yliopistossa opiskelevat. Kuinka pitkä loma opettajilla on ja missä vaiheessa palaavat yliopistolle?
Pitäs palauttaa yks tehtävä ja mahdollisimman pian, mutta voiko venytttää palauttamisen loppiaisen jälkeen, koska jos opettaja ei ole muutenkaan siellä niin tuskin katsoo sähköpostia?
Kommentit (5)
Lisäys!
Pitkäksi venytetty syyslomaviikko unohtui mainita!
Kannattaisiko vaan lähettää sille opettajalle sähköpostia ja kysyä siltä, eikä AV-mammoilta. :-)
Ps. Itse palaan opetuksen pariin vasta ke 15.1.20 - mutta luen kyllä sähköposteja.
Opetus alkaa loppiaisen jälkeen. Joululomien pituus - tai pitääkö joku ollenkaan on kuitenkin ihan henkilökohtaista ja jokaisen itse määröttövissä. Henkilökunta on siis töissä mahdollisesti koko ajan välipäivinä ja ainakin Uuden vuoden jälkeen.
Jos kyseinen henkilökunta siis edelleen on töissä yliopistolla - syksyn opettajien sopimukset voivat hyvin lakata vuoden vaihteessa, eli jos kyse oli jostain syksyn kurssista niin toivo vaan, ett sen opettaja edes on enää töissä.
Ja jos sulla on tekeillä joku sellainen työ, jolla on määrätty palautuspäivä niin ymmärräthän, että sähköpostista näkyy, Onko se lähetetty Enne ddedistä, viikko sen jälkeen vai kuukausi sen jälkeen..
Ei opetuksen alkaminen välttämättä kerro mitään varsinaisesta töihin palaamisesta. Itse ainakin teen tutkimusta nyt välipäivinä, kun kerrankin siihen on aikaa.
Entisaikaan opiskelu alkoi käytännössä lokakuussa. Välissä helvetin pitkä joululoma. Tammikuussa, joskus vasta helmikuussa opetusvelvolliset raahautuivat työpaikalleen. Toukokuussa mentiin jo akateemisella kesävaihteella.
Sai olla tarkkana opiskelemisen kanssa. Että opinnot etenivät.