Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuulostaako mukavalta joululomalta

Vierailija
29.12.2019 |

Miehellä 2 viikkoa lomaa, itsellä oli 1 viikko. Joulun jälkeen päivät menneet niin että teen omia juttuja/olen itsekseni.

Mies juo illat olutta ja katsoo urheilua/itseään kiinnostavia elokuvia. Herää aamuyöstä eikä saa nukuttua. Sitten katsoo taas elokuvia yms. ja nukkuu iltapäivään.

Olen koittanut herätellä parina iltapäivänä seksillä. Kolmantena keitin kahvia jo kahden aikaan ja huutelin kahville ja että lähdettäisi vaikka syömään kun on vielä valoisaa vähän aikaa. Mies ei vastannut mitään, oli vaan viltin alla. Jatkoin että ei ole enää kauan valoisaa, tuu kahville. Ei vastannut yhtään mitään ennen kuin tiuskaisi "siellä ei oo enää valoisaa enneku saat itses edes valmiiks". Siinä hänen huomensa klo 14 jälkeen. Ja illalla taas tv ja olutta.

Jos puolisosta ei ole seuraa, niin miksi olla yhdessä...

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/31 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulosta. Onko tuota jatkunut kauankin? Onko teillä mitään kivaa yhdessä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi olla yksin kuin huonossa suhteessa. Mitä saat suhteestanne?

Vierailija
4/31 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

onpas tympeä tyyppi. Jätä se.

Vierailija
5/31 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kuulosta. Onko tuota jatkunut kauankin? Onko teillä mitään kivaa yhdessä?

Ei ole kivaa.. Jos toinen elelee itsekseen ja omassa rytmissään.

On taas niin väsynyt olo tähän.

Hän vaan tiuski, että oltais eilen kyllä keritty. Niin oltais, mutta pahoitin mielen kun joka lomapäivä saa herättää, ja tiuskaisee takaisin kun pyydän heräämään ja kahville.

Tekee mieli erota, on vaan järkyttävä operaatio tehdä muuttokuorma..

Vierailija
6/31 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parempi olla yksin kuin huonossa suhteessa. Mitä saat suhteestanne?

En juuri mitään.

Hänen ehdottamaa yhteistä tekemistä: mennään hänen vanhemmille vielä viemään pari toisten lähettämää pakettia..

Vierailija
7/31 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tollasta miestä vaivaa? Miks yhdessä elon pitää olla tällästä?

Vierailija
8/31 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa mun kuviolta, pl. olut ja seksiehdotukset. Tosin meillä on myös lapsia.

Tänään mies suvaitsi nousta ylös klo 12, monta tuntia minun ja lasten jälkeen.

Olisi kiva joskus itsekin nukkua pitkään velvollisuuksista välittämättä.

Vierailija
9/31 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se masentunut...

Vierailija
10/31 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama mies: "mies ei sano että on lähdössä käymään jossain, vaan perjantaina iltakymmenen aikaan saunan jälkeen mitään sanomatta alkaa laittaa siistimpää vaatetta päälle ja tilaa taksin. Ei sano että menee iltaa istumaan johonkin.

Tykkäisin että sanoisi, että on esim vähän ajan päästä lähdössä käymään jossain.

Ja toinen asia: Hänen mielestään ei ole pakollista osallistua taloyhtiön pihatalkoisiin, varsinkaan kun hänen piti mennä autoa laittamaan talviteloille, oli muuta tekemistä.

...

Kaikki muut olimme pihatalkoissa, niin mies makasi koko päivän fleecepeiton alla sohvassa ja katseli telkkaria.

...

En ymmärrä, ja en kuvitellut että yhdessä asuminen on tätä. Miehen mielestä minä sekoilen ja hänen käytöksessään ei ole korjattavaa."

Mikä vaivaa hänenlaistaan :-(

Vierailija
11/31 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa mun kuviolta, pl. olut ja seksiehdotukset. Tosin meillä on myös lapsia.

Tänään mies suvaitsi nousta ylös klo 12, monta tuntia minun ja lasten jälkeen.

Olisi kiva joskus itsekin nukkua pitkään velvollisuuksista välittämättä.

Hyvä ettei olut ole lisänä.

Kurjaa että mies elää ihan kun muita ei olisikaan.

Vierailija
12/31 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko se masentunut...

Olutta menee 2-4 iltana viikossa, 4- max 8 kerralla.

Vierailija
13/31 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lue ap. tekstisi läpi. Katselee tilannettasi realistisesti. Olisiko jo aika siityä eteenpäin? Tuo parisuhde on jo niin nähty. Tyhjän saa pyytämättäkin. Uusi vuosi, aloita nyt uusi ja virikkeellinen elämä. Vanhat "riippukivet" voi siivota pois uuden tieltä. Tsemppiä!

Vierailija
14/31 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroa nyt hyvä ihminen!!! Se muutto vie maksimissaan pari päivää, sen jälkeen saat elää rauhassa. Parin päivän aherrus on pieni juttu verrattuna siihen, että kärsit tuon ukon kanssa ties kuinka kauan. Säästä rahaa ja anna firman tehdä muutto, silloin sinun ei tarvitse edes tehdä mitään. Voi olla hyvinkin edullinen, riippuu paljonko sinulla on tavaraa.

Vierailija
15/31 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysytkö siis meiltä, miksi olet miehesi kanssa yhdessä? Itse olet kai paras siihen vastaamaan.

Minulla on poikkeuksellinen tilaisuus pitää pitkä joululoma. Ilmoitin miehelleni ennen joulua, että aion lähteä jouluna reissuun ja kysyin, haluaako hän lähteä mukaan vai viettääkö mieluummin joulua perinteiseen tapaan sukulaistensa kanssa. Hän halusi lähteä mukaan ja se oli ihan kivaa. Mutta pointtini on, että en missään vaiheessa olettanut, että mieheni järjestää minulle mukavan loman ja tekemistä. Siitä vastasin ihan itse. Tuskin sinunkaan miehesi pitää sinua väkisin siellä kotona päivästä toiseen.

Vierailija
16/31 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lue ap. tekstisi läpi. Katselee tilannettasi realistisesti. Olisiko jo aika siityä eteenpäin? Tuo parisuhde on jo niin nähty. Tyhjän saa pyytämättäkin. Uusi vuosi, aloita nyt uusi ja virikkeellinen elämä. Vanhat "riippukivet" voi siivota pois uuden tieltä. Tsemppiä!

Joo, kivampi olis olla yksin kuin tätä.

Vierailija
17/31 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sä edes siedät tuollaista?

Vierailija
18/31 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhde voi olla myös ap:n kuvaileman kaltainen - jos se molemmille sopii. Jos suhteessa on myös yhteistä tekemistä ja olemista, niin kyllä välillä voi olla myös omissa oloissaan ja ladata akkujaan. Mikäli tilanne jatkuu samanlaisena vuoden ympäri, niin on aihetta miettiä onko kyseessä enää parisuhde vai ollaanko kämppiksiä.

Vierailija
19/31 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysytkö siis meiltä, miksi olet miehesi kanssa yhdessä? Itse olet kai paras siihen vastaamaan.

Minulla on poikkeuksellinen tilaisuus pitää pitkä joululoma. Ilmoitin miehelleni ennen joulua, että aion lähteä jouluna reissuun ja kysyin, haluaako hän lähteä mukaan vai viettääkö mieluummin joulua perinteiseen tapaan sukulaistensa kanssa. Hän halusi lähteä mukaan ja se oli ihan kivaa. Mutta pointtini on, että en missään vaiheessa olettanut, että mieheni järjestää minulle mukavan loman ja tekemistä. Siitä vastasin ihan itse. Tuskin sinunkaan miehesi pitää sinua väkisin siellä kotona päivästä toiseen.

Ei pidä minua kotona niin, mutta lamaannun kun tulee paha olo. En sisuunnu. Syö sisältä jokapäiväinen toisen nukkuminen makkarissa iltapäivällä. Kunnes herää pimeän tultua.

Vierailija
20/31 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halusin kysyä kuulostaako tämä meidän toiminta/loma tavalliselta. En ymmärrä miten voi olla tällästä, että toinen elää ihan keskenään niinku itseä sattuu huvittamaan. Ihan kun ei yhdessä asuttaiskaan.

Joskus kyllä esim halaa, mutta muuten tätä samaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yksi