Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä teette uuden vuoden aattona?

Vierailija
29.12.2019 |

?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitää kun rahat riitää juuri ruokaan 2.1 asti.

Vierailija
2/19 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ainakaan polta otsatukkaani, mikä kävi 30 vuotta sitten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen töissä.

Vierailija
4/19 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutamia ystäviä on tulossa luoksemme. 

Vierailija
5/19 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona yksin, kun olen sinkku.

Hyvää ruokaa ja herkkuja.

Näin meni myös joulu

Vierailija
6/19 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ammun pirusti raketteja ja paukkuja naapurien räksyttävien koirien kiusaksi. Ne pysyvät monta päivää hiljaa eivätkä uskalla olla pihalla räksyttelemässä. Aloitan aina etuajassa, ja onneksi jotkut teinit jo päiviä aiemmin. Suurin nautinto on kostaa niille räkyttäville piskeille koko vuoden räksyt oikein kunnon pamauksella.

Vierailija
7/19 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on tavallinen työpäivä joten olemme miehen kanssa kotona illalla työstä väsyneenä. Varmaan syödään, katotaan telkkaria ja mennään nukkumaan.

Vierailija
8/19 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin mitään kummempaa, ei oikein iske nuo "pakolliset pämppäys" ym päivät.

Olemme siis kotosalla, teen jonkin salaatin (pastabroiler&peruna) tai kaksi kuten aina, kokoonpano vielä ?, mutta kastikkeessa oltava kermaviilin kaverina Hellmansin majoneesia (parasta), juustolihapullia, patonkia, kuorellisia nakkeja (koska niiden on keittämisen jälk ns naksahdettava, heh) ym+raksut jne. Must-juoma Pommac, alkoa jos otamme niin hyvät brittisiiderit saunan lämmettyä.

Toivottavasti ei tarvitse teinien menemisten vuoksi valvoa ja "hermota", en ole erityisen hyvä siinä asiassa.

Vierailija
9/19 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meen kaverien luo iltaa istumaan, siitä varmaan baariin. Sinkku oon.

Vierailija
10/19 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutamia ystäviä tulee luoksemme ryyppäämään

Vierailija
11/19 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskin mitään kummempaa, ei oikein iske nuo "pakolliset pämppäys" ym päivät.

Olemme siis kotosalla, teen jonkin salaatin (pastabroiler&peruna) tai kaksi kuten aina, kokoonpano vielä ?, mutta kastikkeessa oltava kermaviilin kaverina Hellmansin majoneesia (parasta), juustolihapullia, patonkia, kuorellisia nakkeja (koska niiden on keittämisen jälk ns naksahdettava, heh) ym+raksut jne. Must-juoma Pommac, alkoa jos otamme niin hyvät brittisiiderit saunan lämmettyä.

Toivottavasti ei tarvitse teinien menemisten vuoksi valvoa ja "hermota", en ole erityisen hyvä siinä asiassa.

Onhan teillä siis mukavia perinteitä. Ruokamuistoista syntyvät omatkin lapsuuden juhlakokemukseni, samoin ystävä- ja sukulaisperheiden vierailuista. Ja nuo muistot ovat hyvin valoisia. Vanhempani eivät saunakaljoja tai ruokaviiniä kummempaa koskaan juoneet.

Vierailija
12/19 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan vedän käteen....aamulla toihin

mies51v

Vierailija
13/19 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Geneeri-make 25v spotted, tukka geelissä ja tatti hiessä venaamassa jos löytyis jotain naisii niinQ! ÖRRÖYH!

Vierailija
14/19 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme kutsuneet muutamia  sinkkuystäviämme ja yksinäisiä sukulaisia viettämään iltaa kanssamme. Syömme hyvin, juttelemme ja varmaan pelaamme jotain. Alkoholia meistä ei kukaan kaipaa, joten sitä ei ole tarpeen tarjoillakaan. Selvin päin pidämme hauskaa. Joo, oikeasti osaamme sen.

Vierailija
15/19 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpäivän jälkeen juhlistetaan uutta vuotta perheen kesken tänä vuonna.

Yleensä on juhlistettu uutta vuotta tuttavaperheen kanssa.

Syödään, ulkoillaan, katsotaan tv:tä tai katsotaan jokin leffa. Ei omia raketteja, mies ei niiden ampumisesta perusta ja itse en sitä aio tehdä.

Vierailija
16/19 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on käynyt kaikkea. Kerran minut jätettiin yksin ja muu porukka lähti kapakkaan. Siitä hermostuneena ammuin kaikkien raketit taivaalle enkä muista koko jutusta mitään, mutta muut kertoivat näin käyneen.

Sellaisenkin olen todistanut, että setä ampui pistoolilla koiran kopin seulaksi. Koira oli silloin jo edesmennyt.

Vierailija
17/19 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Geneeri-make 25v spotted, tukka geelissä ja tatti hiessä venaamassa jos löytyis jotain naisii niinQ! ÖRRÖYH!

Jos minua tarkoitit niin aika pahasti meni pieleen...

Vierailija
18/19 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perunasalaattia ja sienisalaattia. Graavilohtakin vois tehdä.

19/19 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikaystävä tulee tänään kylään. Vietetään yhdessä uusi vuosi. Ehkä mennään kattomaan raketteja :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kolme