Apteekki ei luovuttanut minulle elintärkeitä lääkkeitä
Kommentit (38)
On, mutta vastuuta eivät ota. Kokeile toista apteekkia.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole. Jos heillä on jokin syy olla luovuttamatta lääkkeitä, kannattaa hakeutua ensiapuun, jos ilman lääkkeitä ei pärjää.
Cool! Mutta miksi apteekki lähti edes ottamaan tuota riskiä, että asiakas/potilas joutuu ensiapuun rytminsiirtoon sen vuoksi ettei voinut lääkkeitä antaa.
Sehän olisi nyt oleellista tietää, että MIKSI niitä lääkkeitä ei luovutettu. Muuten on vaikea sanoa mitään. Olitko unohtanut uusia reseptin, eikö resepti ollut voimassa, oliko sinulla ylipäätänsä lääkemääräystä ollenkaan, oliko lääke loppu kyseisestä apteekista ja olisitko voinut hakea sen toisesta. Ilman tietoja on mahdotonta ottaa minkäänlaista kantaa asiaan.
Apteekin toiminta on tarkasti säädeltyä. Ei ne voi omiaan säveltää. Saat lääkkeet sairaalasta. Riippuu mikä syy siihen on, ettet saanut lääkkeitä, mutta niitä voi ostaa ilman kelakorvausta myös enemmän kuin sen 3 kk.
Minulle elintärkeää lääkettä oli jäljellä neljä kappaletta, resepti voimassa. Apteekki ei suostunut toimittamaan. Jos huomenna kuolen, onko se apteekin syy. ap
Aivan varmaan apteekilla oli syy miksi lääkettä ei toimitettu. Vai oliko kyse siitä, että kelakorvsausta ei vielä voinut antaa vaan oisi jäänyt itse maksettavaksi? Joka tapauksesa ilman syytä et varmaan jäänyt lääkkeittä. T.farmaseutti
Oletko vähän yksinkertainen? Jos apteekissa ei ole lääkettä, menet toiseen apteekkiin. Ja lääkettä oli neljä kpl apteekissa? Mitä sydänlääkettä myydään yhden kappaleen paketeissa?
Meille ei taannoin myyty kahta pakettia 400mg buranaa...yksi aikuinen nainen ja kaksi teinityttöä lähdössä viikoksi lappiin laskettelemaan.
Haettiin sitten miehen reseptillä 100tbl burana600mg.
Vierailija kirjoitti:
Minulle elintärkeää lääkettä oli jäljellä neljä kappaletta, resepti voimassa. Apteekki ei suostunut toimittamaan. Jos huomenna kuolen, onko se apteekin syy. ap
Mikä se syy oli, miksei suostunut? Jollet sitä suostu kertomaan, niin voit unohtaa provosi.
Olit ylittänyt annostuksen ja eivät antaneet lääkkeitä etukäteen. Turha yrittää toisestakaan apteekista.
^^ Syynä toimittamattomuuteen oli se, että "ei ole tuollaista pakkauskokoa". Jos huomenna pumppu heittää volttia niin onko syy apteekin.
Siis apteekissa ei ollut tuotetta ja ap:n mielestä se on kieltäymistä toimittamisesta. Jep.
Vierailija kirjoitti:
Aivan varmaan apteekilla oli syy miksi lääkettä ei toimitettu. Vai oliko kyse siitä, että kelakorvsausta ei vielä voinut antaa vaan oisi jäänyt itse maksettavaksi? Joka tapauksesa ilman syytä et varmaan jäänyt lääkkeittä. T.farmaseutti
Useimmat ilman lääkkeitä jäävät hakevat niitä liian aikaisin. Kelalla on säännöt minkä verran lääkkeitä voi toimittaa.
Vierailija kirjoitti:
Siis apteekissa ei ollut tuotetta ja ap:n mielestä se on kieltäymistä toimittamisesta. Jep.
Ei, vaan apteekki ei suostunut antamaan pakkauksesta neljää kappaletta lääkettä, joka mahdollisesti pelastaisi minut sydänkohtaukselta. Resepti voimassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, vaan apteekki ei suostunut antamaan pakkauksesta neljää kappaletta lääkettä, joka mahdollisesti pelastaisi minut sydänkohtaukselta. Resepti voimassa.
Juttu on niin, ettei pakkauksista anneta osaa tuotteista missään apteekissa. Jollet kykene parempaan, niin provosi kuivuu abaut tähän.
Vierailija kirjoitti:
Meille ei taannoin myyty kahta pakettia 400mg buranaa...yksi aikuinen nainen ja kaksi teinityttöä lähdössä viikoksi lappiin laskettelemaan.
Haettiin sitten miehen reseptillä 100tbl burana600mg.
Yksi paketti on yleinen sääntö. Ihan turha valittaa siitä, että noudattavat sääntöjä.
Ap ei taida nyt kertoa ihan kaikkea, koska juttu on aika outo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Useimmat ilman lääkkeitä jäävät hakevat niitä liian aikaisin. Kelalla on säännöt minkä verran lääkkeitä voi toimittaa.
No nyt mä haen liian myöhään. Reseptissä neljä jäljellä, uusimatta. Ja uusimista varten tarvitsisin juuri nuo neljä tablettia. Sydänlääke. ap
Ei ole. Jos heillä on jokin syy olla luovuttamatta lääkkeitä, kannattaa hakeutua ensiapuun, jos ilman lääkkeitä ei pärjää.