Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi kaupan puolukkahillot on liian imeliä kaikki!?

Andymccouys
29.12.2019 |

vain äiti osasi tehdä oikeanlaista puolukkahilloa, joka säilyi monta vuotta jääkaapissa pilaantumatta jos ei olllut syöty, nykyään ei saa kaupasta kuin imeliä hilloja, puollukkahillo ei ole mitään mansikkahilloa hyvänen aika! mihin tämä millenniaalinen sukupolvi on kasvamassa? eikä takuulla osata erottaa luonnossa puolukkaa pihlajanmarjasta!

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakastepuolukoita ja niistä tekee tarpeen mukaan itselle mieluista

Vierailija
22/28 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tee itse sopiva.

Puolukkasurvosta saa helposti.

Tämä sankari on ruokajakelun varassa ollut jo vuosia. Luuleto, että edes osaisi mennä kauppaan ostamaan jotain survosta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hilloissa on yleensä 35 prosenttia marjaa ja loput sokeria ym, lisuketta.

Kyllä sen on pakko olla makeaa tuolla reseptillä.

Lukekaa joskus ainesluetteloa.

Ostin kerran kun oli jossain alennuskorissa ja silloin päätin etten huoli ilmaiseksikaan.

Hommanäsin puolukkahillo sisältää 80% marjaa. Hintaa toki 18€/kg. Kolmanneksen hinnalla saa pakastepuolukoita. 

Vierailija
24/28 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hilloissa on yleensä 35 prosenttia marjaa ja loput sokeria ym, lisuketta.

Kyllä sen on pakko olla makeaa tuolla reseptillä.

Lukekaa joskus ainesluetteloa.

Ostin kerran kun oli jossain alennuskorissa ja silloin päätin etten huoli ilmaiseksikaan.

Hommanäsin puolukkahillo sisältää 80% marjaa. Hintaa toki 18€/kg. Kolmanneksen hinnalla saa pakastepuolukoita. 

Niinpä, jos laatua haluaa niin se maksaa.

Vierailija
25/28 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, kuten sanoit äitisi osasi, sinä et enää osaa.

Vierailija
26/28 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puolukkahilloa on maailman helpoin tehdä mikrossa juuri sopiva annos aina kun tarvitsee! Puolukat pakkasesta ja oman maun mukaan makeutusta kippoon, hetkeksi mikroon ja jäähdytys. Ei siihen muuta tarvita, kun puolukoissa on luonnostaan hyydytysainetta, joka tekee siitä hillomaista ihan ilman mitään lisäaineita.

Sulaa ne puolukat huoneenlämmössäkin. Puolisuliin puolukoihin sokeria maun mukaan ja kun sokeri on sulanut puolukoihin, ne voi survoa siihen hienouteen kuin haluaa. Itse en yleensä edes survo kuin sen, että rakenne rikkoutuu.

Vierailija
27/28 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihme valitusta, kun kaupasta saa puolukoita ja voi tehdä ihan juuri sellaista hilloa kuin itse haluaa.

Niitä saa ihan ilmaiseksi itse metsästä keräämällä. Ihme valitusta sinultakin, että pitäisi ostaa marjat.

Vierailija
28/28 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käytän nykyisin Tapolan Mustan kastiketta silloin, kun haluan puolukkaa lisäkkeeksi. Se toimii hyvin esim. maksalaatikon kanssa. Tuo kastike ei ole niin imelää kuin hillo. Olen joskus laittanut töräyksen sitä jopa smoothieen, se toimi siinä yllättävän hyvin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kaksi