Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Todella outoa. Olen töissä kahvilassa joka on museon kupeessa täällä käy joku tyyppi joka ilta samaan aikaa kahvilla eikä hän osta kuin kahvin :D

Vierailija
29.12.2019 |

Joka maksaa 2.5 e vartavasten tulee tänne kahville. Ei varmana käy museossa joka päivä. Eikä ole töissä täällä

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä outoa tuossa on? Asuu varmaan lähellä tai kulkee muuten ohi. Ja pitää tuosta kahvilasta.

Vierailija
2/41 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalia että kahvilassa on tuollaisia vakioasiakkaita, jotka tulevat paikalle aina samaan aikaan ja ostavat aina saman tuotteen. En ole ihmetellyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä helvettiä minä taas luin? Tällä palstalla on kyllä maailman aivottomimmat ihmiset

Vierailija
4/41 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla myös töissä jossain lähettyvillä tai tuo on työpaikkaa lähinnä oleva kahvila.

Se tyyppi voisin olla jopa minä.

Vierailija
5/41 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi herranjestas, teillä on kanta-asiakas. On se ihme.

Vierailija
6/41 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis järkyttävää. minä olin nuorena töissä kioskissa, jossa kävi joka maanantai klo 7.50 tyyppi, joka osti vain kaksi askia tupakkaa. ihan varta vasten tuli vain sen takia kioskiin

Vierailija
7/41 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikkauhee.

Vierailija
8/41 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos häntä kahvituttaa, tai on kiinnostunut myyjästä.

Vierailija
9/41 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa on. Itsekin olen tätä tyyppiä tarkkaillut jo pitemmän aikaa. Tulee kotoaan kahvilaan aina juomaan 2,5 euron kupin, joka sitä paitsi on pahaa eikä lainkaan hintansa arvoista. Huoltsikkatasoa. Joskus käy ruokakaupan kautta kotimatkalla. Mutta museossa ei käy koskaan.

Vierailija
10/41 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuossa jotain hämärää on. Kieltäydy myymästä seuraavalla kerralla, ihan vain varan vuoksi!

Vierailija
11/41 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eiköhän joka kahvilalla ole omat kanta-asiakkaat. Jos heitä ei näy kellolleen samana aikana, mieleen tulee, että onkohan sattunut jotain. Ole siis iloinen, että teillä on kanta-asiakas eli kahvinne ja palvelunne on hyvää.

Vierailija
12/41 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä on kiva kahvila. Sehän on mukava asia.

Vai oliko tässä taustalla toive siitä, että olisi ihastunut sinuun ja siksi on vakioasiakas? Vai miksi tuo on mielestäsi erikoista?

Vierailija
13/41 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tulee ap:n kauneutta ihailemaan. Joku päivä se kosaisee ja käy ilmi, että kyseessä on monimiljonääri eikä ap:n tarvitse enää ikinä mennä töihin, jossei halua. 💕

Vierailija
14/41 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Outoa on. Itsekin olen tätä tyyppiä tarkkaillut jo pitemmän aikaa. Tulee kotoaan kahvilaan aina juomaan 2,5 euron kupin, joka sitä paitsi on pahaa eikä lainkaan hintansa arvoista. Huoltsikkatasoa. Joskus käy ruokakaupan kautta kotimatkalla. Mutta museossa ei käy koskaan.

Eli asuu lähellä ja mielellään käy kahvilla. Ja tuo on ilmeisesti lähin kahvila. Täysin normaalia.

2,5 ei muuten ole kova hinta kahvista. Ihan tavallinen.

Vierailija
15/41 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tuossa jotain hämärää on. Kieltäydy myymästä seuraavalla kerralla, ihan vain varan vuoksi!

Niinpä. Joku tulee kahvilaan juomaan kahvia. On se outoa! 😄

Vierailija
16/41 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä, käy siis kahvilassa kahvilla!

Vieläpä säännöllisesti!

Todella epäilyttävää.

Vierailija
17/41 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis todella outoa ihan, onko tämä aloitus sellainen kiltti mies creepy mies pakotus? Jossa outo vakioasiakasmies on naisen perään creepittämässä siellä?

Vierailija
18/41 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin käyn kahvilassa juomassa kahvia. Eipä ole tullut mieleen, että siinä olisi jotain outoa. Mitä muuta siellä pitäisi sitten tehdä?

Vierailija
19/41 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No aika creepyä on kyllä sekin, että jossain kahvilassa on työntekijä, joka juoruaa asiakkaista täällä av:lla. Myyjä on itseasiassa paljon kummallisempi kuin se asiakas.

Vierailija
20/41 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekana tulee mieleen että asuu lähellä ja on tapana töiden jälkeen kahvikupillinen omaa aikaa ennen lapsiperhearkeen siirtymistä. creepy.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kaksi