Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En pysty yhdistämään seksiä ja tunteita

Vierailija
29.12.2019 |

Olen 32-v nainen, ikisinkku. En pysty seurustelemaan ja olemaan seksuaalisesti ihmisten kanssa joista välitän. Minulla voi olla vain ystävinä ihmisiä kenestä todella pidän, ja seksiin sellaisia jotka eivät ole henkisesti läheisiä.
Onko mulla joku trauma? En vaan voi luottaa ja menen ihan sekaisin. Joka kerta kun on ollut seksi+tunteet suhde niin olen kyllä saanut siipeeni pahasti. Vastasin kai omaan kysymykseeni.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään. Ei se ole parisuhteita estänyt. Seksi kumppanin kanssa on pelkkää panemista, hempeilen ja näytän tunteita sitten erikseen muissa tilanteissa.

Vierailija
2/4 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minäkään. Ei se ole parisuhteita estänyt. Seksi kumppanin kanssa on pelkkää panemista, hempeilen ja näytän tunteita sitten erikseen muissa tilanteissa.

Et harrasta tunnepitoista seksiä, mutta pystyt näihin kahteen asiaan kuitenkin saman ihmisen kanssa. Minulla se ei onnistu. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvoin kai ne yhteen liittyy, lähinnä parisuhteessa. Jos ei siinäkään pysty, voi olla onelma. Terapeutille?

Vierailija
4/4 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harvoin kai ne yhteen liittyy, lähinnä parisuhteessa. Jos ei siinäkään pysty, voi olla onelma. Terapeutille?

Kyllä mulle on tullut tunteita, vaikka ei seurustelustakaan olisi kyse. Ei tosin aina kaikkien kanssa. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yksi