Todella outoa. Olen töissä kahvilassa joka on museon kupeessa täällä käy joku tyyppi joka ilta samaan aikaa kahvilla eikä hän osta kuin kahvin :D
Joka maksaa 2.5 e vartavasten tulee tänne kahville. Ei varmana käy museossa joka päivä. Eikä ole töissä täällä
Kommentit (41)
Siis mitä ihmettä.. Jo on sullakin mietinnän aiheet. Mitä outoa tuossa on?
Mieheni täti kuoli ja me perkasimme (todella siistiä kotiaan)
Kävimme joka päivä perkuun jälkeen Hesessä. Suorastaan pelottavaa, että siellä kävi joka päivä myös aivan tuon tädin näköinen nainen.
Se oli toisalta lohduttavaa. Ehkä niin oli tarkoitus. Täti oli mieheni ainoa elossa oleva sukulainen ja he olivat siksi läheisiä. (Eli tädillä siis ei ollut lapsia)
Onkohan oikein juoruta asiakkaistasi? Mietihän vähän.
Se, että tulee aina samaan aikaan🤔
Kahvia kahvilassa? Hurjaa ja todella outoa.
Vierailija kirjoitti:
Se, että tulee aina samaan aikaan🤔
Rutiini.
Vierailija kirjoitti:
Hieman elämästä etääntynyt aloitus. Jotkut on esimerkiksi köyhiä ja/tai yksinäisiä ja kaipaavat ihmisten ilmoille ja rutiineja ja poistuvat siksi säännöllisesti asunnostaan vaikkapa lähikahvilaan, joka saattaa vaikkapa olla museon yhteydessä.
Tästä syystä minä käyn kahvilla.
Voisiko mies olla ihastunut sinuun? Vaihda nyt muutama sananen, kun hän taas tulee.
Minä olen töissä palvelutalon ruokalassa ja omatoimimummot tulevat joka päivä samaan aikaan syömään, vaikka eivät ole paikassa töissä - se se vasta outoa onkin...
Olet ääloö ap, täys idiootti.
Ole myymäsä siellä kahvia, niille jotka sitä haluavat juoda.
Mitä outoa tuossa on, että pitää tänne kirjoitella siitä, kaheli.
Vierailija kirjoitti:
Voisiko mies olla ihastunut sinuun? Vaihda nyt muutama sananen, kun hän taas tulee.
Mulla ei tuollaisten asiakkaiden kohdalla käynyt edes mielessä, että voisivat olla ihastuneita. Jos asiakkaan käytös on muuten ihan neutraalia, ei ole kovinkaan todennäköinen vaihtoehto.
Tulee mieleen urbaani elokuva-/kirjallisuushahmo. Olisiko joku kirjailija? Mici Ziukkonen?
Voisin itsekin ottaa tuollaisen tavaksi, jos työpaikan vieressä olisi sopiva mesta. Sellainen Twin Peaks -tyyppinen kahvila. Klo 16.15. työpaikan ovi kiinni perässä ja klo 16.25 Norma laskee eteeni mukillisen oikein makoisaa kahvia. Ja kahvit juotuani kotiin.
Hm. Pitääpä alkaa katsella tarkemmin ympärilleni, sillä työpaikan juhlamokka on kamalaa, ja kotonakin kahvinkeitin vetää taas vaihteeksi viimeisiään.
Mun mies käy joka arkiaamu n. klo 7.10 hakemassa läheiseltä huoltamolta kahvin mukaan. Pitäisikö tästä huolestua?
Kyseessä on Leninin haamu. Varma tieto.
Vierailija kirjoitti:
Hieman elämästä etääntynyt aloitus. Jotkut on esimerkiksi köyhiä ja/tai yksinäisiä ja kaipaavat ihmisten ilmoille ja rutiineja ja poistuvat siksi säännöllisesti asunnostaan vaikkapa lähikahvilaan, joka saattaa vaikkapa olla museon yhteydessä.
Juuri näin. Mä olen jo vuosia tehnyt kotona etätöitä. Koska en tapaa päivittäin työkavereita, mun mielestä on ihan kiva käydä joka päivä läheisessä kahvilassa kahvilla. Tuleepahan lähdettyä jonnekin.
Museon kummitus.
Hommaa ghostbustersit paikalle. Kysykää, mitä hittoa se teidän kahvilasta oikein hakee. Juoko se kahvin mustana? Jos juo, on varmasti saatanasta seuraava. Käskekää sen juoda vastedes maidolla ja ohjatkaa se valoon, pois sieltä teiltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Outoa on. Itsekin olen tätä tyyppiä tarkkaillut jo pitemmän aikaa. Tulee kotoaan kahvilaan aina juomaan 2,5 euron kupin, joka sitä paitsi on pahaa eikä lainkaan hintansa arvoista. Huoltsikkatasoa. Joskus käy ruokakaupan kautta kotimatkalla. Mutta museossa ei käy koskaan.
Eli asuu lähellä ja mielellään käy kahvilla. Ja tuo on ilmeisesti lähin kahvila. Täysin normaalia.
2,5 ei muuten ole kova hinta kahvista. Ihan tavallinen.
Sillä saa melkein paketin kahvia. En ymmärrä.