Olen mies ja haluan lapsen.
Kommentit (27)
Niin minäkin jos olisi sijaissynnyttäjä... tosin sekään ei ole laillista täällä...
Täällä olis nainen vapaana. Mäkin haluan lapsen.
Vierailija kirjoitti:
Noh, tarvinet jonkun synnyttäjän.
Mutta mistä sellaisia saa?
Vierailija kirjoitti:
Millaiset vaatimukset siittäjälle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Isälle. Siittäjiä on maailma täynnä. Isä on harvinainen eliö, lähes sukupuuttoon kuollut pleikkarien, kaljan ja vetelehtimisen suohon uponnut laji.
Miehellä täytyy olla akateeminen loppututkinto, mielellään vaalea n.180cm. Muuta en vaadi. t.3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Isälle. Siittäjiä on maailma täynnä. Isä on harvinainen eliö, lähes sukupuuttoon kuollut pleikkarien, kaljan ja vetelehtimisen suohon uponnut laji.
Pyh, kyllä se on teidän naisten feminismi joka on syntyvyyden tuhonnut.
Vierailija kirjoitti:
Miehellä täytyy olla akateeminen loppututkinto, mielellään vaalea n.180cm. Muuta en vaadi. t.3
Olen tumma ja alle 180cm. Ei osunut arpa tällä kertaa.
Perhettä on lähes mahdoton perustaa ilman, että hakee vaimon ulkomailta. Suomalaiset naiset eivät halua lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
:D :D
Kyllä se on suomalainen "mies", joka on jäänyt teinin asteelle.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se on suomalainen "mies", joka on jäänyt teinin asteelle.
eipäs kun nainen!
Ja täällä olisi nainen joka haluaa lapsen, mutta ei tiedä myöskään miten edetä. Pitäisi olla joku nettisivusto meille.
Vierailija kirjoitti:
Ikätoive?
Minäkin olen varsin nuoresta pitäen haaveillut jälkikasvusta, mutta kun on ollut lievästi haastavaa löytää sitä parittelukumppania, jonka kanssa edes olisi teoriassa mahdollista moniintua, niin hiljalleen olen yrittänyt saada syrjäytettyä sitä ajatusta päästäni. Joku sijaissynnyttäjä tai mahdollinen adoptio-oikeus yksinäiselle miehelle lienisivät mahdollisia toimintamalleja. Tai joku kulissihomosuhde.
Terveisin Naispelko26
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikätoive?
Alle 35.
Haluiskohan joku lesbopari lapsen jos tekis diilin heidän kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikätoive?
Alle 35.
Olen 14v, missä tavataan.
Noh, tarvinet jonkun synnyttäjän.