksin?
Mutta oletet silti onnellisia ja tasapainoisia ihmisiä? Minä olen kiinnostunut ihmisistä ja kaikesta mitä voi netistä opiskella, katsella ja lukea mutta läheisiä ihmissuhteita en todellakaan kaipaa tai mitään rakkautta. Me kaikki kuolemme kuitenkin jonakin päivänä, eikä elämä ole muuta kuin jäähtyvän tulisen planeetan sattumanvarainen sivutuote.
Kommentit (7)
Vierailija kirjoitti:
Tuosta viimeisestä lauseesta olen kyllä vähän eri mieltä :)
Siinä tapauksessa olet tyhmä. Kuten on 99% harmaasta massasta joka sanoo bää.
Viihdyn yksin. Olen silloin elementissäni :)
Normaaliuden kirjo on aika laaja, mutta silti useimmat seksuaalisesti aktiivisessa iässä olevat kaipaavat rakkautta tai ainakin seksiä toisen ihmisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Normaaliuden kirjo on aika laaja, mutta silti useimmat seksuaalisesti aktiivisessa iässä olevat kaipaavat rakkautta tai ainakin seksiä toisen ihmisen kanssa.
Suurin osa ihmisistä on sisältä onttoja toistensa kopioita joiden elämäntehtävä on olla toistensa kopioita ja ainoa käyttötarkoitus mitä näille voisi olla, on seksi. Mitään muuta iloa niistä ei olekaan, eikä sisältöä elämään. Kiusaksi, mielipahaksi ja elämän pilaajiksi niistä kylläkin on. Rakkauteen ja saatika rakastamiseen ei suurin osa ole millään tavalla kykeneviä, joten ei ole mitään mitä odottaa.
Hyvin viihdyn yksin. Sosiaalinen olen, mutta kodin ulkopuolella ja taas kotiin palatessani totean, että onpas ihanaa :) Toki jos sopiva tyyppi osuisi kohdalle, niin ainakin etäsuhde voisi toimia. Mutta oman kodin haluan pitää ja olla siellä juuri niin kuin itse tahdon.
Ystäviä tarvitsen, heiltä saan iloa ja voimaa elämääni ja hekin minulta, toivottavasti.
Tuosta viimeisestä lauseesta olen kyllä vähän eri mieltä :)