Kuulostaako mukavalta joululomalta
Miehellä 2 viikkoa lomaa, itsellä oli 1 viikko. Joulun jälkeen päivät menneet niin että teen omia juttuja/olen itsekseni.
Mies juo illat olutta ja katsoo urheilua/itseään kiinnostavia elokuvia. Herää aamuyöstä eikä saa nukuttua. Sitten katsoo taas elokuvia yms. ja nukkuu iltapäivään.
Olen koittanut herätellä parina iltapäivänä seksillä. Kolmantena keitin kahvia jo kahden aikaan ja huutelin kahville ja että lähdettäisi vaikka syömään kun on vielä valoisaa vähän aikaa. Mies ei vastannut mitään, oli vaan viltin alla. Jatkoin että ei ole enää kauan valoisaa, tuu kahville. Ei vastannut yhtään mitään ennen kuin tiuskaisi "siellä ei oo enää valoisaa enneku saat itses edes valmiiks". Siinä hänen huomensa klo 14 jälkeen. Ja illalla taas tv ja olutta.
Jos puolisosta ei ole seuraa, niin miksi olla yhdessä...
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysytkö siis meiltä, miksi olet miehesi kanssa yhdessä? Itse olet kai paras siihen vastaamaan.
Minulla on poikkeuksellinen tilaisuus pitää pitkä joululoma. Ilmoitin miehelleni ennen joulua, että aion lähteä jouluna reissuun ja kysyin, haluaako hän lähteä mukaan vai viettääkö mieluummin joulua perinteiseen tapaan sukulaistensa kanssa. Hän halusi lähteä mukaan ja se oli ihan kivaa. Mutta pointtini on, että en missään vaiheessa olettanut, että mieheni järjestää minulle mukavan loman ja tekemistä. Siitä vastasin ihan itse. Tuskin sinunkaan miehesi pitää sinua väkisin siellä kotona päivästä toiseen.
Ei pidä minua kotona niin, mutta lamaannun kun tulee paha olo. En sisuunnu. Syö sisältä jokapäiväinen toisen nukkuminen makkarissa iltapäivällä. Kunnes herää pimeän tultua.
ota etäisyyttä. Lähde uuden vuoden viettoon jonnekin muualle. Hotelliloma/miniloma Tallinnassa, kylpylässä tms.
Kuinka pitkiä päiviä tekee töissä? Onko vuorotyö? Milloin viimeksi lomaa? Onko yksittäisvapaita? Pitkiä työputkia?
Ap, sun ukko on masentunut. Luuletko, että tiuskiminen ja vaatiminen auttaa? Ei se tehoa. Viikon etelänmatka voisi auttaa. Mene vaikka itsekin mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka pitkiä päiviä tekee töissä? Onko vuorotyö? Milloin viimeksi lomaa? Onko yksittäisvapaita? Pitkiä työputkia?
Vuorotyö, mutta aina 4 vapaata 6 työpäivän jälkeen.
Taas on jääkaapissa 6 saunaolutta täksi illaksi.
[/quote]
ota etäisyyttä. Lähde uuden vuoden viettoon jonnekin muualle. Hotelliloma/miniloma Tallinnassa, kylpylässä tms.[/quote]
Tekisi mieli joo olla erikseen, eri porukassa
Vuorotyö väsyttää, varsinkin kun tekee aina 6 päivää töitä peräkkäin epäinhimilliseen vuorokauden aikaan. Sitä ei virkatyöläinen tajua ikinä. Anna ihmisen levätä tai kohta itketään kun mies sairaslomalla ja syö lääkkeitä.
Minkä ikäisiä olette? Kauanko olette olleet yhdessä ja entä asuneet yhdessä?
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäisiä olette? Kauanko olette olleet yhdessä ja entä asuneet yhdessä?
Yhdessä oltu ja asuttu +6 vuotta. Mies 40+
Yöunet luultavasti huononee 6 oluesta ennen nukkumaan menoa, herää vähintään vessahätään
Ukkosi vaikuttaa olevan aika masentunut. Itsellänikin pukkaa kaamosmasennusta.. Liikunta on ainut mikä tuntuu tepsivän siihen. Pitää vain levitoida hanuri ylös sohvalta ja kuntoilla. Ei kylläkään onnistu liian usein..