Hintikka valittaa taas - yllättävää!
Miksi sen pitää jatkuvasti ruikuttaa elämänsä kauheutta ja suunnatonta uhriutumistaan?
Kommentit (58)
Vierailija kirjoitti:
No jos niillä on rankkaa perheessään. Hintikan konsepti on nostaa parisuhdeasiat ja lapsiperheen asiat esiin. Julkisuuteen hän on jakanut kaiken seksiasioita myöten.
Vähän ärsyttää kyllä se asenne, että heidän ongelmansa olisi jotenkin tärkeämpiä kuin muiden samassa tilanteessa olevien ongelmat.
Juontajilla ja radiojuontajilla on yleinen ongelma: he rakastavat omaa ääntään. Kuinka muuten jaksaisi puhua yksikseen tuntikausia päivässä.
Tuota kun jatkaa vuosikausia ja koittaa keksiä jutun juurta vaikka mistä, jää levy pysyvästi päälle: oma elämä on aiheiden lähde.
Ratkaisu:
Toinen jää kotiin ja downshiftaavat vaatimuksistaan. Ei ylellistä elämää.
Vierailija kirjoitti:
Ratkaisu:
Eikös Ile ollut lapsien kanssa kotona jonkin aikaa. Siitäkin tehtiin oma monta lehtijuttua ja keskusteluohjelma. Kaikki lapsiperheen asiat heidän pitää hyödyntää rahallisesti ja tehdä siitä iso numero. Ihan luonnollisistakin arkisista valinnoista.
Näin olen muistavinani, että tämä Ilen jääminen kotiin ”lanseerattiin”.
Iso tikka, pieni tikka, Hintikka, pontikka! Jäisi tuo nainen jo pois telkkarista ja pysyisi kotonaan.
Vierailija kirjoitti:
Missä?
Instagramissa näköjään.
En tajua miksi seurata ihmistä joka niin ärsyttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ratkaisu:
Eikös Ile ollut lapsien kanssa kotona jonkin aikaa. Siitäkin tehtiin oma monta lehtijuttua ja keskusteluohjelma. Kaikki lapsiperheen asiat heidän pitää hyödyntää rahallisesti ja tehdä siitä iso numero. Ihan luonnollisistakin arkisista valinnoista.
Ei ollut. Muutaman kuukauden perhevapaalla ja silloinkin vanhemmat lapset oli päivähoidossa. Hehän ei ole ksokaan kumpikaan edes olleet kotona niin, että siellä olisi muita hoidettavina kuin se vauva.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä?
Instagramissa näköjään.
Molemmissa iltapäivälehdissä iso juttu. En seuraa Hintikkaa somessa.
ap
Vierailija kirjoitti:
Iso tikka, pieni tikka, Hintikka, pontikka! Jäisi tuo nainen jo pois telkkarista ja pysyisi kotonaan.
Vaikka ärsyttääkin, tavallaan ihailen sitä sitkeyttä, jolla Hintikka on vuosikausia onnistunut olemaan yksi Suomen kärkijuontajista. Ei sinne varmasti helpolla pääse. Ja siellä pysyminen on vaikeaa. Tarvitaan vain yksi virhe ja ollaan samantien ampumassa alas. Kymmenen on jonossa siihen pallille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ratkaisu:
Ja Ile keksi jonkun ennennäkemättömän, mullistavan idean ettei tarvitse enää "palvella" lapsiaan. Tyyliin antaa kakkia housuun ja tästäkin raportoitiin lehdistölle. Rouva räkättää vieressä hampaan paikat loistaen että ruiskii tissimaitoa rappukäytävään ja näyttää kun alushousut on nurinpäin. Siis onko nää jostain downihmisten centeristä?
Kärkijuontaja? Missä se edes juontaa? Muistan ainoastaan sen luisteluohjelman. Ileä en ole ikinä nähnyt missään.
Vierailija kirjoitti:
Ratkaisu:
Mutta tätähän ei saisi sanoa, vaan ihmisillä pitää olla oikeus kahteen uraan JA kolmeen lapseen, ja sen pitäisi olla helppoa.
Ei sillä, Hintikka puhuu noista asioista työkseen ja onhan se hyvä, että lapsiperhe-elämän ongelmia pidetään esillä. Mua vaan joskus ärsyttää nämä "kaiken voi saada" -vanhemmat. Ei ihan kaikkea kyllä minusta voi ainakaan yhtä aikaa saada. Tai ainakaan se ei ole kovin helppoa ja kevyttä. Mä olen downshiftannut lasten ollessa pieniä ja näin ottanut tietoisen riskin urakehitykseni kannalta ja mulle vanhemmuus on ollut tämän takia helppoa ja mukavaa. Tämä oli mulle oikea ratkaisu mutta sillä on kääntöpuolensa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä?
Instagramissa näköjään.
ap
Ei kai niitä juttujakaan ole pakko lukea?
Meillä on urat ja kaksi lasta. Ei yhtään tukiverkkoa, jos ei dementoitunutta appiukkoa 600 kilsan päässä lasketa. Ei tunnista ketään meistä, eikä voi ilman valvontaa mennä edes pihalle.
Se millä me on selvitty on ostetut palvelut ulkoa. Siivous, pihanhoito, pikkurempat, ruoka jne. Jos ei jakseta, eikä ehditä, ostetaan.
Sitäkäänhän nämä kaksi valopäätä ei voi tehdä. Kun pitää saada valittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä?
Instagramissa näköjään.
ap
Eikä sinun ole pakko lukea minun ketjujani tai jumittaa kommentoimaan.
Itselläni ei ole yhtään toleranssia näille "hintikoille" ymv. Ihmiset joilla kutakuinkin kaikki maailman apu, turvaverkot ja taloudelliset varat hakea/saada sitä apua ja monenmoiset blingblingit vielä siihen kuorrutteeksi niin ei jumalauta😟 😞
T. Hintikan ikätoveri jolla lapsoset aikuisuuden kynnyksellä ja apuja/turvaverkkoja ei ole ollut oikeastaan koskaan, lapset olleet 4x yökylässä 1yön/kerrallaan elämänsä aikana ja ed kerrastakin jo n.10v. Siihen sitten pätkätyöllisyydet, nuoren isovanhemman (alle 50v) saattohoitamiset, puolison ja omat terveyshaasteet ym päälle niin voisin sanoa "hintikoille", että hyvää päivää ja elämä on.
Vierailija kirjoitti:
Kärkijuontaja? Missä se edes juontaa? Muistan ainoastaan sen luisteluohjelman. Ileä en ole ikinä nähnyt missään.
Katson tosi harvoin TV:tä, mutta aina kun avaan sen, ruutuun pamahtaa Leppilampi, Pimiä, Hintikka tai Salminen. Tästä päättelin, että Hintikka olisi ”sisäpiirissä”.
Hintikka osaa ottaa kyllä hyvin ainakin median haltuun: aina kun tulee uusi keskusteluohjelma ym., sitä masinoidaan radiossa ja lehdissä. Radiossa kaikki taitaa olla Ilen ja Hintikan kavereita, joten se ei yllätä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä?
Instagramissa näköjään.
ap
Ei niin, mutta tämä on sen verran mielenkiintoista, tykkään jutella tällaisesta ilmiöstä ihan todellisuudessakin. En vain tällä palstalla. Minua kiinnostaa mikä siihen ajaa? sekö, että pääsee paheksumaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä?
Instagramissa näköjään.
ap
Ei niin, mutta tämä on sen verran mielenkiintoista, tykkään jutella tällaisesta ilmiöstä ihan todellisuudessakin. En vain tällä palstalla. Minua kiinnostaa mikä siihen ajaa? sekö, että pääsee paheksumaan?
Mikä sinut jumittaa mollaamaan minua? Minua kiinnostaa mikä ajaa tuollaiseen naurettavaan käytökseen? Keskustellaan tästä ilmiöstä. Pakosta alkaa haukkua ketjun aloittajaa.
Eikös ne just ollu jossain hotellissa kahdestaan nukkumassa? Sekin juttu oli taas jotain vammaista. Vaadittiin jotain nukkumiseen liittyvää ja silti itse käytiin nukkumassa? Vai oliko jutun pointtina se että eipä sitten nussittu? Milloin saamme nähdä ohjelman Marian makkarissa? Hybridinappulalla yleisö päättää nukutaanko, nussitaanko ja ruiskuttaako Maria tissimaitoa hissiin? Ja Ile seisoo tapettina taustalla, tuettuna henkarilla kun on niin saatana vetelä.
Missä?