Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hakeako sairaslomaa, jos on alhainen

Vierailija
29.12.2019 |

hemoglobiini (arvo alle 100) ja tekee fyysistä työtä?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi on niin matala? Miksi et hae hoitoa?

Vierailija
2/7 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli 84 eikä siihen mtn saikkua kirjoitettu. Lääkäri käski syödä rautalisää. Olen siivooja. Sain nousemaan nyt 99. Työt jatkuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni on alhaista hakea sairaslomaa. Mutta tämä on siis vain oma mielipiteeni, ja poliittisista asioista voidaan olla myös toista mieltä.

Vierailija
4/7 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haenko sairaslomaa, vaimoni p*llu niin löysä, etten taaskaan saanut nautintoa. Olen niin loppu tähän tilanteeseen, otan huomisen saikkea kertoen pomolle.

Vierailija
5/7 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rautalääkityksen tietysti aloitan.

Tämä on anemiaa.

Rautavarasto-arvotkin ihan olemattomat

Vierailija
6/7 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rautalääkityksen tietysti aloitan.

Tämä on anemiaa.

Rautavarasto-arvotkin ihan olemattomat

Itse kävin ottamassa verenkuvan, koska hemogl oli pudonnut 92. Siinä katsottiin myös keliakia, että ei ainakaan siitä johdu anemia.

Rautavarastot oli minullakin nollassa. Lääkärin mukaan kestää kuukausia saada niitä nousemaan.

Ei kyllä sillä perusteella saoraslomaa kirjoiteta. Pitää olla jotain muita syitä ja oireita.

Ala vaan syömään rautaa ja vitamiineja ja mene töihin niinkuin muutkin tekee!

Minulla todettiin anemia syyskuussa, edelleen on HB 99 eikä sairaslomaa ole kirjoitettu päivääkään.

Vähän kyllä väsyttää mutta minkäs teet.

Vierailija
7/7 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai yleensä anemian takia kirjoiteta sairaslomaa ellei ole joku muu syy taustalla. Siinähän menee kuukausia, että arvot nousee. Itse olen kärsinyt anemiasta toisensa perään 20 vuotta  enkä ole ollut ikinä sairaslomalla sen takia. Alimmillaan hb on ollut 90 ja ferritiini 0 ja teen fyysisesti raskasta työtä. Olo on todella väsynyt välillä, mutta minkä tälle tekee. Toisaalta arvot laskee hiljalleen, joten tähän oloon tottuu.