Lääkäri määräsi minulle Tenox nimistä lääkettä univaikeuksiin
Onko kenelläkään kokemusta kyseistä lääkkeestä? Jännittää aloittaa kun en ole ennen käyttänyt vastaavia lääkkeitä.
Kommentit (13)
Hyvin auttaa nukkumiseen. Mutta mene sitten heti koisimaan kun olet ottanut. Ja käytä kuureina, älä pitkäaikaisessa käytössä.
Mulla toimi.
Lue pakkausseloste ennen kuin aloitat, niin tiedät sivuvaikutukset.
Outoa miksi ei määrätty Ketipinoria?
Vierailija kirjoitti:
Narkkari bongattu, lol!
V*ttuilija bongattu, lol!
Vaikuttaa vartissa ja auttaa nukkumaan aamuun asti. Ei jätä suuhun metallista makua kuten Z-lääkkeet. Puolikaskin toimii. Ei todellakaan pitkäaikaiseen käyttöön.
Älä vahingossakaan ota alkoholin kanssa päällekkäin. Menee muisti ja voi saada todella typeriä päähänpistoksia pillerikännissä.
Minäkin sain, kun sanoin että en ota aivokemiaan vaikuttavia aineita. Otan neljännestabletin tai puolikkaan, jos unensaanti kaikin muin tavoin estyy kokonaan. Olen ottanut nyt kerran, lääke määrättiin puoli vuotta sitten. Pelkkä tietoisuus lääkkeestä auttaa nukkumaan.
Pelkästään aika meh, mutta sopii hyvin yhteen ainakin alkoholin tai subun kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Älä vahingossakaan ota alkoholin kanssa päällekkäin. Menee muisti ja voi saada todella typeriä päähänpistoksia pillerikännissä.
Eikun ihan parasta viinan kanssa. Aloita puolikkaalla. Annostusta voi nostaa vähitellen kun toleranssi nousee. Hyvin potkii!
Harvinainen lääkäri, yleensä ei enää määrätä bentsoja. Tuo on ns.vanha unilääke. Ei lihota toisinkuin masennuslääke mirtatsapiini. Itse sain tuosta painajaisunia, muuten hyvä ja vaikutti yön yli. Enkä todellakaan tullut riippuvaiseksi. Ei toki jatkuvaan käyttöön.
Ota maksimissaan puolikas ekana yönä. Jopa neljännes voi riittää. Teho lienee vahva kun sulla ei näistä kokemusta.
Sopi ainakin minulle, käytin 30 tabl parikymmentä vuotta sitten. Ei huonoa sanottavaa.