Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Että kehtasittekin olla toisella puolella! Että kehtasitte käyttää minua hyväksi, "rakkaat ystävät"...

Vierailija
29.12.2019 |

Kyllä, olen katkera!
Olen niin v----n katkera kuin olla voi!

On mennyt yli kaksikymmentä vuotta, mutta silti asia puskee mieleen, koska en ikinä saanut tilaisuutta purkaa katkeruttani teihin, "hyvät ystävät".

-

Puran sen nyt tuntemattomille.

-

-
Minä tuin teitä kumpaakin, koska olitte parhaimmat ystäväni.

Tuin, kun ukko jätti.
Majoitin teitä viikkokausia, paijasin kumpaakin hiljaa, itkin myötätunnosta, juotin, syötin ja tuin tukemasta päästyäni.

Ostin pitsaa, pesin vaatteet nyrkkipykissä, koska minulla ei ollut pesukonetta.

Annoin kaikkeni, jopa viimeiset rahani.
Jos raha loppui, lainasin äidiltäni vain teidän takianne!
-

Vaikka kumpikin näitte kuinka huonosti minä voin puolisoni häijyyden vuoksi, TE KÄÄNSITTE MINULLE SELKÄNNE, kun päätin vihdoinkin erota.

Syyttä olitte omien "sekoilujenne" aikaan minua kadehtineet, mutta kun minä olisin tarvinnut vain muuttoapua, ei teitä ollut olemassakaan, koska piditte minua hulluna miehensä jättäjänä, vaikka olitte vierestä todistaneet puolisoni kamalaa käytöstä itsekin sitä kauhistellen.

-

Syytön minä olin siihen, että teidän ukkonne löysivät uudet ihmiset rinnalleen.

Tänään ymmärrän kyllä exiänne todellakin täydellisesti!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ihan oikein jättää tuollaiset hyväksikäyttäjät.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiehun niiiin omissa mehuissani, että tekisi mieli laittaa alle nimeni.

Toivottavasti teille kahdelle kuuluu pelkkää huonoa.

OKSENTAEN, AP

Vierailija
2/4 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

[  ] kinosti

[x] ei kinosti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

He ovat heikkoja, et sinä.

Tulin petetyksi monen taholta ja ajattelen heitä kuin koiria joilla on kasvain päässä. Että eivät he sille mitään voi, koska toimivat vaan luonteensa mukaisesti.

Pahinta on kun itse traumatisoituu eli jää menneisyyden vangiksi. On kuitenkin annettava itselle anteeksi, on normaalia uskoa hyvyyteen ja olla reilu. Siitä ei saa syyttää itseä. Mutta sitten on näitä, miksi niitä sanoisi, perskärpäsiä, jotka eivät oikeasti ajattele muuta kuin itseään.

Mitään hyvitystä ei koskaan tule ap. Pettymyksestä voi kuitenkin päästä vain hyväksymällä se osaksi menneisyyttä.

Ja olla jatkossa paljon viisaampi, että suojelee itseään. Toivottavasti löydät ihmisiä jotka ovat ystävyytesi arvoisia.

Vierailija
4/4 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jotain positiivista tilanteessasi näen niin pääsit eroon häijystä miehestäsi ja katalista itsekkäistä "ystävistäsi". Ymmärrän että v.tuttaa ja päässä liikkuu kauheita ajatuksia mutta siitä huolimatta olet nyt vapaampi ihminen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kaksi