Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten monelle ihmiselle uskoudut arkaluontoisissa kriiseissä?

Vierailija
29.12.2019 |

Jos asia on sellainen että sitä riepottelemalla sinulle voidaan tehdä pahaa, niin miten monelle keskimäärin kerrot vai kerrotko kenellekään?

Esim. pettämistä parisuhteessa, rahavaikeuksia, ongelmia lasten kasvatuksessa, psyyken ongelmia, päihdeongelma, töissä tehty moka ja sen seuraukset tms.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

1-3 ystävälle sekä siskolleni ja puolisolleni.

Vierailija
22/25 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskodun vain 21:lle lähimmälle ystävälleni seka tietenkin sukulaisilleni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama luotettava ystävä on, vähän asiasta riippuen puhun jollekin heistä (jos en selviä itsekseni). En aina samalle ystävälle, ettei kuormitu liikaa.

Vierailija
24/25 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhun sen kanssa, jota asia koskee tai jonka kanssa muuten pystyy sopimaan asiasta.

Pettämistä en ole kokenut enkä todennäköisesti koekaan, koska olen jo eronnut. Jos kuitenkin kokisin, puhuisin siitä pettäjän kanssa. Rahavaikeuksista olen puhunut pankin kanssa eli kun jouduin isoon leikkaukseen, jonka jälkeen tuli pitkä sairasloma, hain pankista asuntolainaan lyhennysvapaata. Lasten asioista tietysti aina ensisijaisesti lasteni isän kanssa, kerran olen puhunut myös lapseni opettajan kanssa. Psyyken ongelmia on ollut vain kerran eli vuosia sitten burn out. Siitä puhuin lääkärin kanssa. Päihdeongelmia mulla ei ole ollut. Töissä tehdystä mokasta puhuin esimiehen kanssa. 

Yleensä riittää, että puhuu yhdelle tai korkeintaan kahdelle. Kenelle puhuu, riippuu tietysti asiasta.

Vierailija
25/25 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenellekään en kerro kaikkea. Siskolle voin kertoa joitakin sellaisia asioita, joita ei voi kertoa puolisolle, jonka kanssa puolestaan jaan tarkemmin kaiken perhe- ja seksielämään liittyvän. Minulla on yksi hyvä ystävä, mutta en jaksa ihan kaikkea hänelle kertoa, vaikka voisin. Äidille en voi puhua parusuhteestani mutta muusta kyllä. Mutta läheskään aina en halua avautua kenellekään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yhdeksän