Todella outoa. Olen töissä kahvilassa joka on museon kupeessa täällä käy joku tyyppi joka ilta samaan aikaa kahvilla eikä hän osta kuin kahvin :D
Joka maksaa 2.5 e vartavasten tulee tänne kahville. Ei varmana käy museossa joka päivä. Eikä ole töissä täällä
Kommentit (41)
Ihan normaalia että kahvilassa on tuollaisia vakioasiakkaita, jotka tulevat paikalle aina samaan aikaan ja ostavat aina saman tuotteen. En ole ihmetellyt.
Mitä helvettiä minä taas luin? Tällä palstalla on kyllä maailman aivottomimmat ihmiset
Voi olla myös töissä jossain lähettyvillä tai tuo on työpaikkaa lähinnä oleva kahvila.
Se tyyppi voisin olla jopa minä.
Voi herranjestas, teillä on kanta-asiakas. On se ihme.
siis järkyttävää. minä olin nuorena töissä kioskissa, jossa kävi joka maanantai klo 7.50 tyyppi, joka osti vain kaksi askia tupakkaa. ihan varta vasten tuli vain sen takia kioskiin
Jos häntä kahvituttaa, tai on kiinnostunut myyjästä.
Outoa on. Itsekin olen tätä tyyppiä tarkkaillut jo pitemmän aikaa. Tulee kotoaan kahvilaan aina juomaan 2,5 euron kupin, joka sitä paitsi on pahaa eikä lainkaan hintansa arvoista. Huoltsikkatasoa. Joskus käy ruokakaupan kautta kotimatkalla. Mutta museossa ei käy koskaan.
Kyllä tuossa jotain hämärää on. Kieltäydy myymästä seuraavalla kerralla, ihan vain varan vuoksi!
No eiköhän joka kahvilalla ole omat kanta-asiakkaat. Jos heitä ei näy kellolleen samana aikana, mieleen tulee, että onkohan sattunut jotain. Ole siis iloinen, että teillä on kanta-asiakas eli kahvinne ja palvelunne on hyvää.
Teillä on kiva kahvila. Sehän on mukava asia.
Vai oliko tässä taustalla toive siitä, että olisi ihastunut sinuun ja siksi on vakioasiakas? Vai miksi tuo on mielestäsi erikoista?
Se tulee ap:n kauneutta ihailemaan. Joku päivä se kosaisee ja käy ilmi, että kyseessä on monimiljonääri eikä ap:n tarvitse enää ikinä mennä töihin, jossei halua. 💕
Vierailija kirjoitti:
Outoa on. Itsekin olen tätä tyyppiä tarkkaillut jo pitemmän aikaa. Tulee kotoaan kahvilaan aina juomaan 2,5 euron kupin, joka sitä paitsi on pahaa eikä lainkaan hintansa arvoista. Huoltsikkatasoa. Joskus käy ruokakaupan kautta kotimatkalla. Mutta museossa ei käy koskaan.
Eli asuu lähellä ja mielellään käy kahvilla. Ja tuo on ilmeisesti lähin kahvila. Täysin normaalia.
2,5 ei muuten ole kova hinta kahvista. Ihan tavallinen.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tuossa jotain hämärää on. Kieltäydy myymästä seuraavalla kerralla, ihan vain varan vuoksi!
Niinpä. Joku tulee kahvilaan juomaan kahvia. On se outoa! 😄
Mitä, käy siis kahvilassa kahvilla!
Vieläpä säännöllisesti!
Todella epäilyttävää. 
Siis todella outoa ihan, onko tämä aloitus sellainen kiltti mies creepy mies pakotus? Jossa outo vakioasiakasmies on naisen perään creepittämässä siellä?
Minäkin käyn kahvilassa juomassa kahvia. Eipä ole tullut mieleen, että siinä olisi jotain outoa. Mitä muuta siellä pitäisi sitten tehdä?
No aika creepyä on kyllä sekin, että jossain kahvilassa on työntekijä, joka juoruaa asiakkaista täällä av:lla. Myyjä on itseasiassa paljon kummallisempi kuin se asiakas.
Ekana tulee mieleen että asuu lähellä ja on tapana töiden jälkeen kahvikupillinen omaa aikaa ennen lapsiperhearkeen siirtymistä. creepy.
Mitä outoa tuossa on? Asuu varmaan lähellä tai kulkee muuten ohi. Ja pitää tuosta kahvilasta.