Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Rahat taas lopussa ja joululahjoihinkin meni aivan liikaa

Vierailija
29.12.2019 |

Taas on tili tyhjä ja pikavipitkin tapissa. Tuli osteltua taas aika huolettomasti joululahjoja vaikkei olis ollut varaa. Eikä voinut vastustaa alennusmyyntejäkään. Mistähän sitä sais rahaa. Oon opiskelija, mutta iltatyöt prisman kassalla ei kiinnosta. Eikä siitä edes saa tarpeeksi. Oikeesti on jo aivan liikaa vippejä. Pitää kyllä keksiä jotain muuta kuin että ottais vaan lisää vippiä, että saa vanhoja lyhennettyä. Mitään seuralaishommia en ala tekeen enkä pikkareita myymään vaikka kaikenlaista on tullut kokeiltua. Livekamera jututkaan ei ole mun juttu. Vaikka tykkäisinkin olla kuvattavana. Kun löytyis jotain mistä maksetaan hyvin mutta vaatteet kuitenkin pysyis päällä. Vähän miettinyt dominajuttuja, pitäisköhän kokeilla. Kellään kokemusta?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama vika, aivan peeaana joulun jälkeen. Pitää jättää alennusmyynnitkin väliin. Dominajutuista ei oo kokemusta. Voi olla aika kinkkistä touhua ;) Sellainen osui eilen silmään työkeikat sivulla olikohan suomi24 että sirokätiselle mallille käsihoitovideoita keikkaluonteisesti. Ja juurikin vaatteet päällä, kuten sanoit. Oli vaan Pohj.Suomessa ja itse olen etelässä, niin on vähän liian pitkä matka, eikä rahaakaan junalippuun, että pitäis liftata. Jotain tarttis kyllä keksiä.

Vierailija
2/6 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitti vinkistä. Oon sirokätinen ja asun pohjoisessa, että tuota pitää kyllä harkita :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä jäin työttömäksi joulun alla, en tuhlannut jouluna yhtään ylimääräistä. Joulun ruoat 25 €. Säästössä muutama tonni ja ansiosidonnainen alkaa juoksemaan. Pihin elämä on helppoa.

Vierailija
4/6 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisinpa minäkin, mutta olen oikea tuhlari. Shoppailunarkomaani.

Vierailija
5/6 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Twitch. Esität vaan että pelaat jotain peliä vaikka istut lobbyssa ja ehkä käyt kuolemassa pari kertaa. Siinä samalla juttelet chatille ja välissä nouset ylös tekemään jotain niin että siinä samalla "vahingossa" pyllistät kameralle. Ei tarvi riisua vaatteita.

Vierailija
6/6 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama vika, aivan peeaana joulun jälkeen. Pitää jättää alennusmyynnitkin väliin. Dominajutuista ei oo kokemusta. Voi olla aika kinkkistä touhua ;) Sellainen osui eilen silmään työkeikat sivulla olikohan suomi24 että sirokätiselle mallille käsihoitovideoita keikkaluonteisesti. Ja juurikin vaatteet päällä, kuten sanoit. Oli vaan Pohj.Suomessa ja itse olen etelässä, niin on vähän liian pitkä matka, eikä rahaakaan junalippuun, että pitäis liftata. Jotain tarttis kyllä keksiä.

Kokeilin tuota mallikeikkaa eli noita käsihoitojuttuja. Pari kertaa on nyt kuvailtu ja rahahuolet helpotti kummasti. Oli kiva kaveri, tykkäsin itsekin. Taidan mennä vielä uudestaan :) Kiitos vielä vinkistä!