Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset laittavat enemmän ja vähemmän paljastavia kuvia nettiin?

Vierailija
29.12.2019 |

En vieläkään oikein ymmärrä. Mitä naiset siitä saa? Jotkut saa rahaa, mutta entä nuo kaikki miljoonat muut jotka eivät saa nakukuvistaan rahaa? Haluaisivatko saada niistä rahaa vai mikä nyt on homman nimi?

-Mies kyselee

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehuja vastakkaiselta sukupuolelta. Sitä varten ne naiset niitä kuvia julki laittaa. Ihan samasta syystä ne lihaksikkaammat miehet laittaa niitä kuvia ilman paitaa.

Terveisin Naispelko26

Vierailija
2/21 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kehuja vastakkaiselta sukupuolelta. Sitä varten ne naiset niitä kuvia julki laittaa. Ihan samasta syystä ne lihaksikkaammat miehet laittaa niitä kuvia ilman paitaa.

Terveisin Naispelko26

Ilmeisesti minulla sitten on todella hyvä itsetunto kun ei ole tarvetta moiseen toimintaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Terveisin Naispelko26

Miksi varatut laittavat paljastavia kuvia nettiin?

Vierailija
4/21 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Terveisin Naispelko26

Ilmeisesti minulla sitten on todella hyvä itsetunto kun ei ole tarvetta moiseen toimintaan.

Tai sitte sulla ei ole mitä esitellä.....

Vierailija
5/21 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Terveisin Naispelko26

Miksi varatut panee toisia? Varmaan siksi, että ei saa omassa suhteessa tarpeeksi huomiota tai muiden osoittamat kehut tuntuu paremmalta ja huomaa edelleen olevansa haluttu.

Terveisin Naispelko26

Vierailija
6/21 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset on riippuvaisia kehumista ja hyväksynnästä. Ne laittaa tissiakka ja vakoa että joku peukuttas

Vierailija
7/21 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun kiusaksi. Saat katsoa sitä mitä et koskaan pääse koskemaan.

Vierailija
8/21 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Terveisin Naispelko26

Tai sitte sulla ei ole mitä esitellä.....

Komeaksi on haukuttu useasti ja naisia riittäisi jos itseäni jaksaisi kiinnostaa sillä tiedän että heitä kiinnostaa. Ei ole tarvetta yhden yhteen sometiliinkään. Tiedän että minulla on hyvä itsetunto, muotoillaan sitten näin suorasukaisesti.

Vierailija
9/21 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua ei kiinnosta koskea naisiin eikä miehiin. Olen mielelläni yksin, seksi ei kiinnosta ja se 'panetus' on vain ärsyttävä tunne jonka runkkaa hetkessä pois.

Vierailija
10/21 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä nyt kovia luule. Ei se pillu kovin paljoa maksa.

Vierailija
11/21 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Terveisin Naispelko26

Miksi varatut panee toisia? Varmaan siksi, että ei saa omassa suhteessa tarpeeksi huomiota tai muiden osoittamat kehut tuntuu paremmalta ja huomaa edelleen olevansa haluttu.

Terveisin Naispelko26

Eroaisi sitten eikä pettäisi.

Vierailija
12/21 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksi ei laittais? Saahan sitä laittaa millaisia kuvia vaan haluaa. (Melkein) Laitan itsekkin välillä vähäpukeisia kuvia, joo toki kehut on kivoja mutta laitan niitä koska kuvat näyttää omasta mielestä kivalta/hienolta.

Vierailija
13/21 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No miksi ei laittais? Saahan sitä laittaa millaisia kuvia vaan haluaa. (Melkein) Laitan itsekkin välillä vähäpukeisia kuvia, joo toki kehut on kivoja mutta laitan niitä koska kuvat näyttää omasta mielestä kivalta/hienolta.

Noinkohan ennen instagramia sun muita somealustoja kotivalokuva-albumeihin eksyi samanlaisia keikistelykuvia kuin nykypäivänä nettiin tungetaan. Epäilen.

Vierailija
14/21 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi valehtelet itsellesi? Jos otat kivan kuvan vaikkapa jostain maisemasta, niin miksi oikeastaan haluat esitellä sitä muille? Joo, haluat jakaa sen muiden kanssa koska se on hieno, mutta myös haluat muiden olevan samaa mieltä kanssasi "eikö olekin hieno" tai koska haluat muiden näkevän sun olleen siellä koska? Haluat hyväksyntää tai toisten olevan kateellisia jne.

Vierailija
15/21 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne jakaa jotka on epävarmoja itsestään.

Vierailija
16/21 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmyyttäänhän ne sitä tekee, kuvittelevat, että tissit ja takamus ovat jotenkin niin ainutlaatuiset, että niitä on ihan pakko esitellä kaikelle kansalle.

Vierailija
17/21 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noinkohan ennen instagramia sun muita somealustoja kotivalokuva-albumeihin eksyi samanlaisia keikistelykuvia kuin nykypäivänä nettiin tungetaan. Epäilen.

Kesätöissä aikoinaan vuosituhannen vaihteessa valokuvaliikkeessä työskennelleenä voin kertoa, että kaikenlainen eroottinen materiaali oli hyvin yleistä.

Vierailija
18/21 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No esim itse en tällä hetkellä deittaile, seurustele (liikaa ongelmia :D).. ja kuitenki tän yli 5 vuoden yksinäisyyden jälkee oon kuitenki suht kaunis vieläki, niin tottakai haluun vahvistusta siihen ulkopuolelta, ku en saa sitä tällä hetkellä koska en oo enkä halua olla suhteessa. ja netti on ttähän hyvä tapa. :D en nyt tiedä onko mulla huono itsetuntokaan....... moni seurustelee vaan jonkun kanssa, kuhan on joku. mä en edes halua seurustella mut een halua kaikkea unohtaakkaan täysin.

Vierailija
19/21 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehut ja huomio on naiselle sitä, mitä crack-kokaiini on gheton nistille.

Vierailija
20/21 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset kerjää aina huomiota. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yhdeksän