Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Todella outoa. Olen töissä kahvilassa joka on museon kupeessa täällä käy joku tyyppi joka ilta samaan aikaa kahvilla eikä hän osta kuin kahvin :D

Vierailija
29.12.2019 |

Joka maksaa 2.5 e vartavasten tulee tänne kahville. Ei varmana käy museossa joka päivä. Eikä ole töissä täällä

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieman elämästä etääntynyt aloitus. Jotkut on esimerkiksi köyhiä ja/tai yksinäisiä ja kaipaavat ihmisten ilmoille ja rutiineja ja poistuvat siksi säännöllisesti asunnostaan vaikkapa lähikahvilaan, joka saattaa vaikkapa olla museon yhteydessä.

Vierailija
22/41 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työnantajallakin on mielipide

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä ihmettä.. Jo on sullakin mietinnän aiheet. Mitä outoa tuossa on?

Vierailija
24/41 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni täti kuoli ja me perkasimme (todella siistiä kotiaan)

Kävimme joka päivä perkuun jälkeen Hesessä. Suorastaan pelottavaa, että siellä kävi joka päivä myös aivan tuon tädin näköinen nainen.

Se oli toisalta lohduttavaa. Ehkä niin oli tarkoitus. Täti oli mieheni ainoa elossa oleva sukulainen ja he olivat siksi läheisiä. (Eli tädillä siis ei ollut lapsia)

Vierailija
25/41 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erikoista, todella erikoista 🙈

Vierailija
26/41 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan oikein juoruta asiakkaistasi? Mietihän vähän.

Vierailija
27/41 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että tulee aina samaan aikaan🤔

Vierailija
28/41 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahvia kahvilassa? Hurjaa ja todella outoa.

Vierailija
29/41 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se, että tulee aina samaan aikaan🤔

Rutiini.

Vierailija
30/41 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hieman elämästä etääntynyt aloitus. Jotkut on esimerkiksi köyhiä ja/tai yksinäisiä ja kaipaavat ihmisten ilmoille ja rutiineja ja poistuvat siksi säännöllisesti asunnostaan vaikkapa lähikahvilaan, joka saattaa vaikkapa olla museon yhteydessä.

Tästä syystä minä käyn kahvilla.

Vierailija
31/41 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko mies olla ihastunut sinuun? Vaihda nyt muutama sananen, kun hän taas tulee.

Vierailija
32/41 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen töissä palvelutalon ruokalassa ja omatoimimummot tulevat joka päivä samaan aikaan syömään, vaikka eivät ole paikassa töissä - se se vasta outoa onkin...

Vierailija
33/41 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ääloö ap, täys idiootti.

Ole myymäsä siellä kahvia, niille jotka sitä haluavat juoda.

Mitä outoa tuossa on, että pitää tänne kirjoitella siitä, kaheli.

Vierailija
34/41 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisiko mies olla ihastunut sinuun? Vaihda nyt muutama sananen, kun hän taas tulee.

Mulla ei tuollaisten asiakkaiden kohdalla käynyt edes mielessä, että voisivat olla ihastuneita. Jos asiakkaan käytös on muuten ihan neutraalia, ei ole kovinkaan todennäköinen vaihtoehto.

Vierailija
35/41 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee mieleen urbaani elokuva-/kirjallisuushahmo. Olisiko joku kirjailija? Mici Ziukkonen?

Voisin itsekin ottaa tuollaisen tavaksi, jos työpaikan vieressä olisi sopiva mesta. Sellainen Twin Peaks -tyyppinen kahvila. Klo 16.15. työpaikan ovi kiinni perässä ja klo 16.25 Norma laskee eteeni mukillisen oikein makoisaa kahvia. Ja kahvit juotuani kotiin.

Hm. Pitääpä alkaa katsella tarkemmin ympärilleni, sillä työpaikan juhlamokka on kamalaa, ja kotonakin kahvinkeitin vetää taas vaihteeksi viimeisiään.

Vierailija
36/41 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies käy joka arkiaamu n. klo 7.10 hakemassa läheiseltä huoltamolta kahvin mukaan. Pitäisikö tästä huolestua?

Vierailija
37/41 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseessä on Leninin haamu. Varma tieto.

Vierailija
38/41 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin. Mä olen jo vuosia tehnyt kotona etätöitä. Koska en tapaa päivittäin työkavereita, mun mielestä on ihan kiva käydä joka päivä läheisessä kahvilassa kahvilla. Tuleepahan lähdettyä jonnekin. 

Vierailija
39/41 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Museon kummitus.

Hommaa ghostbustersit paikalle. Kysykää, mitä hittoa se teidän kahvilasta oikein hakee. Juoko se kahvin mustana? Jos juo, on varmasti saatanasta seuraava. Käskekää sen juoda vastedes maidolla ja ohjatkaa se valoon, pois sieltä teiltä.

Vierailija
40/41 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Outoa on. Itsekin olen tätä tyyppiä tarkkaillut jo pitemmän aikaa. Tulee kotoaan kahvilaan aina juomaan 2,5 euron kupin, joka sitä paitsi on pahaa eikä lainkaan hintansa arvoista. Huoltsikkatasoa. Joskus käy ruokakaupan kautta kotimatkalla. Mutta museossa ei käy koskaan.

Eli asuu lähellä ja mielellään käy kahvilla. Ja tuo on ilmeisesti lähin kahvila. Täysin normaalia.

2,5 ei muuten ole kova hinta kahvista. Ihan tavallinen.

Sillä saa melkein paketin kahvia. En ymmärrä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yksi