Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko joku käynyt samalla psykoterapeutilla vuosia? Mistä rahoitus?

Vierailija
29.12.2019 |

Niin, onko joku käynyt samalla psykoterapeutilla vuosia? Ja mistä olette saaneet rahoituksen? Olen seurannut kaverin psykoterapeuttihakua, eikä terapeutteja tunnu löytyvän mistään. Kaikki ovat varattuja. Kuitenkin jotkut käyvät vuosia, vuosikymmeniä terapiassa.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka perseenreiästä. Maksan pienen pienestä eläkkeestäni, mutta vaihtoehtona on kuolema. Kirjaimellisesti.

Vierailija
2/7 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa ihmettelen, että rikkaatko vaan kykenevät siihen? On niin kallista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka perseenreiästä. Maksan pienen pienestä eläkkeestäni, mutta vaihtoehtona on kuolema. Kirjaimellisesti.

Saatko Kelan tukea terapiaan? Paljonko on omavastuu?

Vierailija
4/7 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa ihmettelen, että rikkaatko vaan kykenevät siihen? On niin kallista.

Olen tuo eläkeläinen. Syön lähinnä puuroa, tosin sillä(kään) ei ole merkitystä. Ja olen todellakin köyhä. Sairastaminen, erilaisuus ja kiusatuksi tuleminen käy elämässä kalliiksi. Sitten kun en jaksa enää kituuttaa, niin kuolen pois.

Vierailija
5/7 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kela korvaa mulle 5000€ vuodessa psykoterapiaa varten, sain lääkäriltä sekä psykologilta lausunnon Kelaan jolloin myönsivät tuen. Kela maksaa osan tai kaiken riippuen tarpeestasi, jos terapiaasi ei puolleta se maksaa paikasta riippuen noin 90€/45min

Vierailija
6/7 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saatko Kelan tukea terapiaan? Paljonko on omavastuu?

En, olen käyttänyt sen iät ajat sitten. Eikä sitä eläkkeellä enää saisikaan. Kaiken maksan itse - perkeleesti.

Vierailija
7/7 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omasta pussista maksan. Käyn kerran kuukaudessa, maksaa 70 euroa. Aika pieni hinta siitä että pysyy jotenkin selväpäisenä ja kykenee jatkamaan töissä. Julkiselta puolelta en halua mitään (enkä kelalta) sen verran huonoa kohtelua olen siellä saanut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kahdeksan