Hintikka valittaa taas - yllättävää!
Miksi sen pitää jatkuvasti ruikuttaa elämänsä kauheutta ja suunnatonta uhriutumistaan?
Kommentit (58)
”...tuntuu että tässä ajassa eletään ihmeellisessä harhassa, että mahdollisimman helppo elämä on yhtä kuin onnellinen, tyytyväinen elämä. ”
Niin no, niin makaa kuin petaa. Olen järjestänyt asiani niin että minulle onnellinen, tyytyväinen elämä on juuri tuota, eikä tilannetta tarvitse yrittää selitellä muuksi millään toisaalta, silti, kuitenkin -sanahelinällä, millä Hintikka jatkuvasti yrittää kiillottaa lapsiperhekaaostaan.
Hänelle ei riitä huomio jota hakee telkkarissa päivästä toiseen. Jotkut vaan elävät ollakseen esillä, eivätkä muuta osaa.
Tulee hieman mieleen nämä muut julkkistyrkyt "my girl!"
Musta se on vaan piristävää että joku tuo näitä juttuja esille. Eihän tämä mikään kisa ole, jossa mitataan kenellä on ollut rankinta ja kuka sen taakkansa on nöyrimmin kantanut. Lapsiperheillä on usein rankkaa ja jokaisella on oma toleranssinsa kestää sitä. Hienoa että asioista puhutaan.
Lukekaas mammat se Hintikan joulupäivitysteksti KOKONAAN, ennenkuin kivitätte. Tai no, jos teille tulee siitä parempi mieli, antakaa mennä vaan. Marjaa tuskin puristelee teidän katkerat ajatuksenne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä?
Instagramissa näköjään.
En tajua miksi seurata ihmistä joka niin ärsyttää.
Molemmissa iltapäivälehdissä iso juttu. En seuraa Hintikkaa somessa.
ap
Ei kai niitä juttujakaan ole pakko lukea?
Eikä sinun ole pakko lukea minun ketjujani tai jumittaa kommentoimaan.
Ei niin, mutta tämä on sen verran mielenkiintoista, tykkään jutella tällaisesta ilmiöstä ihan todellisuudessakin. En vain tällä palstalla. Minua kiinnostaa mikä siihen ajaa? sekö, että pääsee paheksumaan?
Mikä sinut jumittaa mollaamaan minua? Minua kiinnostaa mikä ajaa tuollaiseen naurettavaan käytökseen? Keskustellaan tästä ilmiöstä. Pakosta alkaa haukkua ketjun aloittajaa.
En minä mollannut sinua. Vaan ihmettelin tätä halua seurata ihmisiä, jotka saavat ärsyyntymään kovasti. Eikä tämä hintikan seuraaminen ole ainoa, tällä palstalla on monta muutakin ihmistä joita paljon seurataan, vaikka he selvästi ärsyttävät. Ja esim. oma lapseni puhuu tästä myös, tosin pelimaailman puolelta. Siellä saisi äänet päältä pois, että vastustajat eivät voi provosoida, mutta silti lähes kaikki pitävät äänet päällä ja halauvat provosoitua :)
Ja kyllä, haluan provosoitua myös itse, enhän muuten tätä palstaa lukisi.
Vierailija kirjoitti:
Lukekaas mammat se Hintikan joulupäivitysteksti KOKONAAN, ennenkuin kivitätte. Tai no, jos teille tulee siitä parempi mieli, antakaa mennä vaan. Marjaa tuskin puristelee teidän katkerat ajatuksenne.
Ei ehdi. Täytyy nimittäin käydä töissä (kyllä, myös pyhät), hoitaa lapset ja koti. Että joku likainen kotiäiti ei saa lomillaan nukuttua ei puristele mun katkeria ajatuksia.
Voisiko Hin tikka palkata vaikka siivoojan, lastenhoitajan ja aupairin? Ehtisi paremmin olla
itse esillä?
Silti ukkonsa veti herneen nenäänsä, kun häntä haastateltiin Ylen juttuun jossa kerrottiin näistä ei-niin-positiivisista jutuista vanhemmuudessa. Kun hänen kuvansa oli linkitettynä ja väärä lainaus hänen kuvansa yllä, piti oikein facebookkiin mennä sheimaamaan tämä toinen vanhempi ja sanoa kuinka HÄN EI IKINÄ TOLLAISTA. Mutta vaimonsa saa ulista instassa vähän väliä kuinka rankkaa heillä on.
Kaikkein pahinta oli kun he eivät voineet kävellä valmiiseen joulupöytään vai joutuivat luomaan sen itse. Siis mitä? Eikö tuo nyt ole ihan tavallista meille kaikille? Joulu ei ole lomaa monellekaan, joulun luomisen lisäksi käydään töissäkin. Miten tuo kehtaa?
Vierailija kirjoitti:
Kaikkein pahinta oli kun he eivät voineet kävellä valmiiseen joulupöytään vai joutuivat luomaan sen itse. Siis mitä? Eikö tuo nyt ole ihan tavallista meille kaikille? Joulu ei ole lomaa monellekaan, joulun luomisen lisäksi käydään töissäkin. Miten tuo kehtaa?
Jos osaat lukea, juuri tästä syystä joulua oli Hintikalle parasta.
Vierailija kirjoitti:
Minä luin sen kokonaan. Samaa itsensä ylistämistä ja uhriuttamista ja omaa kehua ja muiden mollailua kuin kaikki muukin. Ja ei, edelleenkään kukaan muu ei oikeasti saa jouluna levätä. Joulukuu on normaalin perheenäidin kiirastuli.
Kyllä todella tuo Hintikka osaa ärsyttää. Ainainen toitotus, miten rankkaa on olla kolmen lapsen äiti.
Olis jättänyt lapset tekemättä, kun on niin rankkaa. Lapset ovat kuitenkin terveitä eikä taloudellisia
huolia, kuten monelle. Menköön itseensä ja lopettakoon valitusvirren veisaamisen.
Mä aina hämmennyn, kun ihmiset selittää, että niillä ei ole tukiverkostoa ja silti niiden (pienet) lapset on toistuvasti jossain yökylässä, usein vanhempien ulkomaanmatkan ajan. Niin että miten niin ei ole tukiverkostoa silloin? Meillä ei ole tukiverkostoa ihan oikeasti ja en samaistu noihin yökylättäjiin yhtään.
Esim kirjailija Märta Tikkasella neljä lasta, joista yksi vammainen. Hän kirjoitti öisin hoidettuaan päivällä perheensä ja työnsä.
Yhtä ainutta ruikutusta ei kuulunut. En voi sietää näitä meghaneita, saaroja ja marjoja jotka ei mitään muuta tee kuin valita.
Toiv Hintsukka lukaisee tämän ketjun vaikka sitten illalla, kun piltit saatu petiin ja kotityöt tehty.
Minua hintikka ei ole ennen ärsyttänyt, mutta nyt tuossa joulujutussa särähti kyllä tuo, että "emme saaneet käydä valmiiseen joulupöytään, vaan teimme sen itse" - tuota, eikö tämä ole aika defaultti nelikymppiselle ihmiselle. Tuossa on samaa asennetta kuin näillä jotka ylpeilevät että "minä kuule maksan laskuni! Ja elätän lapseni!" Juu niin sinun kuuluukin tehdä :D ei mitalia.
Naisia joiden täytyisi olla jatkuvasti raskaana tai muuten levoton olo.