Mitä teette tänä iltana miehienne kanssa?
Jos olette kahdestaan, niin mitä teette? Mitä olette tehneet päivällä?
Kommentit (32)
Laitoin mun miehet tekemään suursiivouksen joulun jäljiltä. Tiistaina tulee vieraita ottamaan uutta vuotta vastaan, ja ovat yön yli. Sitten juhlitaan, nyt huhkitaan.
Saunotaan ja katsotaan töllöä...Mies vielä navetalla mutta eiköhän tuo tuolta kohta tule sisälle.
ukko pötkötteli aamupäivän, lämmitti talon ja saunan, nyt katsoo televisiota. minä olen käynyt pari kertaa koiran kanssa lenkillä, tehnyt ruokaa ja tiskannut, nyt surffailen netissä. kohta mennään saunaan ja otetaan oluet, myöhemmin käyn vielä pikku lenkillä.
Harrastetaan tosi tuhmaa seksiä.
Kun lapset on poissa niin nautitaan toisistamme ilman että täytyy miettiä kuuleeko tai näkeekö kukaan.
Ensin pitkä kävelylenkki, pitsaa, saunaa ja seksiä. Täykky lauantai!
Mies lähtee ystävämme luokse katsomaan jalkapalloa. En jaksa läheä mukaan tällä kertaa.
Päivällä olin mieheni mukana kaupoilla, vaikka yleensä inhoankin shoppailua. Mutta oli ihan mukavaa. Tapasimme myös aikuista lastani ja teimme yhdessä ruokaa.
Aamupäivällä oltiin kävelylenkillä. Iltapäivällä oltiin kaupassa yhdessä. Kohta viinittelyä sohvalla kahdestaan. Ehkäpä illalla seksiä.
Lapset alakouluiässä ja voivat olla keskenään esim. kotona tai nyt ulkona kotipihalla tunnin pari.
Pari kerttaa ollaan päästy huipulle tänään. Mies ollut tosi innokas.
Vierailija kirjoitti:
Pari kerttaa ollaan päästy huipulle tänään. Mies ollut tosi innokas.
Oletteko peukaloisia ja kiipesitte kyrwän huipulle?
En ole kyllä koskaan useampaa yhtä aikaa pyörittänyt.
Päivällä oltiin tahoillamme omissa harrastuksissa. Kohta mennään yhdessä saunaan ja sitten varmaankin katsotaan joku leffa.
Nukuttiin pitkään. Sitten kaupoille, oli yllättävän hiljaista, vaikka odotimme, että olisi ollut ryysistä. Kävelylenkki, kahvihetki, sitten Tour de Skitä telkkarista. Uunikanaa, perunoita ja vihreitä papuja ruoaksi. Juuri äsken nuorten MM-lätkää telkkarista, nyt minä pyörin netissä ja mies lukee kirjaa. Illemmalla varmaan joku leffa, sitten vielä kirjan lukemista ja nukkumaan. Oikein mukava vapaapäivä!
Jumpat on jo tälle päivälle harrastettu, kaksi kertaa. Nettiä ja telkkaria loppu ilta.
Istuksitaan olohuoneessa yöhön asti, minä neulon ja selaan nettiä välillä, mies pelaa pleikkarilla. Aion lämmittää glögiä jossain vaiheessa.
Nukuttiin pitkään. Päivällä käytiin kaupassa ja laitettiin ulos linnuille syötävää.
Tyypillinen päivä.
Minulla ei ole miestä. Olen itse mies. Minulla on vaimo.
Mistä oikein johtuu, että niin monet avaukset on naisille kirjoitettu? Onko naisten todellakin niin vaikea ymmärtää, että maailmassa on muitakin, kuin naisia?
Riidellään ja vittuillaan toisillemme.
Tämä päivä on tyypillinen meidän yhdessäolopäivä. Kävin shoppsilemassa vähän. Nyt laitoin saunan, jonne kohta menen. Mies on tämän ajan katsonut telkkaria. Hiihtoa, urheilukanavaa ja nyt futista. Nyt välissämme on keittiö. Tämän läheisempiä emme ole.
Loppupäivä menee jalkapalloa katsoen. Aamupäivällä käytiin kaupassa ja iltapäivällä juoksemassa.